Zaad in voorvocht?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door mysore, 1 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. buikje123

    buikje123 Fanatiek lid

    17 jun 2010
    1.213
    1
    0
    hey marieke,

    ik heb wel gewoon de kattenbak zonder handschoenen gedaan voordat we begonnen met proberen zwanger te worden.. ik heb wel mijn handjes gewassen erna.. heb ik nu veel kans op dat toxo nogwat?
    het vervelende is dat onze hond de kattenpoep uit de bak pakt.. vieze beesten zijn het toch he haha.
     
  2. Marieke1983

    Marieke1983 Niet meer actief

    als je katten hebt loop je dat risico altijd, maar als je nog niet zwanger bent maakt dat volgens mij niet zoveel uit. anders kan geen enkele vrouw die kinderen wil nog katten houden en de bak verschonen ;)

    Gewoon met handschoenen en daarna goed wassen met dettol, niets aan de hand.
     
  3. Chai

    Chai Niet meer actief

    Hey buikje123,

    klinkt wel goed dat je al symptoompjes hebt hoor.
    Ik had toenvallig die van mij in me agenda opgeschreven en had er al een paar voor de innesteling. Zoals dat het vochtig bleef daar beneden en ik had diaree enzo, gewoon dingen die je normaal niet hebt kunnen wel een indicatie geven. Ik ben echt blij dat ik alles in me agendatje heb opgeschreven nu kan ik zo leuk zien wanneer ik zwanger ben geraakt en wat ik voelde.

    Ik had juist geen trek in chips wat ik normaal wel had voor mijn ongie, maar als je normaal nietzoeen chips liefhebber bent kandat een teken zijn natuurlijk. Koffie is trouwens nietzo goed voor zwangeren dacht ik, al weet ik niet meer precies waarom. Dus vanaf volgende week miss minderen voor de zekerheid!

    Ik zou het ook eng vinden als ik de kat zou moeten verschonen.
    Misschien kan je vragen of je vriend dat wil doen in vervolg?
    Ik zou je kat zeker niet wegdoen als je er gek op bent hoor.
    Is juist fijn als je zwanger bent om mee te knuffelen, dat merk ik nu wel met me hondje.

    Ik voelde me ook zo onzeker na die opmerkingen van mijn moeder en begrijp je echt supergoed. Maar zodra je eenmaal zwanger bent vergeet je het allemaal en doet het er helemaal niet meer toe dat zal je wel zien. Ik weet ook niet of mijn ouders het leuk gaan vinden als ik laat weten dat ik zwanger ben. Denk me moeder wel eigenlijk me vader misschien wat minder, me oma gaat het zekers leuk vinden. Daar focus ik me gewoon ook op de personen die het wel leuk gaan vinden. En de rest doet er nietzo toe hoor. :)
    Gewoon niet teveel aan proberen te denken. Waarschijnlijk zegt jou moeder sowieso dat alleen omdat ze je het nog gunt om vrij door het leven te gaan, ouders denken vaak dat je hele leven dan voorbij is ofzo. Misschien ook wel omdat ze moeite hebben met het hele idee van mijn kind word mama of papa.

    Veel liefs
     
  4. buikje123

    buikje123 Fanatiek lid

    17 jun 2010
    1.213
    1
    0
    hey chai,

    had jij ook die ongikrampjes/ en een beetje buikpijn na je ei? ik heb mijn ei trouwens nog nooit zo goed gevoeld, echt waar..
    ik had ook hoofdpijn erbij enzo..

    ik heb nu enorme honger ook! en veel dorst. en geloof het of geloof het niet, droge lippen;) heb net een balsem gepakt..

    oooh ik vind het zo spannend joh haha.

    ik vind het ook echt vervelend van mn moeder, maar je hebt gelijk, misschien wil ze gewoon t beste.
    ik denk dat een kindje ons juist nog gelukkiger gaat maken, maarja dat is mijn mening. ik zou t toch wel bijzonder vinden als ik meteen de eerste keer zwanger word, ga er niet vanuit..

