Zaad in voorvocht?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door mysore, 1 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. buikje123

buikje123 Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.213
    1
    0
    Hey chai,

Nee ga nog geen dokter bezoeken, misschien was hij positief doordat er wat meer urine in kwam ofzo..
    ben nu ook echt heftig ongesteld, dus niet zwanger denk ik zo haha:)

vanmiddag ben ik gebeld en heb binnenkort een baan, zo lekker dit! dat is voor mijn vriend ook weer een stukkie zekerheid en dan wil hij er ook weer eerder voor gaan zeg maar..

hij zei vanochtend ik wil toch binnen 3 jaar zeker wel kinderen en als je eerder zwanger wordt dan is het natuurlijk mooi meegenomen ook leuk en welkom:) haha mannen, het ene moment zeggen ze dit, t andere dat..

hij wil het wel, maar hij vindt het nog eng merk ik. dat ik zo werk geeft ook weer meer zekerheid en vertrouwen.

ooh chai ik wil het ook zo graag he, krijg het helemaal warm bij de gedachten. als je het eenmaal wil laat het je ook niet meer los he meid? ik zei zo tegen mn vriend eigenlijk ben je de hele maand vruchtbaar, ik weet niet precies wanneer het kan en niet kan, heb vaak onregelmatige cyclus. en als ie wil ga ik hem echt niet stoppen hoor, hij moet zelf ook maar beetje bij de les blijven. hij wil het graag maar is nog erg onzeker merk ik:). was jou ventje dat ook??

ooh jij bent gewoon zwanger joh!! zoveel daagjes overtijd!! ik wou dat ik dat was!:( gewoon lekker testen morgenochtend en het mij laten weten?! hoop het zo voor je.. hoeveelste ronde was het dan ookalweer? ik ben ook bang dat ik onvruchtbaar ben enzo, weet niet, zo n gevoel heb ik ineens..
    ik word wel elke maand netjes ongesteld dus misschien valt het mee..

liefs en succes

2. Chai

Chai Niet meer actief

#282 Chai, 16 aug 2010
    Laatst bewerkt door een moderator: 16 aug 2010
    Hey Buikje123,

dat je vriend erg onzeker is over de hele keuze hoor ik vaak hoor. Mannen staan er vaak toch een beetje buiten en beoordelen een kind krijgen toch vaak heel materialistisch inplaats van met gevoel.

Het betekend echt al heel wat dat hij erover durft te praten hoor, dus dat lijkt me al een heel goed iets in ieder geval.

Gefeliciteerd met je baan trouwens wat heerlijk! :D
    Hoop dat het gaat bevallen je nieuwe baan, vast wel toch?

Denk dat 90% van de mannen het eng vind tot het kind er eenmaal is eigenlijk haha, ze staan er zo buiten allemaal.
    Denk ook dat ze vaak het idee hebben zich heel erg kwetsbaar op te stellen en een hoop kwijt te kunnen raken, daar houden ze ook nietzo van!

Heb je lang moeten wachten tot je vriend er eindelijk klaar voor was?
    Ik heb drie jaar gedult moeten hebben wat ook kwam door financiele redenen maar sinds een aantal maandjes zijn we daar weer bovenop gekomen. En ik ben toen een goed gesprek aangegaan en hij zei ik wil het wel graag maar ben gewoon bang.
    En ik kon me dat heel goed indenken en heb hem heel erg gesteund en met hem gepraat en verteld dat ik ook bang word als ik teveel nadenk etc etc en dat we het maar lekker op ons af moesten laten komen aangezien we het allebei graag willen en angst een slechte reden is om het niet te doen.
    Nou sinds dien zijn we bezig, hij wou het wel persee spontaan laten en dat heb ik gerespecteerd dus geen dwang eisprong sex voor ons. lol :D
    Al hebben we toenvallig elke keer wel sex gehad rond me ei, ik stuur het stiekem wel die kant op natuurlijk zonder het te zeggen tegen hem. Maar als hij niet zou willen dan zou ik dat dan gewoon respecteren

Ik ben wel soms bang dattie zich nog gaat bedenken heel raar isdat. Terwijl hij er nu zekerder van is allemaal dan mij volgensmij haha.. ik heb de rollen wel een beetje om zien draaien hier.

Verder praten we er niet veel over nog eigenlijk, daar hebben we allebei nietzoeen behoefte aan volgensmij. Soms wat grappige opmerkinkjes naar elkaar enzo, we hebben allebei zoiets van we gaan er pas echt mee bezig als ik eenmaal zwanger ben.

Ik voelde me de eerste keer dat hij zei ervoor te willen gaan ook heeeel speciaal echt de hele maand lang haha..
    Dus ik weet hoe jeje voelt, het is allemaal nog zo nieuw dan he.
    Echt heerlijk gewoon dat gevoel, ik kon het niet geloven in het begin haha..

Nu is de tweede ronde dus als ik zwanger ben zoudat wel heeel snel zijn, dat weegt ook wel mee in me ongeloof.
    Ben echt benieuwd of ik morgen ongi ben, denk het steeds aan te voelen komen.

