Ik vroeg me af of je zwanger kan zijn ondanks dat je ongesteld bent geweest? Ik heb mijn menstruatie gehad, maar voel me nog steeds niet lekker, dus vandaar mijn vraag
Ja hoor bloeden is niet ongebruikelijk. Het lijkt me alleen sterk als je vijf dagen vrij heftig bloed dan je dan evengoed zwanger bent. (Uitgaande van m'n eigen menstruatie) Doe je even een testje dan weet je het zeker.
Als je menstruatie wat korter dan normaal was, zonder bloedpropjes en veel buikkrampen kan het zijn dat het een innesstelingsbloeding was..maar zoveel komt het niet voor en is niet zo waarschijnlijk.. ik weet niet of je weet wanneer je eisprong geweest is? en of je dus wel of niet bovenstaande dingen hebt gehad?
Menstrueren is zeker mogelijk. Mijn moeder was toen ze zwanger was van mij al iets van 4 maanden voor ze erachter kwamen. Ze heeft gewoon haar normale menstruaties gehad, niet minder niet meer. Het is dus mogelijk, maar ik denk dat dit niet vaak voor komt.
menstruatie was met bijna tot niks met buikkrampen, ook geen bloedstoelsels. vanmiddag ineens heel erg buikpijn, werd er effe helemaal niet goed van zon zeer deed het. dit was na 10 minuten weer over. Daarna steeds best misselijk, bijna dat ik echt over moet geven. gistermiddag wel testje gedaan maar deze leek negatief.. weet ook niet precies wat ik er nu mee aan moet...
Negatief leek? Als het al een innestelbloeding geweest was, dan zou je nu toch een duidelijk streepje moeten hebben. Je zit immers al op dag 8 van je nieuwe cyclus....! Doe anders een CB Digitaal die aangeeft zwanger of niet zwanger. Of vraag je huisarts om een bloedtest als je twijfelt. Overigens komt innestelbloed danwel een menstruatie tijdens zwanger zijn vaker niet dan wel voor. Menstruatie + negatieve test = niet zwanger en in dat geval zou je je beter kunnen gaan richten op je naderende eisprong waar je klachten ook vandaan kunnen komen. Daarover gesproken: je vorige cyclus was 28 dagen. Gebaseerd op een cyclus van 28 dagen kun je je eisprong verwachten vanaf dag 10 tot en met dag 18 van je cyclus. Ik zou het de komende week dus even flink gezellig gaan maken, want ik vermoed echt dat je klachten met een ei in aantocht te maken hebben!
Ik zou inderdaad ook even een CB digi test doen! Het komt niet vaak voor, maar is zeker mogelijk! Succes!
Over het algemeen ben je niet zwanger wanneer je gewoon ongesteld bent geweest. Bij een opvallend afwijkende menstruatie kan het wel zo zijn dat het bloedverlies niet een menstruatie was, maar dan zou je dat wel terug moeten zien in een positieve zwangerschapstest.