Zaad in voorvocht?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door mysore, 1 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chai

Chai Niet meer actief

Hey msrock,

wat een irritante vage opmerking van je man.
    Maar die van mij had ook iets raars daarmee die blijft zeggen nee het was de eerste ronde meteen raak haha.. alsof dat iets met trots te maken heefd, misschien is dat bij jou vent ook zo.
    Al is 2de ronde echt al supersnel toch is zijn trots daar te groot voor haha... achja soms moet je ze gewoon lekker laten kletsen. Ze kramen soms best wellis onzin uit.

Ik zit nogsteeds in groot ongeloof maar gelukkig heb ik heel veel symptomen dus daardoor geloof ik het wel en ik zie er ook gewoon al zwanger uit, grotere borsten en dikke buik wat voornamelijk me darmen zijn nu nog maar dat maakt niks uit haha. Mijn vent kan erniet over stoppen te praten en hij leek het ook al eerder te weten dan mij.
    Ben wel echt super super gelukkig, voelt allemaal heel onwerkelijk dat had ik echtniet verwacht.

Ik snap wel dat je telleurgesteld bent het voelt alsof het nooit zal gebeuren, en ja dat gevoel krijg je echt heel snel!

Misschien etos zwanger worden ook proberen, extra vitamientjes kunnen sowieso geen kwaad.

Heel veel liefs

2. buikje123

buikje123 Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.213
    1
    0
    aaaah chai, zo fijn dat je je zo gelukkig voelt! lijkt me echt heerlijk, dat gevoel om een kindje in je buik te hebben:)

ik moet over 2 weken naar t ziekenhuis, naar mn eigen arts. kan ik lekker mn hart ff luchten daar. heb zoveel kwaaltjes en ik verlies nog steeds elke dag wat bruinverlies, terwijl dat allang had moeten stoppen! ik ben super moe, net gewoon 2u liggen slapen:(
    en steekjes in mn liesen, echt pijnlijk. ik zie ook wazig en hele erge pijn in mn rug.

ik hoop maar dat het niks ergs is ofzo.

heb je al zin in je eerste echo? lijkt me zo spannend meid! mij zou het eigenlijk ook niet uitmaken wat ik zou krijgen, meisje of jongetje, allebei eigenlijk hartstikke leuk toch?

liefs en alvast een hele fijne zwangerschap:)

3. Chai

Chai Niet meer actief

Hey buikje123,

wat raar idd dat je bruin bloed blijft verliezen.
    Denk je dat je misschien toch zwanger bent of dat niet?

Heb je toenvallig aan de pil gezeten een tijdje terug?
    Daar kan het ook door komen namelijk.

Bedankt voor de lieve worden!

Liefs

4. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Hai Chai!,

Zijn die etos zwangerpillen echt aan te bevelen? Ik heb er weleens wat van gehoord...

XX

5. buikje123

buikje123 Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.213
    1
    0
    hey chai,

ik ben al een jaar van de pil af dus denk het niet. ik heb zoveel pijn in mijn liezen en in mn rug en zo moe he..
    nja ik ga over een weekje gewoon nog eens testen en daarna naar de arts..:)

6. Carlien

Carlien Fanatiek lid

23 feb 2010
    2.133
    1
    36
    Twente
    Gefeliciteerd!!!!! Chai, beetje laat:).. Maar goed beter laat dan nooit.:) Echt super dat je zwanger en gelukkig bent.. Achja en kerels, als hij niet zoveel praate en niet zo happy was, dan was het nog minder. Daarbij heb ik wel het gevoel dat mannen meer prestatie gericht zijn idd. Maar goed, gewoon van genieten!!:D

Ik heb is even vrij weinig gedaan, heb zelfs niet getempt deze week. Vanmorgen ben ik daar ook maar weer mee begonnen..

En daarbij zat ons riool ook nog verstopt, met allemaal boomwortels erin dus dat konden we ook nog maken.. Maar goed de tijd gaat dan wel sneller tot dat mijn ei erweer is;):)..

7. Chai

Chai Niet meer actief

@ Msrock, ja probeer maar is die zwanger worden pillen van etos ik kreeg er sowieso meer cervix slijm van ook, erg handig om je eisprong te kunnen spotten dan. Ik slikte er trouwens maar 1 per dag inplaats van 2 haha.. ik heb altijd het idee dat je minder nodig hebt dan op die potjes staat.