En maak je geen zorgen om dat gevoel van dat je niet zwanger zou kunnen raken hoor. Dat hoor ik van heel veel vrouwen, alsof je geweten dan met je gaat sollen ofzo. Die vrouwen zijn ook allemaal gewoon zwanger geworden waarvan ik er een was, al was dat helaas een miskraam.
    Liefs

3. buikje123

buikje123 Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.213
    1
    0
    ik heb nu ongeveer een jaar moeten wachten tot het onderwerp echt ter sprake kwam zeg maar;)..
    mijn nieuwe baan bevalt goed ja! lekker sparen:).

wat erg van je miskraam trouwens..

hoe is het vandaag?? getest??! ben benieuwd!!

4. mysore

mysore Actief lid

29 dec 2008
    345
    0
    16
    student
    Gelderland
    Nou ja zeg... ik had echt een heel verhaal getypt.. en toen viel internet uit... sorrie meiden.. dat word een later berichtje want ik moet nu druk bezig gaan met administratie voor mijn bedrijf..
    Chai... ik duim voor je en ik hoop dat je vanmorgen een positieve test in je handen hebt! Duimduimduimduimduimduim!!!

5. buikje123

buikje123 Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.213
    1
    0
    #285 buikje123, 17 aug 2010
    Laatst bewerkt: 17 aug 2010
    hey mysore hoe is het met jou? ik heb constant steken in mijn onderbuik en soort kramp in mijn liezen en bovenbenen, heb n afspraak bij de dokter gemaakt want ik vind het toch vaag.. misschien is het wel een spastische darm ofzo..
    ik ben ook gestopt met bloeden, dus eigenlijk alleen zaterdag zondag(alleen maandverbandje nodig) en maandag beetje gebloed waarvan maandag best wel aardig wat, toen dacht ik nu barst het los, vandaag niks meer maar zo n steken he en pijnlijke tepels. Ik word ineens snachts wakker..:(
    het gekke is ook dat ik alleen rugpijn heb gehad en geen ongesteldheidsbuikpijn!
    Ag je lichaam kan je zo voor de gek houden he.
    Ik voel me zo zwanger, zo warm van binnen, misschien gewoon omdat ik het te graag wil.

heb je nog met je vriend en zijn vader kunnen praten?

chai we zijn benieuwd!
    liefs

6. Chai

Chai Niet meer actief

#286 Chai, 17 aug 2010
    Laatst bewerkt door een moderator: 17 aug 2010
    Hoi dames,

sorry dat ik de hele dag niet van me heb laten horen.
    Maar ik moestme mannetje natuurlijk eerst mededelen dat ik
    in verwachting ben van onzeeerste!

Ik had het echt niet verwacht en kan het nogsteeds niet geloven.
    Eerst heb ik met kv 2 v 5 getest en daarna met een clearblue met zwangerschaps indikator bij allebei stond na 1 minuut al zwanger. Ik ben nogsteeds met stomheid geslagen.
    En zo snel al de tweede ronde, ik voel me echt een geluksvogeltje.

Ik ga even de rest updaten op zp ik heb nietzoveel tijd.

Buikje123, wel beter dat je naar de dokter gaat want zelfs ik vind het raar. Wanneer ga je?

Heel veel liefs

7. mysore

mysore Actief lid

29 dec 2008
    345
    0
    16
    student
    Gelderland
    Hee Chai!!! Enorm gefeliciteerd meid!!!
    Wat heerlijk! Haha ik zag je berichtje terwijl ik mijn vriend aan de telefoon had :) dus dat was wel even grappig. Heb natuurlijk niks tegen hem gezegd ;)

Ga lekker genieten!!! Ik ben blij dat één van ons wel zwanger is geworden!! Een lichtpuntje zoals ik al zei ;)

Hoe reageerde je vriend??

Ps, Buikje123 gaat naar de dokter.. ikke niet hoor!

8. Chai

Chai Niet meer actief

Hahaha, sorry mysore had ff de namen doormekaar gehaalt... lol

Me vriend reageerde heeel enthousiast echt super lief, hij praat nu bijna nergens anders meer over.
    En zegt over bij je bent zwanger haha.. :D
    Hij is nu al zo bezorgt ik mocht niet in zijn kluskamer komen wegens gemische luchten, toen moest ik wel lachen.

Het is wel heeeel snel gegaan, zal wel ff duren tot ik het geloof!

Ik hoop dat jullie ook heel snel zwanger mogen wezen hoor.

Ik had echtniet verwacht dat het zo snel zou gaan na 3 jaar voor het zingen de kerk uit.

