Zaad in voorvocht?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door mysore, 1 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. buikje123

    buikje123 Fanatiek lid

    17 jun 2010
    1.213
    1
    0
    hey chai

    mijn mannetje lijkt inderdaad een beetje op die van jou qua denken.. maar de ene keer is hij weer heel positief en vanmorgen zei hij, misschien ben je wel zwanger nu:) heel lief..

    ik heb een sollicitatiegesprek zometeen, bij een groot bedrijf. ik hoop zo dat het wat wordt! je krijgt wel voorlopig een oproepcontract dus als ik zwanger ben zo, knikkeren ze me misschien er zo weer uit maarja, dat zien we dan wel weer, heb voorlopig iig werk!:)
     
  2. buikje123

    buikje123 Fanatiek lid

    17 jun 2010
    1.213
    1
    0
    chai, ik heb dus net na het douche doorzichtig zeer rekbaar slijm waargenomen en mijn onderbuik doet heel zeer, is dit dan de eisprong of is het al geweest denk je? gisteren had ik ook van dat slijm maar dan iets minder doorzichtig maar wel rekbaar. volgens de banner zou ik vandaag wel mijn eisprong hebben.. weet jij hoe het bij jou zat?
     
  3. buikje123

    buikje123 Fanatiek lid

    17 jun 2010
    1.213
    1
    0
    BEN AANGENOMEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:) ik had meteen een meer gerust gevoel over dat als ik nu zwanger zou zijn!!
    heerlijk dit! er werken ook moeders met kinderen daar, is allemaal geen probleem, heerlijk! ben zo blij. moest het ff kwijt:d
     
  4. Chai

    Chai Niet meer actief

    Hey buikje123,

    wauw wat leuk dat je bent aangenomen!
    Gefeliciteerd meid, ik hoop dat het gaat bevallen daar.

    Ik denk trouwens dat veel mannen dat hebben het ene moment voelen ze zich er erg zeker over en het andere moment niet.
    Toch allemaal omdat ze er zo buiten staan denk ik.
    In ieder geval is er geen moment van twijfel te bespeuren meer bij mijn vriend sinds ik zwanger ben echt heerlijk.

    Dat rekbaar slijm, jaaaa... dat is je ei hoor.
    Als ik dat slijm had wist ik altijd precies hoelaat het was.
    Op de dag zelf dat het zo rekbaar en veel is of de dag erna had ik altijd mijn ei achteraf gezien.
    Deze ronde dat ik zwanger raakte bleef het 4/5 dagen doorgaan alsof dat was omdat me eitje onderweg was om te nestelen.
    Hoeveel dagen geleden heb je sex gehad? Zaadjes kunnen overleven tot 72 uur. Ik had dan ook vaak een soort ongesteldheids pijn en beetje lage rugpijn.

    Veel liefs
     
  5. buikje123

    buikje123 Fanatiek lid

    17 jun 2010
    1.213
    1
    0
    die ongesteldheidspijn heb ik nu! trekt door naar mijn benen en ook mijn rug doet heel erg zeer(lage rug).
    ik heb gistermiddag nog sex gehad en ik denk dat het genoeg moet zijn. 3 dagen geleden ook sex gehad..

    ooh ik hoop zo dat het raak is, vooral omdat ik nu ook werk heb, heerlijk! ik heb wel heftige pijntjes dit keer, normaal voel ik mijn ei dus bijna nooit, is echt voor het eerst nu!
     
  6. Chai

    Chai Niet meer actief

    Hey buikje123,

    Wat spannend oeeh...... ik ga duimen voor je.
    Een dag vantevoren is het beste las ik dus als jeje ei vandaag hebt isdat precies goed! :D
    Zo nou word het wel heel spannend he.

    Schrijf al je symptoompjes in je agenda is leuk.
    Ik kon daardoor terug zien wanneer de innesteling was enzo. :D

    Veel liefs
     
  7. buikje123

    buikje123 Fanatiek lid

    17 jun 2010
    1.213
    1
    0
    hey chai

    Ik ben zo zenuwachtig, nu heb ik tenminste wel een eerlijke kans om echt zwanger te zijn! Ik heb een heftige eisprong dan moet ik zeggen, dat valt meteen al op, echt een strak gevoel in mijn onderbuik zeg maar.. en veel steken. Ook ben ik wat moe...

    Oh zo spannend dit. Mijn vriendje kwam thuis met zwitsal creme.. zo n lief gebaar he??:) ben helemaal blij.

    ben jij nog veel misselijk?
     
  8. Chai

    Chai Niet meer actief

    Hey buikje123,

    nou spannend he ben nu al benieuwd.
    Ik hoop voor je dat het meteen raak is natuurlijk. :D

    Wat lief dat hij zwitsal creme had gekocht.
    Was het eerste wat ik kocht toen ik posi had getest de mama buik balm van zwitsal, ik ben namelijk al behoorlijk opgezwollen haha..
    Ik ben nu echt de hele dag door misselijk alsof ik elk moment kan overgeven maar het komt maar niet, best vervelend.
    Maar ik weet ook dat het voor een goed doel is dus dat maakt me wel blij! :)

    Nu word het afwachten he, bij mij vond me innesteling na 6 dagen plaats.

