Ervaring gezocht: verschil baarmoederstand bij wel en niet zwange

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Roos1978, 16 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roos1978

Roos1978 Fanatiek lid

14 aug 2013
    1.879
    1
    0
    Aan de kust
    Zoals de titel al zegt, ben ik erg benieuwd wie hier wat over kan zeggen (en dus ervaring ermee heeft).
    Ik weet nu ondertussen wel hoe m'n bm stand is als ik ongi ga worden maar ben zo benieuwd hoe het is bij zwangerschap (en hoe anders dat dus is of niet). Want m'n bm stand is nu op 8dpo anders dan andere cyclussen.... (Maar wil mezelf niet rijk rekenen hoor, zo nuchter ben ik wel, maar ben toch erg nieuwsgierig!!)

Hoor t heel graag, alvast bedankt!

2. Kimberly 33

Kimberly 33 Fanatiek lid

19 mrt 2014
    2.080
    0
    36
    Volgens mij kun je aan je bm niet voelen of je zwanger bent ja of de nee.
    Hier op 10 dpo staat die naar mijn idee ook anders,meestal is die erg laag ,maar goed ga af op de informatie op internet en je het niet aan je bm kunt merken omdat die over de gehele dag vaker van positie veranderd.

3. Roos1978

Roos1978 Fanatiek lid

14 aug 2013
    1.879
    1
    0
    Aan de kust
    Dank voor je reactie! Dan ga ik er gewoon ook niet meer op letten!

4. Emily27

Emily27 Fanatiek lid

14 nov 2011
    2.616
    2
    0
    Ik heb dit empirisch onderzocht :D.
    Ze zeggen altijd dat het niks zegt. Echter, bij de twee zwangerschappen die eindigden in vroege miskramen die ik vorig jaar had was mijn baarmoeder in de periode rond NOD opvallend hoog en de mond opvallend gesloten.
    Ik dacht dus dat het wel degelijk iets moest zeggen. (Van de zwangerschap van mijn dochter weet ik het overigens niet).
    Deze zwangerschap heb ik echter niets raars gemerkt aan de baarmoeder. Hij was niet hoger dan anders, de mond was niet opvallend gesloten, voelde eigenlijk alsof ik gewoon ongesteld ging worden. En dat is toch echt niet gebeurd :D

Conclusie; het zegt ECHT niks, ook niet als je ooit eerder bij een zwangerschap wél wat hebt opgemerkt aan de stand van de baarmoeder.

5. Roos1978

Roos1978 Fanatiek lid

14 aug 2013
    1.879
    1
    0
    Aan de kust
    hihi emily, geloof je helemaal dat het niks zegt :) ach, je probeert overal hoop uit te halen.... maar goed, het enige uiteindelijk dat wat zegt is het uitblijven van je menstruatie ;)

Deel Deze Pagina