Kan Antibiotica "Amoxiclav" je cyclus verstoren?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Elance, 6 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elance

Elance Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.448
    1
    38
    Hoi meiden!

Ik heb altijd een vrij nette cyclus van zo'n 27 dagen met een LF van 12-14 dagen. Dus mijn ei springt meestal tussen CD 13 en 15.

Nu ben ik woensdagavond ziek geworden en had ik hoge koorts. Donderdagavond ben ik naar de dokter geweest omdat ik wel nog ging werken (zowel donderdag als vrijdag) dus heeft hij me "Amoxiclav" voorgeschreven.
    Vandaag heb ik de laatste pillen genomen.

Normaal zou ik ergens in de loop van komende week ongesteld worden. Vandaag ben ik 10 DPO.

Vanmiddag rond 17u bij het wc gaan had ik helderroze slijm op mijn papiertje, een halfuurtje later niets meer en nu net wel weer een heel klein beetje.
    Normaalgezien als ik ongi word is het meteen donkerrood en niets slijmerigs aan.

Sowieso zal ik morgen wel aan mijn temp zien of het echt mijn ongi is of niet en voorlopig ga ik daar dus ook gewoon van uit. Maar ik vind dit echt vroeg.
    Kan het zijn dat mijn cyclus een beetje verstoord is door de Amoxiclav of is dat niet mogelijk?

Dat ik geen pil meer neem is wel duidelijk denk ik ;) Ben er nooit meer mee begonnen na mijn bevalling omdat ik me beter voel zonder. We zijn ook niet meer zo heel voorzichtig gezien we binnen 2 cycli weer actief voor een brusje gaan proberen

2. Zonnig25

Zonnig25 Actief lid

13 mrt 2013
    294
    0
    0
    NULL
    NULL
    amoxi heeft daar geen invloed op..

Deel Deze Pagina