    Veel liefs
     
  9. buikje123

    buikje123 Fanatiek lid

    17 jun 2010
    1.213
    1
    0
    oke.. na 6 dagen is wel normaal opzich.

    nu ik een baan heb zijn we er eigenlijk gewoon klaar voor, kan niets meer mis gaan dan.. alleen mn moeder doet moeilijk maar dat had ik al verwacht. ik zat even bij mn ouders in de auto net en mijn vader zei: heerlijk nu kunnen jullie plannen maken nou je een baan hebt! ik zo : ja die hebben we zeker!
    mn moeder zei toen meteen van: ja maar denk erom he(bedoelt ze niet zwanger raken he). ik kan daar zo moe van worden dat zij af en toe me nog als een klein kind behandeld!
    ik word hier ook heel verdrietig van.. :(
    ik ben 24, heb nu een baan, een vaste relatie, een huis.. waarom zegt ze nou zoiets he?

    liefs
     
  10. Siren84

    Siren84 VIP lid

    8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Hej buikje,

    Zoals je waarschijnlijk al wist is mijn moeder ook zo. Ach ze ziet maar, ben 26, huisje, heb werk en we zijn getrouwd. Als je er zelf maar klaar voor bent! :D Toch?! Succes!!
     
  11. buikje123

    buikje123 Fanatiek lid

    17 jun 2010
    1.213
    1
    0
    hey ms rock

    vervelend is dat he? ik word er zo verdrietig van..
    wou dat ze eens kon zeggen: ooh geweldig!
    ik heb een goede relatie, een lieve vriend, leuk huis, vriend vaste goede baan en ik nu ook een parttime baan. wel voorlopig oproepcontract maar als ik zwanger zou worden kan ik denk ik gewoon doorwerken daar maar als ik dan even eruit ga word ik alleen niet doorbetaald maarja daar is dan weer een zwangerschapsuitkering voor.. opzich is een oproepcontract dan wel fijn.. kan ik na mijn zwangerschap gewoon weer beginnen daar..
    oke ik zeg het allemaal ff heel simpel maar er werkte daar ook veel moeders met kinderen enzo, werd niet moeilijk over gedaan.

    ik snap gewoon niet waarom ze zo doet. maar je hebt gelijk, het gaat om ons, niet om onze mama hihi!

    hoe is het met je?

    liefs
     
  12. Siren84

    Siren84 VIP lid

    8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Met mij gaat het wel goed, zit op mijn ei te wachten. Ik hoop dat het wat eerder komt dan mijn banner aangeeft aangezien mijn vriend voor een paar weken vertrekt. Zou mooi zijn, maarja we wachten maar af. Enne.. druk aan de klus he haha. Gefeliciteerd met je baan!!!! Wat is het voor iets??

    xxx
     
  13. buikje123

    buikje123 Fanatiek lid

    17 jun 2010
    1.213
    1
    0
    oh ik hoop dat je optijd bent! :)

    ik heb een baan gekregen(parttime) op een logistiek bedrijf en krijg voorlopig een oproepcontract. leuke sfeer, leuke baan en lekker dichtbij. nu vraag ik mij wel af he.. met een oproepcontract..dat als je zwanger zou worden je snel ontslagen wordt? want in principe betalen ze je niet als je dag ziek bent of een dag niet kan ofzo.. daar deden ze heel makkelijk over..
    dus ze zouden me niet hoeven te betalen als ik er ff uit moet bij een eventuele zwangerschap..
    ik weet niet zo goed hoe dat dan in zijn werk gaat.
    het zou heerlijk zijn als ik niet ontslagen zou worden en door mag werken tot ik niet meer kan natuurlijk(ALS ik zwanger blijk te zijn:))
     
  14. Chai

    Chai Niet meer actief

    Hoi dames,

    ik lees ook veel verhalen van enthousiaste moeders enzo.
    Maar bij mijzelf viel dat ook goed tegen, ik weet dus ergens wel hoe jeje voelt. Moeders blijven je sowieso altijd als een kind zien volgensmij en papas ook wel haha.. :D
    Ik vertelde mijn moeder dat we het gingen proberen aangezien ze wist hoelang ik al wachte op een ja van me vriend had ik verwacht dat ze enthousiast zou zijn, maar nee.
    Ik kreeg alleen te horen nou misschien kan je wel niet zwanger raken, en dat zij nooit iets had gekocht voor ze drie maanden was en blabla... niks van wat leuk voor je ofzo.
    Een hoop negatieviteit dus, het maakte me wel onzeker maar ik heb me er ook weinig van aan proberen te trekken.
    Uiteindelijk heefd ze er zelf voor gezorgt dat ik het haar pas vertel als ik 3 maanden ben, eigen schuld dikke bult.
    Ik ben er ook nogsteeds wel een beetje boos om eigenlijk.
    Over me vader maar helemaal niet gesproken die verwachte dat ik me hele leven maagd zou blijven en in een klooster zou gaan wonen en hoopt dat ik nooit aan kinderen begin, haha..
    Uiteindelijk voegd de blijheid of niet blijheid niks meer toe aan onze blijheid dat ik zwanger ben.