    hoe voelde jij je innesteling, trekkerig gevoel? had jij bloed ofzo erbij?

    liefsss
     
  5. Chai

    Chai Niet meer actief

    Hey buikje123,

    wat grappig van die droge lippen haha... :D
    Ik had zoeen pijn dat ik ervan wakker lag, dat was eenmalig trouwens en wel na me innesteling.
    Ik denk alleen dat je nu nog geen symptomen kan hebben want je eitje is hoogstens pas net bevrucht.
    Ik snap wat je bedoelt met dat je er niet op rekend meteen zwanger te zijn, het voelt ook alsof je daar niet op mag hopen. Athans dat had ik wel, zo van het gebeurd heusniet zo snel hoor. haha.. :D

    Liefs
     
  6. buikje123

    buikje123 Fanatiek lid

    17 jun 2010
    1.213
    1
    0
    ja vaag he? nja kan ook met het weer te maken hebben..
    vanaf morgen kan ik denk ik mijn innesteling verwachten als ik naar mn banner kijk.. kan vanaf 3 dagen... spannend!

    ik ga het ook bijhouden in een agenda ja! :)altijd handig.

    mysore, leef jij ook nog:)?! hoe is het met je meid?
    nog geklust;)! of was je op vakantie?

    liefss voor jullie
     
  7. buikje123

    buikje123 Fanatiek lid

    17 jun 2010
    1.213
    1
    0
    hey chai

    ik had vandaag veel witte afscheiding(sorry!) en ook heeeeel erg veel honger, ik heb echt 3x opgeschept hahaha!
    ik heb ook steekjes in mijn liezen en steken in mn borsten, ik schrijf het allemaal op! haha:)

    hoe vaak ben jij nou misselijk per dag, dat je echt boven de wc hangt?

    liefs!
     
  8. Chai

    Chai Niet meer actief

    Hey meis,

    ben benieuwd hoor zo je zal nog 11 dagen gedult moeten hebben haha..
    Ik heb pas sinds een paar daagjes meer afscheiding.

    Pff, praat erniet over haha.. ik word steeds misselijker.
    Ik moest vandaag 3 keer achter elkaar overgeven.
    Ben echt van een uur nadat ik wakker ben tot een uur of 8 savonds goed misselijk. Ik hoop dat het morgen weer even wat minder is want ik krijg zo weinig eten binnen. Koken doe ik al helemaal niet want dan word ik dus echtniet goed..

    Je gaat deze keer lekker met clearblue testen he? anders krijg je billekoek! :D

    Liefs
     
  9. buikje123

    buikje123 Fanatiek lid

    17 jun 2010
    1.213
    1
    0
    ik hoop niet dat ik zo misselijk word straks, dan zien ze t meteen op mn nieuwe job...:(

    vanacht he, had ik 3 keiharde steken vanuit onderin mn buik en voelde m zelfs bovenin mn buik doortrekken, ik schrok er gewoon van zo pijn deed het!

    misschien is het wel echt raak deze maand, durf het niet te geloven hoor..

    clearblue voor mij ja!:) hahaha.

    liefs
     
  10. Chai

    Chai Niet meer actief

    Hey buikje123,

    ja ik hoop ookniet dat je zo ziek word als mij.
    Want ik kom dus echt nergens aantoe.
    Schoonmaken in huis is zelfs lastig voor me omdat ik helemaal over me nek ga van die schoonmaak middelen.
    Ik voelde me vanmorgen toen ik wakker werd ff goed dus toen ben ik snel naar de supermarkt gerent.
    Nu sinds een uur voel ik me weer wat minder maarja, ben al tevreden dat ik in huis heb wat ik graag wilde, waterijsjes en vruchten hagelslag met witbrood..... mmmmm :p

