Hallo allemaal. Ik heb een hele rare vraag (volgens mij). Als ik in bad heb gezeten of heb gezwommen komen er uren later nog kleine straaltjes water van onderen uit Is dit normaal? Er kan zo toch allemaal vuil en bacterien naar binnen sluipen? Of heeft iedere vrouw dit? groetjes Rhodé
ik heb er nooit geen last van als ik heb gezwommen. en idd als je zwemt kunnen er bacterie je lichaam in komen.
ik heb wel als ik lang in bad gelegen heb,dat ik af en toe wat last heb van waterige witte vloed.Weet ook niet waar het door komt.
Ik heb het ook als in in bad heb gelegen. Is volgens mij heel normaal. Weet niet hoe dat zit met bacterien/infecties.
hier ook als ik in bad gelegen heb.... moet zeggen dat ik er volgens mij met zwemmen geen last van heb..... maar denk dus dat het niet raar is
Ik merk t bijv. als ik met tampon in in bad heb gelegen. Als ik tampon verwissel zie ik duidelijk dat er veel water bij is gekomen. En anders wel 'ns heel klein beetje. Met zwemmen niet. Volgens mij heeft t te maken met houding waarin je in bad ligt. x Sophie
Ja, heb ik ook na lang badderen. Dat er dan ineens nog een guts badwater terug komt Het lichaam van de vrouw kent vele mysteries, haha