    Heel veel liefs
     
  15. buikje123

    buikje123 Fanatiek lid

    17 jun 2010
    1.213
    1
    0
    hey chai,

    ik weet precies hoe je je voelt! echt klote is dat toch he..
    mijn moeder ook gisteren in de auto, ons pap zei zo : fij nvan die baan! nu kunnen jullie leuke plannen maken! en mn moeder zo erachteraan: ja maar denk erom he! alsof ik 16 ben ofzo?!
    dat doet mij echt veel verdriet. ik kan gewoon zwanger zijn nu maar ik probeer me er niets van aan te trekken. het is mijn leven! en het zou mij heel erg gelukkig maken! daar gaat het om:)

    chai weet jij misschien een antwoord op mijn vraag van dat oproepcontract(vorige berichtje?) ben zeer benieuwd of dat als ik zwanger zou zijn een oproepcontract dan juist fijn is..
    als ik ziek ben krijg ik dus niet doorbetaald maar ergens denk ik dat ze me minder snel ontslaan als ik zwanger zou zijn omdat ze me dus niet door hoeven te betalen mocht ik niet kunnen werken.


    veel liefs!
     
  16. Chai

    Chai Niet meer actief

    Hey buikje123,

    ja idd zeker erg lullig van je moeder dat ze nogsteeds denkt dat je een klein kind bent.
    Ouders verpesten op die manier vaak wel een hoop voor zichzelf.
    Maarja het draait uiteindelijk toch alleen om het geluk van jou en je partner.

    Ik denk dat die baan als oproepkracht echt lekker is voor een zwangere en ook dat ze gewoon niet betalen als je ziek bent, want dan leggen ze veel minder druk op je omdat ze je toch niet hoeven te betalen. Ik denk dat je het echt getroffen hebt met die baan hoor. Zoiets is veel vrijer dan een baan waar je op ziektedagen doorbetaald word. Sowieso als je echt ziek zou worden tijdens je zwangerschap kom je gewoon in de ziektewet dus dan krijg je daar geld van via een uitkering.

    Heel veel liefs, tot snel! :)
     
  17. buikje123

    buikje123 Fanatiek lid

    17 jun 2010
    1.213
    1
    0
    hey chai!

    ooh zo n opluchting he dat jij dat ook denkt van dat werk...
    ik denk ook echt dat het juist ideaal is, er is ook altijd werk daar.. en ze strooien echt niet meteen met een vast contract en als ze dat op een gegeven moment willen doen zeg ik het gewoon eerlijk. wanneer zou jij het uberhaupt zeggen als ik zwanger blijk te zijn? week of 8?


    hoe is het verder? lekker aan het genieten :)?

    liefs
     
  18. Chai

    Chai Niet meer actief

    Hey meid,

    Volgensmij hoef je niks te zeggen tot een maand of 5 ofzo?
    Hangt ervanaf hoe ziek je bent in het begin natuurlijk, misschien heb je nergens last van. :)

    Met mij gaat alles goed en volgensmij met de kleine worm ook haha.. ben wel erg misselijk van 12 tot 6 ofz het is dan wel moeilijk om te eten maar ik heb wel trek heel raar haha..

    Hoe gaat het met jou, heb je een goed gevoel over deze maand?
    Zo spannend he de eerste "echte" ronde! :D
    Ik vond het zo super spannend haha..

    Liefs
     
  19. buikje123

    buikje123 Fanatiek lid

    17 jun 2010
    1.213
    1
    0
    hey chai

    ik hoop echt dat het raak is maar aan de andere kant voel ik me ook erg verdrietig door dat gedoe met mn moeder, dat geeft me echt een onzeker gevoel. ik kan zo aan t werk, mn vriend heeft een vaste baan, we hebben een huisje en we houden van elkaar, wat moet er dan nog meer komen voor dat het 'mag'??

    ik heb nu menstruatiepijntjes en steekjes onder mn schaambot, heel raar??en het borrelt heel erg in mijn buik, je hoort het gewoon zelfs haha:)
    zou wel vroeg zijn voor een innesteling, tenzij mijn eisprong is geweest toen we de eerste keer aan het klussen waren, dat is wel ongeveer 5 a 6 dagen geleden..

    ik ben wel erg moe op het moment.. en veel honger haha, vooral in chips. en ik heb ineens heel veel trek in koffie, tegenstrijdig he?

    naja we zien het wel..:) iig geen kv testen meer voor mij!

    ik vroeg me ook af of ik mn kat moet wegdoen? ben zo bang dat k straks toxoplasmose heb ofzo?

    fijn dat het goed gaat met jullie!! jij hebt dus ook beetje probleempjes met je ouders gehad, ik word daar iig heel onzeker van..

    xx
     
  20. Marieke1983

    Marieke1983 Niet meer actief

    je kat wegdoen? welnee joh, ik heb er drie en die zijn gewoon gebleven hoor....
     

Deel Deze Pagina