    Ohhh.. wat spannend van die pijn die je had!
    Mijn innesteling vond ook snachts plaats, leek wel alsof er aan een soort elastiekje werd getrokken in me buik echt super raar.
    Het deed niet echt pijn maar hoe het wel voelde is moeilijk te beschrijven, haha :D.
    Klinkt supergoed zeg, ben zo benieeeeuwd!
    En ik durfte ook nergens in te geloven de tweede ronde maar het kan dus echt heel snel gebeuren zoals je ziet.
    Ik hoop zo dat het bij jou ook snel raak is, zou leuk zijn.
    Ohja, nog even over een vraag die je eerder stelde die ik vergat te beantwoorden. Ik heb geen bloed verloren tijdens of na me innesteling dus tot nu toe geen druppel bloed gezien hier en blijtoe :D.

    Heb jij lang moeten wachten tot je vriend eindelijk ermee instemde of dat niet?

    Veel liefs
     
  11. buikje123

    buikje123 Fanatiek lid

    17 jun 2010
    1.213
    1
    0
    hey chai,

    vervelend zeg van die misselijkheid. ik heb echt enorme honger!! had jij dat ook? echt niet normaal gewoon, ik eet voor 3!

    ik heb ook tot nu toe geen bloed verloren ofzo..

    wat betreft mn vriend, ik had het er sinds een jaar over, dat ik het wilde, en nu heeft hij het ineens gedaan midden in mn vruchtbare periode, nja weet eigenlijk niet of hij dat wist dat ik in die periode zat maarja hij weet dat je zwanger kan raken. ik weet nooit precies wanneer mijn eisprong is al heb ik hem nu dit keer goed gevoeld! hij zegt nu van als het komt dan komt het en dan zijn we er blij mee en gelukkig.. we hebben het er nu niet zoveel over..voor een vrouw is het indd gewoon anders!

    als hij het niet zou willen, dan zou hij het niet zonder condoom doen, en niet voor het zingen de kerk uit gaan, dat geloof ik gewoon niet:)..
    hij wil er alleen niet gefrustreerd voor gaan, dus vrijen voor een kind. gewoon vrijen wanneer we zin hebben en we zien t wel, dat is zijn instelling:).

    liefs
     
  12. Chai

    Chai Niet meer actief

    Hey meid,

    ja het is wel lastig die misselijkheid, maar hoe vervelend het ook is ik ben er toch stiekem blij mee. Getuigd stiekem van veel hcg dus het steld me ergens ook wel gerust. :)
    Ik heb sinds ik zwanger ben dat ik veel minder opkan.
    Ik was altijd gek op de Tendercrisp burger van de BBK en toen we eergisteren naar de drivetrue gingen kon ik nogniet eens de helft op terwijl ik er normaal wel twee opkan, volgensmij ben ik ook een beetje afgevallen. Wat eigenlijk niet mijn bedoeling is ik weeg maar 54... maarja misschien haal ik dat weer in als me misselijkheid eenmaal over gaat.

    Dat van dat bloed verliezen tijdens de innesteling komt trouwens minder vaak voor dan niks verliezen, dat hoord ook bij zwangerschap het hoord alleen wit te zijn! :D

    Een jaar is ook langgggg zeg, ik heb drie jaar gedult moeten hebben maar dat was ook meer om financien. Toen we alles goed hadden en nu ruim zitten was het eigenlijk in twee maanden van ja ik wil het wel proberen, maar die van mij wou het ook spontaan laten hoor. Daat hoor ik trouwens heel veel, mannen willen niet het idee hebben tijdens sex dat ze een kind aan het maken zijn en dat gevoel had ik ook wel eigenlijk.
    Uiteindelijk ben ik met wat geluk op ons 6 jaar samen zijn dagje zwanger geraakt. Ik had echtniet verwacht dat het zo snel zou gaan, dat brengt wel een hoop ongeloof met zich mee nogsteeds haha.. dat krijg jij misschien ook wel.

