Zaad in voorvocht?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door mysore, 1 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. buikje123

buikje123 Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.213
    1
    0
    hey mysore!

kijk eventjes bij mn topic achteraan, hij staat bij zwanger worden en dan 'mijn vriend en ik hebben voor het eerst geklust voor een kindje'.

iemand geeft daar een link, het kan ECHT!:D

2. mysore

mysore Actief lid

29 dec 2008
    345
    0
    16
    student
    Gelderland
    HIHI ben net aan het kijken! Thanx!

3. mysore

mysore Actief lid

29 dec 2008
    345
    0
    16
    student
    Gelderland
    Sensoa: geboorteregeling > vruchtbaarheid

Als het goed is is dit dus de link. Maar ik vind niet dat daar iets anders in staat... :(
    Er staat dat er zaadcellen in het voorvocht kúnnen zitten..
    (maar volgens mij hoop ik het net zo hard als jij ;))

Of lees ik nou iets anders dan jij??

4. buikje123

buikje123 Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.213
    1
    0
    Een zwangerschap kan onstaan als er zaadcellen bij een eicel komen, dit gebeurt zelfs wanneer de man niet is klaargekomen want ook in het voorvocht kunnen al zaadcellen zitten.

deze zin meissie:)

nja ik heb in mn vruchtbare periode wel met voorvocht gedaan daarna pas aan het klussen gegaan.. net iets te laat dus..maarja we hadden het toen pas besloten;)

5. buikje123

buikje123 Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.213
    1
    0
    de man hoeft dus niet persee eerst klaar te komen:)

6. mysore

mysore Actief lid

29 dec 2008
    345
    0
    16
    student
    Gelderland
    Haha euh het is vast al laat hahahah
    Ja ik las je topic.. spannend he! Maar ik heb niet alle details gelezen, wanneer is je nod?
    Ik moet vandaag ongesteld worden. Ik voel het al aankomen... wel ietsje later dan anders, maar goed.. ik weet dat het er aan komt.. terwijl ik ook onveilig seks heb gehad vlak voor de eisprong. En vorige maand ook.. zucht.. haha je gaat bijna denken dat je niet vruchtbaar genoeg meer bent! Maar ja dat weet je pas als je idd voor het echie gaat!

Ik ben benieuwd hoor... ik duim voor je!

7. buikje123

buikje123 Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.213
    1
    0
    ik heb het ook een jaar met voorvocht gedaan, nooit zwanger geworden maar toen ook niet bij mijn eisprong gedaan hoor!dus best wel een kans dat het dan wel lukt. nu gaan we wel voor het echie eigenlijk maar niet zo geforceerd. we vrijen gewoon als we zin hebben:), geen haast.

ik heb jou verhaal een beetje gelezen, lijkt me echt moeilijk voor je. ik weet hoe het voelt als je het zoooo graag wil!
    ik wou het ook zooooo graag en eindelijk wordt mijn vriend nu wat 'losser'om het zo maar te zeggen en ziet hij niet alleen de nadelen enz. het ging altijd bij ons weer om het geld, daar word je ook zo deprie van, niet alles moet toch om geld draaien! :x
    ik heb zoveel moeite gedaan om aan een baan te komen, heb een whiplash gehad, 2 jaar lang, geen studie afgemaakt daarom. ik ben toen gestopt halvewegen. daarna het ik geen zin meer om naar school te gaan, iig niet 4 jaar lang. misschien achteraf stom maar ik doe nu veel liever een deeltijdstudie met een baantje ernaast. alleen het werk ligt niet voor het oprapen helaas, zeker niet voor iemand die er dik 2 jaar is uitgeweest en alleen een mavo diploma heeft. toch blijf ik flink doorzoeken.

ben jij niet 1 dag overtijd?? moet je niet testen voor de zekerheid:p

8. mysore

mysore Actief lid

29 dec 2008
    345
    0
    16
    student
    Gelderland
    Pffffffffffffffffffffffffffffffffffffff Het is half 12... ik zit te wachten tot ik ongesteld word... ik voel het aankomen maar ik wil het niet! En ik moet slapen maar ook dat wil ik niet! En ondertussen struin ik internet maar af.. uit verveling...

Moet misschien toch maar gaan slapen zo.. zucht...

9. buikje123

buikje123 Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.213
    1
    0
    beetje onregelmatige cyclus, maar als het goed is 13/15 augustus en eergister en vandaag voor het echie geklust, weinig kans denk ik nog dan he:(

10. buikje123

buikje123 Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.213
    1
    0
    hahaha jij tikte n verhaal na mijn lange verhaal:D tegelijk

11. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Ja dan zou indd je banner zo moeten zijn dat hij morgen 1 dag overtijd aangeeft.

12. mysore

mysore Actief lid

29 dec 2008
    345
    0
    16
    student
    Gelderland
    hahaha ja we berichten mooi langs elkaar heen! haha
    Maar maakt niet uit... hihi

Ja mijn situatie is moeilijk. Het is gewoon zo enorm moeilijk als je gevoel zo ontzettend sterk is. Ik wil een baby... en er is niets anders in de wereld dat ik liever wil.. Maar goed.., ik wil mezelf nog wel in de spiegel kunnen aankijken.. dus geen condooms lek prikken.. stiekem de pil niet slikken en dat soort gekkigheid..
    Dat kan ik hem en mezelf niet aan doen.. wat zeg je dan tegen je kind later... maar goed, toch hoop ik dan maar zwanger te worden door onvoorzichtigheid.. en ja.. dat hij daar dan niet gelukkig mee is.. dat neem ik voor lief.. hoe egoistisch ook! Daar voel ik me dan wel weer schuldig over.. :(

Maar goed.. meer dan hopen kan ik niet doen.. dus in feite doe ik niets verkeerd.. vind ik in ieder geval..

