De potjes stonden al bijna drie weken op de wc, maar vanwege de feestdagen van het Centrum Voor Voortplantingsgeneeskunde twee weken lang gesloten. Dit gaf Meneer Belle de tijd om aan het idee te wennen. Ik plaagde hem er soms mee: Zien die potjes er niet allerverleidelijkst uit? Ik zou het er warm van krijgen, als ik jou was. Hij lachte en stompte me zachtjes tegen mijn arm. Pas maar op. Straks vind ik die potjes lekkerder dan jou. Gisteravond vertelde ik hem dat ik vandaag tijd had om een potje in te leveren. We hadden op oudejaarsdag voor het laatst gevreeën, en hij zei dat hij sindsdien geen druppel meer had verspild. Perfecte condities dus. Toen de wekker ging bleven we nog een kwartiertje liggen. Oh ja, vandaag moet het gebeuren hè, mompelde hij boven zijn eerste kop koffie. Nou, doe me dat potje maar. En zorg dat je klaar staat om de bus in te springen als ik mijn bijdrage heb geleverd. Ik gaf hem het potje en een dikke kus. Zul je aan mij denken of aan Katja Schuurman? Hij knipoogde: Ik denk aan jullie allebei. Het duurde langer dan ik had gedacht. Hij kwam naakt de woonkamer in, met zijn bril op en het potje in zijn hand. Hij keek er een beetje sip naar. Ik had gehoopt dat het iets meer zou zijn. Zou dit wel genoeg zijn? Ik sloeg mijn armen om hem heen en gaf hem nog maar een kus. Lief, het gaat onder een microscoop. Natuurlijk is dit genoeg. Met het potje veilig in mijn decolletée (immers, bij lichaamstemperatuur bewaren) stapte ik de bus in. Ik moest nu binnen een uur op het AMC zijn, dus ik duimde uit alle macht dat er geen metro zou uitvallen. En dat ik geen ongeluk zou krijgen onderweg. Of dat het potje lek zou raken. Of dat ik bekenden tegen zou komen, met wie ik een praatje moest maken terwijl ik het sperma van mijn lief warm hield tussen mijn borsten. Dat zou best raar zijn. Drie kwartier stond ik bij de balie van de vruchtbaarheidskliniek. Ik viste het potje onder mijn shirt vandaan. Ach, je draagt het op je hart! riep de verpleegkundige uit. Ze had een duidelijk oost-europees accent. Oh, maar wat poëtisch! Op mijn hart, dat klonk een stuk romantischer dan in mijn beha. Ik glimlachte naar haar terwijl ik het aanvraagformulier uit mijn rugtas haalde. Lichaamstemperatuur hè! Weer buiten stuurde ik Meneer Belle een sms: Uw gevoelige materialen zijn veilig afgeleverd. Kus! Uw koerier. Ik kreeg gelijk antwoord: Phew! Een hele geruststelling... In de metro naar huis kon ik me een stuk beter concentreren op mijn boek dan op de heenweg. Eén potje ingeleverd, nog één te gaan... Belle.
whahahhahah wat ben je toch een geweldig wijf! super! nu maar kijken wat er uit komt (uit het onderzoek dan ahahaha)
Tip: kan hij DAAR niet produceren? Of is dat nog steeds een beetje te veel gevraagd Ben benieuwd of het potje een kwalitatief goede inhoud had....hihi
Je moet auteur worden! Je kan het mooi schrijven, hier nog 1 die in een deuk lag. Nu hopen op een positieve uitslag.
Hoi Hoi, Oh Belle, de tranen lopen over mijn wangen van het lachen, geweldig verhaal. Ik hoop dat de zwemmers van goede kwaliteit zijn. Liefs, Elvira
je maakt van iets'"moeilijks voor de man" een leuk verhaal. heb er ook erg om gelachen! succes met wachten op de uitslag! Liefs Nannie
je hebt het leuk beschreven. Heb het mijn man ook laten lezen en die vond het ook erg grappig en een positieve manier om er mee om te gaan. Liefs Lydia
HAHA wat een geweldig verhaal zeg........Ik moest er hard om lachen! Ik hoop op een positieve uitslag voor jullie!
pff belle, je humor hier op de site is inmiddels legendarisch... ik hoop dat jullie een goede uitslag mogen krijgen... Karin
Hey Belle, Ben het absoluut met de rest eens dat je een topauteur bent! Prachtig geschreven. Ik hoop dat de uitslag net zo prachtig mag zijn! Ik ga iig voor jullie duimen!
Belle....erg vermakelijke beschrijving van 1 van de noodzaken waar je aan moet geloven als het allemaal niet zo gaat als je graag gewenst had. Hoop idd ook dat de uitslag net zo goed mag zijn als het stukje dat je geschreven hebt!
Zo is het hier precies gistermorgen ook gegaan en ook het potje tussen mijn decolletée waardoor ik ineens een vele grote omvang kreeg Ik had het alleen nooit zo mooi kunnen omschrijven als jou..moet je verder mee gaan Heel veel succes groetjes liselotje
Erg leuk verwoord Belle! Moest er ook erg om lachen. Ik hoop dat het beloond wordt met een positieve uitslag!