Zaad in voorvocht?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door mysore, 1 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. buikje123

buikje123 Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.213
    1
    0
    oja mijn vriend heb ik niks verteld, doe ik pas als ik er zeker van ben.. :)

ga ook vragen aan mn arts of ze ff bloed afnemen als ik nu weer een streepje heb over 2 dagen

2. Chai

Chai Niet meer actief

Hey meid,
    allebei vroeg wakker op zondag zie ik! :D haha..
    Wat vervelend van die testen zeg, daar zou ik dus gek van worden.
    Ik zou je volgende test echt gewoon een Clearblue digital nemen dan staat er gewoon zwanger of niet zwanger, ze hebben hem bij alle drogisten en sommige AH's dus ff zoeken dan als ze uitverkocht zijn haha..
    Je had na 10mi een superlichte streep?
    Je mag hem alleen na 5mi nog aflezen toch kv 2 voor 5?
    Lijkt me wel dat aangezien hoelang je al aan het testen bent de streep nu wel al donkerder zou moeten zijn geweest.
    Ik hoop toch nogsteeds op een zwangerschap voor je hoor, zo spannend!

Met mij gaat het supergoed, nogsteeds vrij onrealistisch maar aan de andere kant echt heel duidelijk door al mijn symptomen.
    Ben blij dat ik duidelijk veel HCG heb steld me echt gerust dat overgeven haha.. stom he.

Ik hoop voor je dat je snel duidelijkheid hebt hoor!
    Heb je alleens andere kv 2 voor 5 posi testen bekeken?
    Kan je beetje vergelijken met die jij hebt gehad.

Liefs

3. buikje123

buikje123 Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.213
    1
    0
    hey chai,

uhm.. nou ik had 2 weken geleden inderdaag ook getest maar ik denk nu dat ik misschien wel een laat ei heb gehad, dan zou ik nu 2 weken na bevruchting zitten.. dus daarom misschien die lichte streep? het is maar een gedachten...

gisteren was het een pennenstreep binnen 1 minuut en nu binnen 3 minuutjes een lichte streep maar ik bedoel dat hij na 5 minuten wel duidelijker werd, maar hij stond er al eerder!..

mij kv testen bleven altijd spierwit als ik niet zwanger was.. of ze kregen een indroogstreep(wit).. maar dat was altijd pas na zeker een half uur..

heerlijk als je misselijk mag zijn dan he! normaal super vervelend, nu zou ik ervan genieten! goed teken! haha..

fijne zondag nog

4. buikje123

buikje123 Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.213
    1
    0
    en hoe is het met mysore?????

5. mysore

mysore Actief lid

29 dec 2008
    345
    0
    16
    student
    Gelderland
    he meiden!! ik ben er wel en lees met jullie mee hoor! maar ben een beetje druk! vrijgezellenfeestje gehad en vandaag druk aan de schoonmaak! Maar het gaat goed hier hoor, geen bijzonderheden! ben nog aan het genieten van mijn vakantie, nog twee weekjes!

Buikje123, wat RAAAAAAAAAAAAAARRRRRR!
    Ik duim voor je hoor!

Ik ga gauw weer want ik word opgehaald zo!

Ik kom gauw weer eens buurten en dan wat uitgebreider haha!

6. buikje123

buikje123 Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.213
    1
    0
    chai heb jij ook allemaal bultjes rond je tepel? ik heb ze, heeel veel ineens.. en ze staan in brand! auw!

7. Chai

Chai Niet meer actief

@buikje123,Nee die heb ik niet, maar mijn borsten waren wel meteen veel groter. Verder niks aan te zien, vind het zelf net neppers.. :D
    Heb je die Clearblue nou al in huis? echt doen hoor, niet meer met die gekke kv testen schijnbaar doen die raar bij jou. lol

@Mysore, wat heerlijk een vrijgezellen feest.
    Ben je lekker uit je dak gegaan of was het nietzoeen vrijgezellen feest? hahaha...
    Heb je al updates over je schoonfamillie en vriend of is alles nog hetzelfde?