Maar meid.. als één van ons zwanger word is er nog hoop voor de ander :D Ik denk idd dat je nu te laat bent voor deze periode.. maar wie weet... is er zoals Chai zegt toch nog een verdwaald zaadje achtergebleven! Laten we het hopen!

13. buikje123

buikje123 Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.213
    1
    0
    ik snap het, je wil het zo graag! als je per ongeluk zwanger zou worden is dat echt niet iets om je schuldig over te voelen, HIJ is er ook bij toch? Hij weet als het goed is dat je er zwanger van kan worden en als hij dat absoluut niet wil waarom doet hij dan onvoorzichtig?:( mannen! nou meid, als er nou indd 1 van ons zwanger wordt dan is er nog hoop voor de ander haha wat grappig eigenlijk:D

14. mysore

mysore Actief lid

29 dec 2008
    345
    0
    16
    student
    Gelderland
    Oja..
    Goh lekker egoistisch ben ik... de slaap verovert mij hier een beetje geloof ik... Ik reageer niet eens op je verhaal.. hoezo ik leef even in mijn eigen wereld...:$ Shame on me :(

Het is idd heel frustrerend als je gevoel zegt dat je een kind wilt en je partner heeft er allerlei rationele argumenten voor om géén kind te krijgen... zelfs als hij er irrationele argumenten voor heeft... laten we eerlijk zijn... als een vrouw per sé een kind wil..... hihi dan moet die man van sterke huize komen wil hij de vrouw overtuigen dat er géén kind kan komen nog! Even achterwege latend dat er 2 to tango nodig zijn :p

Ik kan me voorstellen dat je geen zin hebt om nog vier jaar naar school te gaan. Heb ik ook geen zin meer in. Ik ben dan wel afgestudeerd, en zou dan ook graag nog wat willen bijleren, maar ik wil ook geen vier jaar meer naar school. En als je dan werkt en daarnaast een cursus of korte opleiding doet dan is dat alleen maar beter denk ik, want er komt ook gewoon geld in het laatje. Welke cursus doe je nu dan? Of heb ik daar over heen gelezen? Ik ben echt niet meer zo helder meer nu.. sorrie!! :D

Je hebt een whiplash gehad, hoe is dat gekomen dan??

15. mysore

mysore Actief lid

29 dec 2008
    345
    0
    16
    student
    Gelderland
    Ja toch? Sommigen reageerden heel fel in dit topic.. noemden mij zelfs achterbaks...
    terwijl ik denk... hij laat mij zo lang wachten.. heeft nog steeds geen antwoord.. hij weet dat ik dol en dol graag kinderen wil.. ik word 30... ik bedoel... mijn biologische klok staat niet stil toch..
    En ik heb eerlijk waar zoooo vaak gezegd dat het niet veilig is op die manier.. nou goed... ik ben niet zijn moeder... moet ik hem nu echt bij mij weg houden? Mijn eigen wens aan de kant zetten? Terwijl ik niets doe wat hij niet doet zeg maar.. als je begrijpt wat ik bedoel... Hij doet het (samen met mij natuurlijk) en ik hoop....

16. mysore

mysore Actief lid

29 dec 2008
    345
    0
    16
    student
    Gelderland
    Ps ik klink wel heel hard naar hem.. maar ik hou wel heel veel van hem hoor hihi word er alleen steeds zo boos over dat ik moet wachten op hem.. al doe ik dat ook zelf...

17. mysore

mysore Actief lid

29 dec 2008
    345
    0
    16
    student
    Gelderland
    Maar goed... ik ga toch maar slapen... sorrie voor de overvloed aan berichtjes.. hihi als ik moe ben dan praat ik teveel hahahah
    Slaaplekker!!

18. buikje123

buikje123 Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.213
    1
    0
    hi mysore ik probeer te antwoorden via mn tel want comp liep vast.aangezien het een uur duurt voordat k een zin heb getypt typ k morgen wel even terug op mn comp.truste he

19. mysore

mysore Actief lid

29 dec 2008
    345
    0
    16
    student
    Gelderland
    hihi truste! En tot morgen :)

20. buikje123

buikje123 Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.213
    1
    0
    ag meid je bent helemaal niet achterbaks, mensen hebben zo snel hun mening en woorden klaar terwijl ze niet eens weten hoe de situatie nou precies is. :(
    waarom wil je vriend er niet voor gaan? sorry heb niet alles precies terug gelezen maar ik begrijp dat jullie toch al een tijdje samen zijn, waarom niet dan? ik snap dat als je tegen de 30 loopt dat het begint te kriebelen! bij mij begint het nu al te kriebelen en ik ben pas 24:).
    maarja joh, zoals chai al zei inderdaad, er is maar 1 zaadje nodig:D! en hij is er ook bij, niet alleen jij dus ik vind dat je je zeker niet schuldig hoeft te voelen hoor! ik wil het ook heel graag en heb ook lang moeten inpraten op mijn vriend, die alleen het negatieve weer zag en de problemen blabla.. nu begint het toch bij hem te kriebelen want we hebben al twee keer zonder iets geklust, raar zijn mannen he? was ineens, uit het niets! terwijl hij de week ervoor nog zei dat hij nog even wou wachten, eerst genieten samen;)..
    zo zie je maar weer, het ene moment zeggen ze dit, andere moment dat, is geen touw aan vast te knopen! kan je niet eens een goed gesprek met je vriend houden? hoe belangrijk het voor je is. ik neem aan dat hij toch ook wel een keer kinderen wil?

Deel Deze Pagina