Heel veel liefs

9. buikje123

buikje123 Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.213
    1
    0
    #289 buikje123, 17 aug 2010
    Laatst bewerkt: 17 aug 2010
    hey chai,

wat fijn voor je meid! geniet ervan !! heerlijk!
    ik wens je een hele fijne zwangerschap enne ik zei het he!!!
    :D

ik heb eind deze maand een afspraak in het ziekenhuis bij mijn eigen arts, moet ik elk jaar soiezo heen voor controle (heb een glutenvrij dieet)

mijn mannetje en ik gaan deze week ook weer klussen haha, hij draait steeds meer bij. hij zei vanavond zo: ja ik vind het gewoon allemaal nog een beetje eng, ik ben ook maar een man.. hahaha zo lief. hij zei zo we gaan gewoon af en toe lekker klussen en we zien wel wat daar uit komt hahaha schattig he? het is een beginnetje!

hoe voel jij je verder chai? misselijk al? of nog niet?
    heb je verder nog symptomen?

liefs

10. mysore

mysore Actief lid

29 dec 2008
    345
    0
    16
    student
    Gelderland
    @Buikje123, wat fijn dat je vent nu weer zo lief is! Dat was hij waarschijnlijk ook wel hihi maar wat hij zegt.. hij is ook maar een man :D Het is natuurlijk nog fijner als je 100% voor een zwangerschap kan gaan, maar hé, je hebt al veel meer voor elkaar dan ik! :D

@Chai, schattig toch he kunnen mannen ook zijn.. hij krijgt nu het gevoel dat hij echt goed voor je moet zorgen.. want jij draagt zijn kindje :) hoe schattig.. Mannen en babies vind ik ook een heel lief iets! Zo mooi! helemaal als het de man is waar je van houdt natuurlijk! Heb jij trouwens 3 jaar lang voor het zingen de kerk uitgedaan?? MIJN HEMEL haha ik bijna 2 jaar.. nou dan hoef ik idd ook niet bang te zijn dat ik niet (of verminderd) vruchtbaar ben haha.. bij jou is het ook bijna direct raak!!

11. buikje123

buikje123 Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.213
    1
    0
    ben ik nou dom ofzo? ik krijg zo n banner er niet op, snap totaal niet hoe en waar ik die link moet plaatsen die je moet kopieren..

12. buikje123

buikje123 Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.213
    1
    0
    en mysore, ga je nog met de vader van je vriend praten? kon jij ook maar lekker met ons meedoen he, met klussen. misschien komt het binnenkort voor jou ook?!

13. mysore

mysore Actief lid

29 dec 2008
    345
    0
    16
    student
    Gelderland
    hahaha je gaat helemaal bovenin naar banners..
    dan klik je de banner aan die je wilt. In mijn geval bijvoorbeeld 'cyclus'. Dan krijg je een aantal gegevens die je in moet vullen ofwel aan moet klikken. En helemaal onderaan als het goed is zie je de link die je kan knippen (de bovenste van de twee voor dit forum) en dan ga ik nu even kijken wat je er daarna mee kan doen,.... moment!

14. buikje123

buikje123 Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.213
    1
    0
    gelukt!!! hahahaha

15. mysore

mysore Actief lid

29 dec 2008
    345
    0
    16
    student
    Gelderland
    Dan ga je naar je gebruikersinstellingen en daar klik je op 'handtekening aanpassen' en daar plak je hem. als het goed is moet ie het dan doen!!

Ja ik hoop dat ik binnenkort met mijn vriend zijn vader kan praten. maar die zal niet in één nacht over ijs gaan.. of hoe zeg je dat. Dikke kans dat ie dan nog steeds nee zegt.. maar dan heeft ie me in ieder geval gezien en kijken we dan weer verder. Maar om dan serieus bezig te gaan met zwanger worden zullen mijn vriend en ik eerst moeten trouwen.. en voordat het zóver is... poeh... dan ben ik wel 31 denk ik (nu bijna 30).. dus dat duurt nog even! Maar in de tussentijd hoop ik nog steeds zwanger te worden op deze manier.. al zou ik het natuurlijk 10x fijner vinden als ik zwanger word en ieder1 staat er achter. Daar zou mijn vriend in ieder geval wel 10x gelukkiger mee zijn!

16. buikje123

buikje123 Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.213
    1
    0
    bedankt!!!

als ik nu de 16e ongesteld was en nu deze maand de 13e.. dan heb ik toch een cyclus van 29 dagen of zie ik dat nu verkeerd?

17. mysore

mysore Actief lid

29 dec 2008
    345
    0
    16
    student
    Gelderland
    hahahaha super! ben blij dat ik je kon helpen haha :D

18. buikje123

buikje123 Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.213
    1
    0
    ah mysore.. ik hoop dat het gesprek goed voor je uitpakt meid.

19. mysore

mysore Actief lid

29 dec 2008
    345
    0
    16
    student
    Gelderland
    ehm... ik kan op dit moment niet meer zo helder nadenken..
    maar je moet maar zo denken.. het aantal dagen van je cyclus is de 1e dag dat je ongesteld bent tot en met de dag vóór de volgende 1e dag dat je ongesteld bent!

ps onze eisprong scheelt 1 dag volgens ZP

20. buikje123

buikje123 Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.213
    1
    0
    wauw dan heb ik een cyclus van 28 dagen?? want ik telde dag mee dat ik ongesteld werd. de 13e dus.. ff veranderen

Deel Deze Pagina