Veel liefs!!

8. buikje123

buikje123 Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.213
    1
    0
    haha chai indd.. die mogen mij niet zo;) ik haal de clearblue morgen in huis alleen denk ik dat die meer hcg nodig heeft, dat lees ik op het forum.

liefs

9. Chai

Chai Niet meer actief

Nou dat betwijfel ik of ik moet heel veel hcg hebben.
    Maar ik teste nog geen uur later nog een keer met Clearblue na me kv test en dat was geen probleem hoor. Dus als jij het met ochtend urine doet en je bent zwanger moet het vast lukken hoor! :)

Liefs

10. buikje123

buikje123 Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.213
    1
    0
    hoe zagen jou kv streepjes eruit? donker?:)

11. Chai

Chai Niet meer actief

Hier is de test dan kan je het bekijken.
    Beiden streepjes verschenen zodra ik de urine door zag lopen heel snel dus, de foto is wel een beetje vaag door de avonduren.
    Ze zijn heel donker roze nu inmiddels donker paars. Beiden even dik ook.

Liefs

12. buikje123

buikje123 Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.213
    1
    0
    hey chai,

ik ben niet zwanger helaas, mijn lichaam houdt me weer lekker voor de gek en de kv testjes pak ik ook nooit meer:) zou het misschien kunnen zijn dat ze een pennenstreep geven als ik ovuleer? nou ik lees op internet dat het andersom wel kan maar een zwangerschapstest reageert niet op een eisprong..

wij hebben net geklust, 3 dagen voor mn eisprong, haha voelt echt raar! het zou raak kunnen zijn nu misschien.. toch?

maar weet je wat mij opviel? klinkt misschien raar en vies maar onder de sex had ik heeel veel witte afscheiding, echt heel veel! het rook nergens naar ofzo..
    ik heb dit nog nooit gehad? kan dat zijn dat je eisprong eraan komt? het was niet klonterig ofzo, gewoon glad en tussen vloeibaar en romig in(haha wat n verhaal)..
    ik hoop zo dat het nu wel raak is;)

hoe gaat het met je? heb je al een afspraak bij de gyn?

liefs

13. mysore

mysore Actief lid

29 dec 2008
    345
    0
    16
    student
    Gelderland
    Hoihoi!

Buikje123, die afscheiding die jij noemt die ik heb de laatste weken (lees bijna 2 maanden) ook al! Heel gek.. alsof ik om de haver klap mijn eisprong heb. Ook de klachten die ik normaal heb rond mijn eisprong heb ik eerder. Het is zo gek.. alsof mijn hele cyclus door de war is.. misschien heb jij dat ook?
    Hangt er soms iets in de lucht??????? Gek word je ervan!

14. Chai

Chai Niet meer actief

Hoi buikje123,
    wat jammer dat je niet zwanger bent.
    Maarja nieuwe ronde nieuwe kansen he.
    Die extra natheid tijdens het vrijen kan soms duiden op een eisprong, lijkt het een beetje op eiwit?
    Dat was namelijk bij mij echt kenmerkend voor me eisprong.
    Zaadjes kunnen overleven tot 72uur als de omstandigheden optimaal zijn.

Ik hoop voor je dat het deze keer raak is! :D

Hey Mysore,
    hoe gaat het met jou meis?
    Al een beetje verandering in de situatie daar?

Ik ga me deze week pas aanmelden bij een verloskundige praktijk ben nog een beetje aan het rondkijken. Het schijnt sowieso geen haast te hebben aangezien ik las dat bij de meeste het eerste gesprek en de eerste echo plaats vind rond de 10 weken.

