Zaad onderzoek. Hulp..

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Melissert, 20 nov 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Melissert

Melissert Bekend lid

3 jul 2021
    762
    589
    93
    Vrouw
    Hallo dames.

Ik weet niet of ik in het juiste topic zit het is nogal een lang verhaal maar mijn vriend heeft een herstel operatie gedaan na een vasectomy te hebben gehad en het eerste zaad onderzoek was heel slecht dus de hoop was weg... Nu hebben we toch nog een onderzoek gedaan nu ik hier in Amerika ben voor een paar maanden en ons behandeling in Nederland toch stil staat... En het is veel beter dan de vorige keer! Maar ik snap nogsteeds niets ervan. Niet alle testjes kwamen goed terug...... We zitten nogsteeds op een afspraak met de dokter te wachten maar dat duurt zo lang.. vroeg me af of hier dames of heren zijn die echt verstand hebben van zaad onderzoek...? En me zouden willen helpen met het beter te begrijpen? Dankjewel alvast..❤️

Ik zal je het resultaat sturen in een prive bericht het kan ok hier maar moet dat uitzoeken want de uploads hier zijn niet echt goed..

2. Saartjee

Saartjee Actief lid

8 jun 2019
    405
    310
    63
    Vrouw
    Hier geen ervaring met vasectomie maar wel met een man die onder narcose een operatie heeft gehad

Mijn man had buitengewoon goede zaad, met de abcd methode was het ruim 90% A. Na een operatie aan zijn arm (onder narcose en een aantal dagen pijnstillers) had hij 2 maanden na de operatie geen enkele levende zaadcel. Bij hem heeft het nog eens 3 maanden geduurd voordat het weer op het oude niveau was. Het is echt geheel normaal dat de kwaliteit van de zaadcellen de eerste maanden nog niet goed is na een narcose, plaatselijke verdoving of zelfs al ibuprofen als pijnstiller.
    Voor nu hoef je je echt geen zorgen te maken geef het gewoon tijd. Laat je vent lekker extra vitamines nemen dagelijks om de boel een extra boost te geven

Deel Deze Pagina