    Wij hebben voordat we het gingen proberen ook voort zinge de kerk uit gedaan en een "ongelukje" was toen ook wel welkom geweest. Maar die van mij kan echt goed zich inhouden volgensmij, ik heb ook nog nooit voorvocht gezien eigenlijk hahah...

    Misschien krijg jij ook wel dat je de sex stiekem uit gaat stellen tot rond je vruchtbare periode, dat had ik wel een beetje hahaha.. dan voelt hij ookniet die drang van ik ga nu een kind maken. Al had ik niet verwacht dat ik zwanger zou raken op 29 juli...

    Liefs
     
  13. buikje123

    buikje123 Fanatiek lid

    17 jun 2010
    1.213
    1
    0
    ben jij ook niet zo groot dan? ik weeg maar 50 maar ben maar 1,63 hahaha!

    ja mannen staan er gewoon beetje buiten wat dat betreft.
    ik heb ook heel lang lopen twijfelen van ja zal ik het wel doen zo want stel dat ik geen baan kan krijgen enz enz..
    nu heb ik een baan met een oproepcontract(wat miss wel voordelen heeft voor me?) maar begin morgen voor het eerst.
    meteen krijg je dan weer zorgen en onzekerheden van stel dat ik zwanger zou zijn in deze ronde, hoe moet dat dan met mn baan, gaan ze me meteen ontslaan en hoe doe ik dat als ik moet overgeven.
    sommige zeggen dat een oproepcontract juist ideaal is en dat ze je minder snel zullen ontslaan, omdat ze je niet hoeven te betalen als je ziek bent enz..
    kijk dat ik er dan misschien op het einde 3 maandjes uit moet kunnen we wel doorstaan met 1 salaris, ga na de zwangerschap dan gewoon weer lekker werken daar. ik zeg het allemaal wel mooi maarja, in de praktijk valt het misschien tegen:). ik wil dit gewoon zo graag en heb zo geen zin om nog misschien wel 2 jaar te wachten op een eventueel vast contract, terwijl je dan ook gewoon ontslagen kan worden hoor! kan altijd...
    mijn angst is gewoon dat als ik nu zwanger zou zijn en ik het over week of 8 vertel, dat ze me meteen ontslaan.
    het is een bedrijf waar wel altijd werk is. ik ga heel simpel werk doen hoor, beetje inpakwerk enz.. maar ik vind het wel leuk, ook de tijden zijn fijn en om de hoek bij mij! hahaha. ik ben dan van plan om wel ooit een deeltijdavond studie te gaan doen maar wil nu gewoon lekker werken, centjes verdienen:) door mijn ongeluk heb ik heel lang thuis gezeten en heb nu gewoon totaal geen zin om eerst weer naar school te gaan en te moeten wachten..
    mijn vriend is ook al 30.. niet dat dat heel oud is ofzo maar begint ook te kriebelen:).

    werk jij ook eigenlijk?

    echt fijn dat je zo snel zwanger mag zijn zeg, stel dat het gewoon een jaar duurt, echt respect voor die vrouwen zeg, ik zou gek worden:(

    liefs
     
  14. Chai

    Chai Niet meer actief

    Hey buikje123,

    ja ik ben ook nietzo heel lang, 1m66.. :p
    Ik vrees alleen dat ik nu minder weeg dan 54 (heb geen weegschaal lekker suf) en daar ben ik tochnizo blij mee. Ik zal blij zijn als ik lekker als een zwangere vrouw zit te snoeperen.

    Maar weetje wat betrefd je nieuwe baan, er zijn zoveel vrouwen in heel nederland die zwanger raken en die raken echtniet allemaal hun baan kwijt. Het hoord ook een beetje bij het leven zeg maar, je zou ook kunnen informeren bij je collegas morgen die kinderen hebben of zwanger zijn hoe ermee om gegaan word.
    En volgensmij hoef je het echtniet te vertellen hoor met 8 weken. Ik denk dat je eerder niet kan werken doordat je bijvoorbeeld ziek word ivb met je zwangerschap dan dat ze je ontslaan.

