Inmiddels is mijn provera kuur gestopt en wacht ik dus nu op de Het geval nu is dat ik steeds wel bloedingen heb soms houdt dit een gedeelte van de dag aan en soms maar een uurtje, echt ongi is het niet. Wat moet ik hier nu mee? Op de 3e cyclusdag moet ik beginnen met clomid maar ik heb nog niet eens 1 fatsoenlijke cyclus dag gehad Liefs
Het kan zijn dat je door de provera geen 'echte' menstruatie hebt. Zolang je vloeit en het is rood bloed, dan moet je er vanuit gaan dat je na drie dagen na de eerste vloeiing kunt beginnen met clomid.(vertelde mijn gyno) maar als je het niet vertrouwd gewoon de zh ff bellen dan weet je het zeker! Succes.
Pfff..lekker weer he! Zoiets, kan me voorstellen dat je twijfelt. Bij twijfel bellen is mijn motto! Succes meid! Elmo
Het is idd erg frusterend allemaal....Vanmorgen toen ik bloed zag dacht ik YESSS dat klinkt misschien raar maar ik had echt zoiets we kunnen verder Helaas toen ik later weer naar het toilet ging was er niets meer te zien en nog steeds niets! ik wordt er erg onzeker van.... De primolut kuur heeft bij mij toen ook niet aangeslagen en ik hoopte echt dat de provera nu zijn best had gedaan...Natuurlijk kan het nog komen maar toch vindt ik het erg vervelend en voel me toch wel een beetje kl*te Net of blokkeert er iets in mij wat even niet mee wil werken. Morgen toch maar even bellen dan :-k
Lijkt me het beste meid....gewoon lekker bellen! Vinden ze echt niet erg hoor! Zijn ze voor. Laat je het wel nog even weten? Liefs Elmo
Thanxx elmo.... Zal het zeker laten weten Heb trouwens ook veel steun aan jullie hier op het forum dat doet echt goed. Liefssssss P.s Jou'n nieuws was ook goed SUPERRR elmo
Heb jij ook tussendoor steeds bloedingen of dat niet? Ik heb steeds bloedingen die ook zomaar weer weg zijn het is erg frusterend als je er geen controle meer over hebt. Liefs
@Elmo Heb net gebeld met het ziekenhuis, de gyneacoloog wou het nog even 2 dagen afwachten, mocht ik dan nog geen normale cyclus hebben dan moet ik terug komen. Vandaag dus nog niets te bespeuren terwijl er gister een bloeding was en ook zo weer weg was het is erg vreemd allemaal Heb ook verteld dat ik erg veel pijn heb in mijn rug en buik dit kon dus een oorzaak zijn van de bloeding die nog niet op gang wil komen. Liefs
Nee heb geen bloedingen tussendoor. Maar wel tijdens het slikken van de Provera. Sinds gister ook een zwaar gevoel in m;n onderrug en buik. Dus begint wel wat te rommelen nu. Dus we wachten maar weer af!
@ corina Die pijn in rug en onderbuik heb ik alweer bijan 2 weken en het is net of de pijn steeds heviger wordt. Ik hoop dat de bloeding zowel voor jou als voor mij niet lang meer laat wachten want dan kun je tenminste verder. Als het bij mij in ieder geval dze week nog niet op gang komt moet ik terug komen.
Hey Meid, Ik herken dit. Ik weet dat dit erg frustrerend is. Bij mij zeiden ze dat ik bij zo'n bloeding op controle moest komen. Dit heb ik dus gedaan vorige maand. Ze zeiden toen dat ik gewoon op de 3de dag met de clomid kuur moest beginnen. Alles zag er "normaal uit". Misschien moet je dat ook eens aankaarten, dat je daarom niet weet wanneer je met clomid moet beginnen. Ik wens je heel veel succes. Groetjes Nancy
Heey meid, Ja frustrerend is het zeker, maar ik weet gewoon niet wanneer ik met de clomid moet beginnnen omdat ik niet constant een bloeding heb het is steeds eventjes en dan is het weer weg Ik moest het deze week nog afwachten en dan moet ik terug komen. Ben benieuwd hoe het zal uitpakken allemaal. Liefsss
ff een ''updatje": Nog steeds geen menstruatie hier Wel een bloeding tuusendoor wat ik dus steeds heb maar het is net of wil het niet loskomen, voel me er helemaal niet prettig bij en wordt er toch wel depri van. Daarbij steeds erg last van mijn rug en onderbuik. Hoop toch echt dat ik snel kan beginnen met de clomid, maar dat zit er nu nog niet in. Liefsss
Bij mij ook nog helemaal niets! Maar alles doet zeer vanonder. Zelf nog geen klein beetje bruin verlies. Vanochtend gebeld naar de gyno. Moest een telefonische afspraak reververen? (Belachelijk he) Dus word nu morgen rond half 12 gebeld door mijn GROTE vriend...(niet dus!) Schiet bij jou ook nog niet echt op he? Je word er zo onzeker van. We willen verder, maar dat gaat niet. Want m'n lijf werkt niet mee. Sterkte meid!
@Corina Hoe lang is joun provera kuur nu gestopt dan? Ik ben er alweer 10 dagen vanaf en bij mij vlot het ook niet. Wat moet je dan he? wel afwachten nog of toch weer bellen? Ik weet het ff niet...erg onzeker wordt je er van. We moeten maar voor elkaar gaan duimen meid jij ook sterkte ermee.
Ik ben nu 14 dagen met Provera gestopt! Heb hem 10 dagen moeten slikken. Vanochtend de gynaecoloog terug gebeld. Heb opnieuw bloed moeten laten prikken. En moet over ee nweek bij hem langs komen. Dus er word weer aangewerkt. Ga heel hard voor je duimen en ook voor mezelf natuurlijk