@Buikje123, ben je niet bang dan dat je nu veel van je zwangerschap mist als je zwanger zou zijn?

@Carlien, Bedankt voor je lieve felicitatie!
    Ach ik kan er altijd wel om lachen die praatjes van me vriend.

Ik ben wel blij dat ik nu een beetje een positieve uitwerking kan hebben op vrouwen met een onregelmatige cyclus want ik vreesde zelf echt het ergste. En dat blijkt dus niet persee iets te hoeven uitmaken.

Ik was er ooknietzoveel mee bezig deze maand, ik verwachte zelfs dat het nog heel lang zou duren wat nu geresulteerd heefd in een zwangerschap, misschien heefd het er zelfs wel iets mee te maken dus wie weet geld dat voor jou ook?

Wat vervelend van het riool, zulke dingen zijn altijd zo verschrikkelijk lastig!

Nou meiden, ik hoop dat jullie snel zwanger mogen wezen allemaal!

Veel liefs:D

8. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    @chai, ok zal ze eens proberen. Wanneer kan ik daar mee beginnen? Ik ben nu nog steeds ongi, moet dat als dat over is? Kan het in combinatie met foliumzuur, want die slik ik nu. Weet je, heb inderdaad echt het idee dat het nooit zal gaan lukken, en ik weet ben pas 2 maanden bezig maar toch.... :( Komt gewoon denk ik omdat ik het zo graag wil... Dan lijkt het buiten bereik te zijn. :(
    Mijn mannetje moet deze maand 3 weken weg voor zijn werk, als het goed is, is hij rond mijn ei nog net thuis... hoop het zo!!!!!

9. Chai

Chai Niet meer actief

Hey Msrock,

je kan er nu mooi mee beginnen, en er zit ook foliumzuur in dus die hoef je dan niet meer extra te slikken.
    Echt alles wat je nodig hebt zit erin, ik vond het echt goed spul.

Ik snap echt hoe jeje voelt ik had dat ook.
    Vooral omdat ik zo onregelmatig was was ik bang dat er iets niet goed was.
    Zelfs nu geloof ik het nogniet, gelukkig heb ik genoeg symptomen anders had ik echt in ongeloof geleefd.
    Het feit dat ik mama ga worden lijkt ook nogsteeds erg buiten bereik bij mij, ik kan het me echtniet voorstellen en dat was hetzelfde voor ik zwanger raakte.

Vervelend dat je mannetje weg is, ga je hem vast ook missen!
    Ik hoop dat je eitje wacht tot hij terug is.

Liefs

10. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Mijn eitje valt net voor hij vertrekt denk ik... hoop ik!!!

Dan zou ik wel een mooi cadeautje hebben als hij thuiskomt, mocht ik posi testen!! ;) Want hij gaat dat vergeten als hij 3 weken in het bos rond rent. Hij is militair namelijk. Gek he, mannen hebben het maar makkelijk. Die denken er niet zo vaak aan, de mijne niet in ieder geval. Hij begint er ook nooit over ofzo. Alleen maar, jij bent er teveel mee bezig!! Stomme opmerking altijd, alsof je zwanger wordt in je hoofd :( Misschien moet ik het voor mezelf maar wat luchtiger gaan bekijken *zucht*

11. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Hij gaat over 2,5 week weg.. dus zou kunnen

12. Chai

Chai Niet meer actief

Hey msrock,

wat vervelend dat je man zegt dat je er teveel mee bezig bent!
    Het is pure onzin natuurlijk want iedereen is er wel mee bezig als ze aan het proberen zijn.
    Dat zijn gewoon van die typische manne opmerkingen, moet jeje lekker niks van aan trekken.
    Ik hield alles gewoon lekker voor mezelf, er valt tochniet over te babbelen met mannen voor je zwanger bent.
    Waarschijnlijk als je eenmaal zwanger bent praat hij nergens anders meer over.

Daarom vind ik ZP ook zo fijn omdat voor ik zwanger raakte ik lekker kon babbelen, over me gedachtes en ervaringen zonder me vriend ermee lastig te vallen.

Heel veel liefs

13. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Hi!