    Mijn vriend is trouwens alweer de 40 gepasseerd haha.. dus tjah.. Ach het hangt ook van de man af, je zou denken dattie rond de 30 is. Sommige hebben dan al zoeen opa attitude en look. lol :D

    Ik werk vanachter mijn laptop, ik doe retouch werk voor een aantal fotograven. Het is geen stabiel inkomen maar al zou ik niks verdienen zouden we het nog heel ruim hebben hier. Dus het is meer een extratje. We hadden eerst wat schulden en sinds we daarvanaf zijn zitten we superruim. Lijkt me wel moeilijk als je wel zo in die gelddruk zit, en misschien niet alles kan kopen wat je wilt enzo... :(

    Het is idd echt snel gegaan, vooral omdat ik er juist vanuit ging dat het een jaar zou duren of dat ik helemaal niet zwanger zou raken, zelfs dat ging door me hoofd. Ik heb volgende week me intake bij de vk en denk dat ik het dan pas echt geloof. :D

    In tijden als deze is het het beste om alles gewoon lekker op je af te laten komen, je weet toch nooit hoe het leven loopt.
    Ik zeg altijd de wereld kan wel vergaan zijn over een week (beetje als grap natuurlijk), laat ik nu genieten en doen wat ik wil in het leven.

    Liefs
     
  15. buikje123

    buikje123 Fanatiek lid

    17 jun 2010
    1.213
    1
    0
    hey chai,

    ooh lekker, beetje achter je laptop werken!! :)
    hoe jij erover denkt, zo denk ik er dus ook over. ik kan morgen wel onvruchtbaar worden? kan allemaal..
    ik ben nooit iemand geweest die eerst carriere wil maken ofzo, mn vriend ook niet. we komen er soiezo wel uit denken wij altijd. zeker nu ik een baan heb zou dat echt geweldig zijn dus ik hoop zo erg dat ik hem houd!! als ik gewoon lekker kan werken en ook niet misselijk ben en ik vertel het pas met 12 weken even(heb toch een oproepcontract, voorlopig nog geen vast ofzo) zou ik dan geen scheve gezichten krijgen? nja aan de andere kan, ze hoeven je niet te betalen mocht je even niet kunnen werken, voor hun dus eigenlik geen nadeel ofzo. vaak zie je op die echte banen waar je een goede opleiding voor moet hebben dat het wel een rol speelt maar met simpele baantjes met flexible tijden is het minder..
    ik voel gewoon echt dat ik er aan toe ben, ik zie moeders met kindjes en ik zie zwangere vrouwen en dan krijg ik echt zo n warm gevoel he.. het zou me zo ontzettend gelukkig maken. dat gevoel ken jij vast!
    ik ben ook echt een moederfiguur zeggen veel mensen, ben altijd met dieren in de weer en goed met kinderen..

    ben je eigenlijk verzekerd voor verloskundige enzo? ik ben wel verzekerd, dat weet ik wel...betaal elke maand iets van 120 euro ofzo.. krijg er wel 60 van terug.

    hoe oud ben jij dan als k vragen mag? sommige mannen van 40 lijken echt nog 20 of 30 haha! die van mij lijkt ook jonger:).
    voor mij speelt leeftijd geen rol.

    heerlijk trouwens dat je lekker ruim in het geld zit. wij hebben verder 0,0 schulden maar het zou beter zijn als ik ook zou verdienen anders komen we elke maand een beetje in het rood, niet fijn dus!!

    liefs en nog een fijne avond:)
     
