Zaad in voorvocht?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door mysore, 1 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. buikje123

    buikje123 Fanatiek lid

    17 jun 2010
    1.213
    1
    0
    hey chai,

    gistermiddag op werk, niets aan de hand en vanochtend WEER misselijk, vooral na het eten pffff..of na de koffie.. smiddags trekt het weg..
    ik had ook diarree vanochtend, moest echt rennen haha. ik heb ook het idee dat mn borsten voller zijn. ik word ook elke ochtend om 5 uur wakker en moet dan nodig plassen!! is dat ook een symptoom? kan ook moeilijk in slaap komen maar integenstelling tot veel andere heb ik nu ineens wel veel energie! is dat raar?
    ik ben nu toch wel zenuwachtig en er gaan meteen allerlei zorgen door mn hoofd van als ik de baan maar houd en niet word ontslagen als ze het horen.. enz enz..


    ik ben echt een stresskip, altijd al geweest.. maar nu is het wel heel erg:).

    hoe is t met jou?? nog erg misselijk?

    ik ga zo weer werken, hopen dat de misselijkheid dan weg is.

    liefsss:)
     
  2. Lintje82

    Lintje82 Bekend lid

    Ik heb het bij mijn Gyn nagevraagt en je idd zwanger worden van voorvocht, maar de kans is klein.
     
  3. Chai

    Chai Niet meer actief

    Hey buikje123,
    je kan ook juist heel veel energie hebben hoor, alles kan iedereen is anders! :D
    Ik werd ook voor me NOD een paar keer heeeel vroeg wakker en wou dan niet meer verder slapen. Veel plassen kan een symptoom zijn maar meestal krijg je dat pas na 5/6 weken omdat de bm dan pas tegen je blaas gaat drukken en irriteren.
    Ik snap dat je een beetje aan het stressen bent, als je denkt zwanger te zijn of het bent komt alles inneens toch heel dichtbij!
    Ik ben nu nog zelfs super zenuwachtig om van alles en nog wat.
    Zal wel weg gaan als de baby er eenmaal is, hoord er namelijk ook een beetje bij dat gestres volgensmij.

    Ik voel me weer zooooooo misselijk pff, echt erg.
    Ik kan me huis niet eens opruimen omdat ik ga spugen van alles wat vies is of de vuilnis zak waar verrotte dingen in zitten...
    Ik voel me best een beetje depri hierom, voel me zo nutteloos het huis is een puinhoop en er is niemand die me kan verzorgen in huis. En me vriend begrijpt ook niet helemaal hoe beroerd ik ben volgensmij. ALLES stinkt.... hahaha.. gelukkig kan ik er ook nog wel om lachen en heb ik savonds bijna nergens last van en kan ik dan meestal wel ff beetje eten binnekrijgen enzo.

    Ik ga even een tukje doen denk ik..

    Hoop dat het meeviel kwa ziekzijn op je werk vandaag meid, of geefd het stiekem wel een goed gevoel? hihi :D

    Liefs
     

Deel Deze Pagina