Veel liefs

15. buikje123

buikje123 Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.213
    1
    0
    chai : het was echt wit, maar nie taai zeg maar.. gewoon tussen vloeibaar en yoghurt in om het zo maar te zeggen hahahaha.
    echt het was heel erg veel onder het vrijen, ik dacht echt van wat is dit??? dacht eerst dat mn vriend eerder was klaargekomen.
    vrijen deed ook pijn die keer, ofja, niet echt prettig, kan dat kenmerkend zijn voor een eisprong? nu heb ik vandaag allemaal vage steekjes in mijn liezen(brand een beetje) en beetje ongesteldheidspijntjes..

dan zou ik wel mn ei al op dag 11 hebben gehad. nja kan best.
    maar met eiwit, bedoel je daarmee doorzichtig? want dat was he niet, het was wel wittig.. maar niet taai dus, vaag he?

mysore: ik ben ook benieuwd hoe het nu allemaal gaat met je, nog goede gesprekken gehad meid?

chai: ik hoop dat je een mooie echo hebt meid!:) lijkt me zoo mooi he

16. Chai

Chai Niet meer actief

Hey buikje123,

gek hoor misschien is je ei in aantocht.
    Maar ieder lichaam is natuurlijk anders!
    Bij mij was het altijd doorzichtig en deed aan eiwit denken ja.
    Ik wist dan altijd zeker dat mijn ei er was of de volgende dag zou komen en dit klopte ook altijd.
    Voorafgaande daaraan had ik ook vaak eerst veel witvloei, alsof je lichaam zich gereed maakt voor de eisprong en een grote schoonmaak houd haha. :D
    Ik vond dit wel altijd erg handig overgings daardoor was me ei zo goed te spotten.

En Hebje een goed gevoel over deze maand?

Ik hoop ook op een mooie echo, zal vast wel met 10 weken is het echt al een mini baby. Ik heb echt een heel goed gevoel over deze zwangerschap, heerlijk. Ik hoop dat jullie het gevoel ook snel mogen voelen!

Veel liefs

17. buikje123

buikje123 Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.213
    1
    0
    hey chai,

gisteren dus hele erge buikpijn gehad kon haast niet meer lopen, en heel veel afscheiding die 2 dagen.. ik denk dat dat mijn ei moet zijn! nu voel ik niks meer! :) heb hem denk ik gevoeld...

oooh zo spannend want ik heb eegisteren geklust..
    ben zo benieuwd.

mn vriend weet dat ik vruchtbaar ben en toch doet hij het... hij zegt als we het erover hebben, we vrijen gewoon als we zin hebben en als het komt dan komt het en zijn we er heel blij mee en is het welkom. en dan ineens zegt hij erachteraan maar nu moeten we eerst nog genieten van elkaar anders gaat straks alle aandacht naar het kindje, ik wil nog op vakantie met je blabla.. met andere woorden nu nog eventjes niet tenminste zo vat ik het op? ik krijg soms totaal gen hoogte van hem!!
    hij wil denk ik gewoon niet geforceerd zitten vrijen voor een kind, dat wil ik dus ook niet. hij is wel blij en trots als het komt. hij is ook bang en onzeker heeft hij toegegeven:)

herken je dit?