  16. Chai

    Chai Niet meer actief

    Hey buikje123,
    Ik heb dat eigenlijk helemaal niet met andermans kinderen en zwangere vrouwen haha.. Ik merk het wel heel erg bij me broertje die pas 12 is, kan daar echt van genieten.
    Ik ben zelf 27.
    Volgensmij als je verzekerd bent word sowieso de vk vergoed dacht ik, ik heb ook een wat duurdere dus dat zal wel goed zitten. Alleen de kraamzorg kan verschillen, hoeveel je krijgt enzo, ik moet daar nog even naar kijken. Heb tot 4 maanden om me aan te melden daarvoor. Echt belachelijk 5 maanden voor de bevalling moet het, anders kunnen ze de kraamzorg niet garanderen..
    Bij mij speelde vroeger leeftijd altijd wel een rol, maar als je echt verliefd word, wat doe je daar dan aan he? :D haha..
    Dan boeit het allemaal nietzo hoe oud iemand is en waar hij vandaan komt.
    Wel moeilijk dat er zoeen druk op je zit dat je moet werken omdat jullie anders net tekort komen, lijkt me wel een moeilijke situatie. Al blijf ik toch wel iemand die gek is op koopjes en onnodige dingen ook niet te duur zal kopen.
    Ik keek laast naar de baby voeding, ik denk namelijk dat ik geen borst voeding ga geven, weet het nogniet zeker. Maar ik zag dus gewoon dat er 2 verschillende waren een betere en een minder goede en die scheelde iets van 3 euro van prijs!
    Dat vind ik echt verschrikkelijk dat mensen met niet veel geld dus slechtere voeding moeten kopen en niet het beste kunnen krijgen. Dat had ik echt nooit verwacht ik dacht er is er 1 ofzo niet 2 waarvan 1 veel beter is voor je baby.
    Vind dat soort dingen wel erg oneerlijk verdeelt.

    Ik voelde me gelukkig vandaag wel goed! :D
    Dus ik heb lekker me hamstertjes kunnen verschonen en boodschappen kunnen doen en het hele huis lekker door het sop kunnen halen, ben echt blij.

    Hoe gaat het met jou? al nieuwe symptomen? hihi

    Veel liefs
     
  17. buikje123

    buikje123 Fanatiek lid

    17 jun 2010
    1.213
    1
    0
    hey chai,

    ja dat is indd oneerlijk. ik wist ook niet dat er zo n verschil is.
    ik ga denk ik wel borstvoeding geven als ik zwanger ben, dat heeft zo zn redenen:). wij komen heel goed rond als ik wat werk(parttime). mijn vriend werkt fulltime. als ik niet zou werken zouden we minder leuke dingen kunnen doen/kopen dus vandaar dat ik die keuze heb gemaakt. zeker als ik straks zwanger ben! dan is het lekker als je voldoende centen hebt!

    ik heb vandaag mijn eerste werkdag gehad en het was heel erg leuk! leuke collega s, heerlijke tijden, leuk werk.
    ik hoop zo dat ik daar nog een lange tijd mag blijven:) ondanks dat ik misschien straks zwanger ben..

    ik hoorde van mama dat zij iemand kende die daar tijd geleden had gewerkt en werd ontslagen omdat er geen werk was. was beetje in die crisistijd weet je wel? ik meteen weer onzeker maarja andere vrouwen daar vertelde dat ze er al lang werkte. ligt ook aan of je je werk goed doet en of je in het team past denk ik. overal kan je ontslagen worden, en zeker in die tijd dat er minder werk was en het slecht ging met de economie.. toch?

    ik heb echt de halve dag ongikrampen en rare steekjes in mn liezen,bovenbenen en onder mn schaambot. k voel me wel anders, ook ga ik meer nadenken over hoe het moet als ik zwanger ben en ik heb ineens het gevoel dat alles netjes moet zijn in het huis enzo.. gek he?
    maarja ik weet nu wel dat je lichaam je erg kan foppen.
    wat raar is, normaal zou ik nu pijn in mn borsten moeten hebben omdat over een week mn ongi eraan komt, ik voel nog niks? dat vind ik wel apart. ik voel wel af en toe steken in mn tepels.
    hoe was dat bij jou? of hoe verliep dat?

