zaad onderzoek....

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door French, 29 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Spannend ah78
    Wanneer krijgen jullie de uitslag van de semenannalyse/zaadonderzoek?

Bij ons in het ziekenhuis ging het opzich wel goed, we hadden ook wel een folder gehad..., maar omdat we in Zwijndrecht wonen en het in Delft (30 km verder) in gingen leveren lukte het ons nooit om het op tijd in te leveren (moest tussen 8.00 & 9.00 inleveren en dan maar 30 min oud zijn ofzo iets :confused: )
    Dus m'n lief zei ach ik doe het daar wel ff...
    Nou dat hebben we geweten! :rolleyes:
    De druk op de ketel maakte hem toch meer gespannen, logisch, en het lukte dus niet op het toilet daar. Wat een story zeg..en we hadden nog maar 7 min voor 9-en om in te leveren, nou dan krijg je het benauwd. Immers 4 dagen onthouding speciaal, regelen later op werk, de reis naar Delft door weer en wind etc etc (Delft omdat ik daar vandaan kom oorspronkelijk en daar ook was ivm miskraam/echo)
    Enfin, m'n lief mij bellen/sms-en kom please naar de toiletten toe! :oops:
    Ik naar binnen geslopen en hem een handje geholpen (letterlijk en figuurlijk ;) ) Je moet er wat voor overhebben , toch...
    en TADAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Gelukt! :D

De uitslag was afgelopen vrijdag j.l. goed!

Ik duim dat het bij jullie ook helemaal oke is.

Mirre

2. Damie

Damie Bekend lid

14 jun 2006
    724
    0
    0
    hahaha Mirre, ik moet zo lachen hoe je het beschrijft. Ik lach je toe hoor meid!

Wat een drama zeg!

Ik vind het echt knap van je vent dat ie het daar durft.

3. ah78

ah78 Fanatiek lid

29 dec 2005
    1.355
    0
    0
    We krijgen over een week de uitslag, maar omdat ik zelf in het ziekenhuis werk, ga ik stiekem zelf ook in de computer kijken :oops:

Mirre, wat een verhaal! Het is wel grappig om te lezen.... :)

Wij zijn ervan uitgegaan dat we het binnen twee uur moesten brengen. Tja zonder info moet je zelf gaan zoeken......
    We wonen 15 min van het ziekenhuis vandaan, uiteraard stonden we in de file en bij het lab moesten we heel lang wachten. Uiteindelijk hebben we het om 10.00 uur ingeleverd terwijl het om 8.30 uur geproduceerd was... Ik had dan ook wel verwacht dat ze ons terug hadden gestuurd met het potje.....

Waar ik wel benieuwd naar ben, voor mij was het een psychologische drempel waar ik overheen moest. Dat lege potje wat bij bij mannetje op het nachtkastje stond, keek me, voor mijn gevoel, steeds aan. "Pak mij en vul mij....." :pale: We bleven het maar uitstellen maar vandaag moest het dan maar! Nee dat op commando, is echt helemaal niets voor mij... Ik vond het van mannetje eigenlijk wel knap dat het toch nog lukte...

Liefs An ;)

4. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    mijn mannetje vond het vooral moeilijkom het potje in te leveren. Had het idee dat iedereen doorhad wat er in zat. Ach bter dit dan en potje poep inleveren toch? Lijkt me nog genanter.

5. ah78

ah78 Fanatiek lid

29 dec 2005
    1.355
    0
    0
    Ik lever liever een popje p*ep in, denk ik haha :) :)

Liefs An ;)

6. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Hi,

Wij kregen er gelukkig wel een duidelijke brief bij. Bij ons was het 2 tot 7 dagen onthouding en wij hebben er 2 van gemaakt omdat mijn eisprong net ervoor was. Bij ons moet je op het potje zetten bij hoeveel dagen onthouding het goedje geproduceerd was. Gelukkig was alles goed!
    Wij wonen 10 minuutjes van het ziekenhuis vandaan maar vriend heeft er toch voor gekozen om het daar te doen. Hij is er alleen naartoe gegaan en heeft er geen problemen mee gehad gelukkig!
    De eerste keer verplicht vrijen tijdens de eisprong viel ons wel een beetje zwaar trouwens...

groetjes,
    Snoopy

7. bengel

bengel Niet meer actief

bij ons in nijmegen hebben ze speciale kamertjes, als je te ver weg woont, kun je daar produceren zoals ze het zo noemen...
    maar wij wonen er 10 min vandaan, dus homework

8. Nemo

Nemo Niet meer actief

Heb je al uitslag French ?

9. Elmo

Elmo Niet meer actief

Wij hebben ook een kamer A en B...
    Manlief maakt het helemaal niet uit...kan het gewoon op commando ;)
    Is maar goed ook...hij is al zeker 10x keer geweest. Kan hem echt niet altijd een handje helpen hoor (ben nog nooit mee geweest naar binnen), ik lig meestal bij te komen van een punctie :(

10. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    Gelukkig kan die van mij zichezelf ook goed helpen. Ik ben benieuwd als ik volgende week donderdag voor de eerste FM ga ik ook een brief meekrijg.

11. ElviraR

ElviraR VIP lid

28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Die van mij kan het in een potje beter zelf doen dan dat ik help...is nl al eens fout gegaan. Hij vind het geen makkie zo op commando; heeft wel even tijd nodig. Maar het lukt hem wel. Vraag me af of het hem in een hokkie ook zou lukken...
    Ach ja, oefening baart kunst toch ;)

12. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    en hij weet natuurlijk dat het voor een goed doel is.

13. ElviraR

ElviraR VIP lid

28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Absolutely! Hij werkt ook de volle 100 % mee, de schat. Echt een lieverd hoor... :D ;)

14. moontje34

moontje34 Fanatiek lid

27 mrt 2006
    1.085
    0
    0
    Groepsleidster Buitenschoolseopvang
    Zuid-Holland
    bij ons ook 2 tot 7 dagen onthouding.
    pff eerste keer dat potje inleveren, vreselijk zeg, problemen met mikken en dus het eertse deel verloren zoals ze dat noemen, moesten we ook op het potje noteren.
    Uitslag: weinig bewegende zwemmers en ook in de samenlevingstest werden weinig tot geen bewegende zwemmers aangetroffen.
    Nu dinsdag weer een potje inleveren, hopen dat het gelegen heeft aan het verloren spul van de vorige keer.
    Beter richten dus deze keer!
    moet hem wel een handje helpen maar blijf het wel raar vinden om te doen hoor.
    maar gelukkig werkt hij prima mee en heeft er geen problemen mee, hij vind het niets in vergelijking wat ik tot nu toe mee moet maken.
    Het is toch ook een schatje!
    dit weekend mogen we dus geen plezier maken in bed en lief gaan slapen.
    donderdag weer naar de gyn en hopen dat ze dan de uitslag hebben van de zwemmers.
    Inleveren kan bij ins van dinsdag tot vrijdag de hele dag en dat heeft dus ook geen problemen gegeven, ook duidelijk instukties meegkregen.
    Keurig geregeld dus

15. moontje34

moontje34 Fanatiek lid

27 mrt 2006
    1.085
    0
    0
    Groepsleidster Buitenschoolseopvang
    Zuid-Holland
    helaas, deze keer ook geen beste uitslag van de zaadtest!
    nog minder als de eerste keer en de beweeglijkheid laat ook te wensen over.
    mannetje moet nu 10 nov. naar de uroloog

Deel Deze Pagina