Ja precies, dat is ook zo! We gaan de komende weken flink aan de klus, hebben we afgesproken :D. En dan maar hopen dat mijn ei op tijd komt! Lijkt me toch zoooo leuk om hem een posi test te laten zien als hij thuiskomt!!! :D Maar heb weinig tijd, ga er vandoor. Moet om 9:00 bij de kapper zijn en nog boodschapjes doen voor mijn feestje vanavond, jarig! :D Nou ja a.s maandag dan maar vier het vanaaf! XX

14. buikje123

buikje123 Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.213
    1
    0
    ms rock, chai, zoals gezegd heb ik nog een test gedaan, wel smiddags, 1,5 u niks gedronken. ik heb het gewoon gedaan want k had zulke pijnen in mijn lies en pijnlijke brandende tepels.
    nou, binnen 20 seconden kwam er een rose lijntje, maar wat blijkt nu weer, is het een pennenstreep, waarom heb ik dat nou weer? hij is goed rose, en ook binnen 20 sec. maarja, wel dunner dus.. wat moet ik nu weer? morgenochtend weer? ik neem die test wel mee naar de dokter anders..

15. Chai

Chai Niet meer actief

Hoi msrock,

wat heerlijk een feestje vanavond!
    En maandag jarig, alvast gefeliciteerd hoor. :D
    Ik hoop ook voor je dat je eitje wacht tot je vriend terug is, met een beetje geluk vast wel.

@buikje123, pennestreep?
    Waar haal jij die rare testen vandaan?
    Dus je hebt nu al iets van 3 testen gedaan die niet goed gingen?
    Pff wat zenuwslopend meid, misschien toch een clearblue kopen anders. Zoeen digitale, dan kan je ookni met streepjes in de war raken enzo. En idd gewoon morgen ochtend met ochtend urine doen.

Spannend hoor, ik hoop dat je toch al zwanger mag blijken!

Veel liefs

16. buikje123

buikje123 Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.213
    1
    0
    ja 3 nu! t is toch niet te geloven meer.. maar moet wel eerlijk zeggen dat bij die andere t lijntje na 5 minuutjes kwam of nog ietsje later.. deze was echt meteen in 20 sec te zien en ook rose..t was wel smiddags ja.. 1,5 uur gewacht met drinken en plassen..

morgenochtend nog maar een keertje..

ik heb ook zo n pijn in mn liezen, van die gemene steekjes!

ms rock, gefeliciteerd!!!!

17. Chai

Chai Niet meer actief

Buikje123,

waarom koop je niet lekker een van clearblue?
    Die zijn veel duidelijker dan staat er gewoon zwanger of niet zwanger in letters inplaats van die streepjes toestandes.
    Vervelende situatie voor je hoor meis, hoop dat je morgen duidelijk posi test!

Liefs

18. buikje123

buikje123 Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.213
    1
    0
    ja ga ik zeker doen.. bedankt! hoe is het met je?

liefs

19. Chai

Chai Niet meer actief

Hey buikje123, spannend hoor.
    Denk eigenlijk niet echt dat ochtend urine zoveel uitmaakt hoor trouwens ik teste twee keer op een dag en allebei duidelijk positief.
    Met mij gaat het goed ik moet soms overgeven maar dat geefd niks, ik ben zo blij met mijn overvloed aan HCG geeft me echt een goed gevoel.

Hebje je man al verteld over je onzekere situatie of dat niet?

Liefs

20. buikje123

buikje123 Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.213
    1
    0
    hey chai,

ik ben ook echt een geval apart volgens mij hahaha..

ik doe vanochtend die kv test(clearblue gister uitverkocht!!) maar had nog een kv liggen..
    nou, na 3 minuutjes zag ik wat komen hoor, heeeeeeeeeeel licht!!!! ik moest echt goed turen maar na 10 min kon je m redelijk goed zien, was een dikke streep maar gewoon superrrr licht..
    ik heb nog geen duidelijkheid nu maarja, over 2 dagen nog maar een keer he, zo blijf je lekker bezig haha

eerst een pennenstreepje, nu een super super licht tuurstreepie!

die steken in mijn liezen zijn heel erg geworden, als ik niet zwanger ben ben ik benieuwd wat dat dan zou zijn..

meissie hoe is het verder? erg misselijk? wat zal jij blij zijn zeg! ik wou dat ik eens opgelucht kon ademhalen..:)

Deel Deze Pagina