    liefsss
     
  18. Chai

    Chai Niet meer actief

    Hey buikje123,
    Wel beter dat je al denkt borstvoeding te gaan geven blijft toch wel het beste voor de baby als het goed gaat.
    Wat heerlijk dat het beviel op je nieuwe baan, niet teveel naar de negatieve verhalen luisteren want tjah.. je weet toch nooit hoe het bij jou gaat lopen!
    Kwa geld vond ik het echt een eye opener met die crisis dat er miljionairs waren die inneens geen millionairs meer waren.
    Dus zo zie je maar, al heb je nog zoveel geld het kan altijd slecht lopen echt 100% zekerheid heb je toch never nooit niet.
    Ik hoor ook vaak van vrouwen dat je lichaam je kan foppen maar het is echter gewoon je gedachtegang/geest hahaha... dat merkte ik vooral wel toen ik zwanger bleek te zijn.
    Me lichaam lied eigenlijk alle signalen merken en zelfs me vriend zag het, maar ik geloofde er geestelijk niet in waardoor ik bijna niet wou testen! haha..
    Zo kan het dus andersom ook.
    En hoe het bij mij verliep, tjah alles bij mij was omgekeerde wereld alles wat ik normaal wel had was nu anders.
    Ik had bijvoorbeeld altijd trek in chips vlak voor me ongi en deze keer helemaal geen trek in. Ook kreeg ik altijd enorme trek in worst, nu lus ik veel vlees niet meer graag.
    Kwa me borsten die waren al een cupmaat groter en stonden stijf, leken wel neppers nogsteeds trouwens, lol!
    Het enige wat me ECHT op was gevallen was dat ik iets van 4/5 dagen cervix slijm had, dat had ik echt nog nooooit gehad, alsof dat was omdat me eitje onderweg was om te nestelen.

    Maarja iedere vrouw is anders, daarom is het zo handig ook dingetjes in je agenda te schrijven dan kan je vergelijken enzo.

    Liefs:)
     
  19. buikje123

    buikje123 Fanatiek lid

    17 jun 2010
    1.213
    1
    0
    hey chai,

    vanacht werd ik rond 5u wakker, kotsmisselijk, overgegeven en daarna super erge steken onder in mn buik en ook onder mn schaambot.. auwiee..
    nu probeer ik wat te eten maar meteen misselijk. kan ook een griepje zijn natuurlijk maar heb geen koorts. hoop maar dat ik vanmiddag op mn werk niet hoef te kotsen:)

    jij was nog niet misselijk voor NOD he? hoe voel je je vandaag?:)


    liefss
     
  20. Chai

    Chai Niet meer actief

    Hey meid,
    Wat vervelend dat je vanacht ziek wakker bent geweest en overgeven! Maarja, misschien wel een goed teken he.
    Ik was wel grieperig voor me NOD maar gaf nogniet over nee, maarja jij misschien wel. :D

    Ik voel me redelijk moe, ziek, zwak en misselijk.
    Ik heb gisteren veel kunnen doen en ga vandaag echt niks doen behalve in bed zitten met me ogen half open.
    Denk dat het ook komt omdat ik amper kan eten, ik word dan helemaal niet goed. Al helemaal als ik warm eten heb gekookt, dan moet ik echt even gaan douchen zodat me lichaam een beetje tot rust komt. Ik kan echtniet wachten tot ik als een zwangere kan genieten van eten, ik mis het genieten ervan.
    Het is nu echt van het moet voor de baby, ik wil gezonde dingen binnekrijgen.

    Viel het mee op je werk vandaag of ben je erg ziek geweest?
    Zou leuk zijn als je zwanger bent, dan schelen we maar een maandje. :)

    Liefs
     

Deel Deze Pagina