ik moet maandag zaad van m'n hubby weg brengen maar ik weet niet hoeveel dagen je onthouding moet hebben?
Bij ons was dat 3! Alleen toen we bij de dokter kwamen zaten we al op de 3de dag.. dus dat werden er 4.
hmmm dan kan ik zaterdag nog sex hebben dan? en dan is het maandag de 3e dag of vandaag nog sex en dan is het maandag de 4e dag.....
als je zaterdag nog sex hebt dan is het maandag pas de 2de dag. Dus vanavond kan het nog, dan is maandag de 3de dag.
Dan heb je wel pas 2 dagen onthouding gehad realiseer ik me ineens! Dus eigenlijk mag het vanavond niet!
in de breif die mijn hubbie heeft meegekregen staat 2 tot 4 dagen onthouding. Mijn hubbie moet voglende week maandag dus dat wordt ook een weekendje zonder
dus we kunnen het vanavond niet gezellig gaan maken.... ach dan halen we dat volgende week wel weer in! het is maar goed dat ik het vraag want anders hadden we daar geen rekening mee gehouden. thanks lady's
Hier ook drie, maar komt niet heel nauw zeiden ze. Het is per persoon verschillend. Zelf hebben we het idee dat het van hubbie iets beter is als het ietsie ouder is maar dat kan natuurlijk ook toeval zijn geweest. Succes
Bij ons was het ook 3. Maar ik was zo slim omdat ik toch ongi was, hubbie toen te sturen. Groetjes Monique
Bij ons in de brief stond 2 tot 7 dagen. Volgens mijn ha was 3-4 dagen het beste. Eerste keer was 3 dagen en laatste keer 4. Weet van de 2de keer nog geen uitslag, maar denk idd dat het niet zo veel uitmaakt.
Hallo allemaal, Mijn mannetje heeft vandaag zijn sperma ingeleverd.... Vorige week heb ik "het potje"opgehaald, toen ik thuis kwam besefte ik me opeens dat ik helemaal geen infofolder of iets dergelijks mee had gekregen. Het was die dag behoorlijk druk bij het lab. Ik heb een paar meiden hier op het forum gevraagd en wat gegoogled, we hebben drie dagen aan gehele onthouding gedaan. Maar goed dat was nog niet alles. Komen we vandaag in het ziekenhuis, waar ikzelf overigens ook werk, vragen we aan de balie of we het hier in moeten leveren, dat was het geval en we moesten maar een nummertje trekken.Echt waar niet overdreven, we hebben een half uur moeten wachten. Zijn we aan de beurt, zegt de aardige/slome mevrouw "dit moet u hier niet inleveren, dit moet naar de eerste verdieping.... . ( dit dacht ik al maar ja als zij eerst beweerd dat we hier gewoon moeten wachten....) We op naar de eerste verdieping en wat denk je? Komen we daar, vragen ze van het lab, of we hiervoor een afsrpaak hebben gemaakt! WAT? Moest dat dan? De vriendelijk meneer vraagt of wij geen folder hebben gekregen. Nee dat hebben we niet, ik geef aan dat ik dit erg vervelend vind overigens. Daarbij komt ook nog kijken dat we een half uur hebben gewacht met het potje, dus wij vragen ons af, of er nog wel beweging in zit De vriendelijk meneer ging het gelijk nakijken, nou gelukkig dan maar! Jeetje nu weet ik hoe het voelt om als patient in het ziekenhuis te zijn! En jeetje, wat hebben ze ons slecht voorgelicht! Ik heb het nu wel naast me neergelegd, maar ik was best een beetje pissig............ :x Liefs An
Echt vaag allemaal. Wij konden zonder afspraak op een dindsdag of vrijdag voor 08.30 uur het spul op de afd. gyn afgegeven.
He gets An, da's balen als je eerste stappen zo verlopen. Ook bij mij ging niet alles meteen vlekkeloos, moest overal zelf achteraan bellen. Maar gelukkig is me dit dan bespaart gebleven, want ik heb zelf gebeld met de afdeling waar mannetje zijn "potje" moest inleveren. Ook daar was het op afspraak en moest binnen 60 min, daar zijn! Ik heb nou pas wederom naar Gynaecologie gebeld voor de afspraak te verzetten, de dame die ik toen aan de lijn kreeg was erg vriendelijk en nam wel de tijd voor me. Hoop dat ook voor jou het 2e contact een stuk beter zal zijn. Succes met het wachten op de uitslag, weet nou hoe spannend zo iets kan zijn! Groetjes Monique