18. Chai

Chai Niet meer actief

Hey buikje123,

het klinkt idd alsof je je ei hebt gehad, ben benieuwd!
    Wat vervelend dat je vriend zo tegenstrijdig praat, alsof hij er toch nogniet helemaal aan toe is ofzo.
    Ik herken het enigzins wel maar dat was voordat we ervoor gekozen hadden het te gaan proberen.
    Het beste kan je er gewoon veel over praten met hem en zijn onzekerheden wegnemen.
    Dat had ik bij die van mij ook gedaan, maar ik ben dan ook echt iemand die overal wat op weet te zeggen.
    Mijn vriend ging ervanuit dat ik vrijwel direct zwanger zou raken. Dus hij had gelijk zoiets van zodra we het gaan proberen ben je direct zwanger en daar heefd hij ook gelijk in gehad en dit was ook precies wat hij verwachte.
    Wij hebben het ook gewoon spontaan gelaten trouwens we hadden zeker niet vaker sex dan normaal rond de 1/2 keer per week ofzo.
    Ik probeerde het wel stiekem uit te stellen tot ik merkte dat ik vruchtbaar begon te worden maar daar viel ik hem verder niet lastig mee. Misschien ziet je vriend niet in dat je netzo goed deze maand al zwanger kan zijn en moet je hem dat duidelijk maken. Al kunnen mannen ook gewoon goed uit hun nek kletsen hoor, dat had die van mij ook wel is daar trok ik me nietzoveel van aan. Gewoon lekker een goed gesprek met hem aangaan zou ik zeggen, over hoe hij denkt dat alles gaat gebeuren. Dan weet je zelf ook beter waar je aantoe bent.

Veel liefs

19. buikje123

buikje123 Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.213
    1
    0
    hey chai,

ik zei ook tegen hem dat ik gewoon zwanger kan worden ineens maar dat het net zo goed nog een half jaar kan duren. ik vind het bijzonder om direct zwanger te zijn. hij zei er heel gelukkig en trots mee te zijn als het zo zou zijn..
    ik zei ook tegen hem ik kan hier zwanger van worden maarja hij is ook niet achterlijk, dat snapt hij echt wel..
    nou hebben we net 'geklust'en er zijn verder geen woorden gevallen over zwangerschap etc..

hij zei ook een week geleden gewoon wat bang en onzeker te zijn maar er heel blij mee te zijn en er voor te gaan als het zo zou zijn..

hij zei zo na het klussen, ja ik wou hem eigenlijk terug trekken maja ik vond het zo lekker.. ja dat vind ik dus echt een slap excuus haha.. want hij deed dat ALTIJD ook echt gewoon netjes optijd en nu ineens niet;)

nja we zien wel.. als het zo is ben ik de gelukkigste ter wereld en hij ook denk ik:) het is vaak in het begin als je er net mee bezig bent dat ze bang en onzeker zijn, maar als het eenmaal zo is zijn ze helemaal trots. mijn vriend is ook 30, mag best dan toch?

liefs en geniet van je kleintje!!!!

20. Chai

Chai Niet meer actief

Hey buikje123,

mannen staan er ook op een bepaalde manier best buiten wij vrouwen zijn er zoveel meer mee bezig omdat het ook in ons lichaam gebeurd allemaal. Denk dat ze daarom ook vaak onzeker zijn enzo.
    Wij prate er eigenlijk bijna niet over toen we aan het proberen waren toenvallig in de maand dat ik zwanger raakte wel inneens meer. Vanaf dat hij weet dat we zwanger zijn heefd hij het echt nergens anders over. Ik had dat echt niet verwacht aangezien hij er weinig over zei voor ik zwanger was. Zo zie je maar mannen hebben er soms pas echt iets mee als je eenmaal echt zwanger bent.
    Het maakt me echt blij, ik denk ook dat veel mannen dit hebben misschien. Zelfs toen we naar de bios gingen begon hij erover toen we wachte tot we erin mochten. Wat denkje dat het is? een jonge of een meisje? en hij vertelde dat hij denkt dat het een jongen is. Echt zo lief, ik ben blij dat ik ook nooit veel van hem verwacht heb daardoor is alles nu zo super.
    Hij gaat er zo lief mee om en is overbezorgt.
    Ik denk dat die van jou dat ook zeker zal hebben, als ik dat zo hoor lijktie best op die van mij.
    Mijn vriend is trouwens ook ouder jij bent 23?
    Ik had ook zoiets van nuuuu is het wel eens tijd! :D haha..

Zwanger raken kan zelfs 1 of 2 jaar duren maar daar moetje echtniet over nadenken, dan word je gek!

Veel liefs

Deel Deze Pagina