Mja mijn vriend zag het niet zo zitten... heeft heel lang geduurd voor hij de stap gezet heeft. Uiteindelijk zaten er ook het aantal aangeraden dagen niet tussen hoor.
dan is het bij elk lab dan toch weer anders , wij moeten voor een zaadtest en we mogen het dan 2 hoog uit 3 dagen niet doen (onthouding)
bij alle 3 de keren dat wij in moesten leveren stond er op het formulier een onthouding van 3-5 dgn. rare was wel bedenk ik me nu dat die van het hoogste aantal, die van november met 28 mlj we op een onthouding zaten van langer dan 10 dgn omdat ik toen ziek was, en beide andere keren was de onthouding 3 dgn met 13 mlj en 20 mlj.... maar het zal idd per ziekenhuis wel verschillen dat het bij de ene 3 dgn is, bij de ander 5 of zoals bij ons min 3 dgn max 5 dgn...
Gekke was dat mijn man was "vergeten" onthouding te hebben omdat ik toen echt rond of op m'n eitje zat. Hij heeft dus om precies te zijn 9 uur onthouding gehad. De uitslag was verder prima......wij vrijen verder om de dag.
Ja hoor, ons quotem was 1x per maand zo niet 1 x per 2 maanden en beiden keren was het lekker vlot raak. (1ste met 3 keer en deze nu in 1 keer).. ..
Sorry hoor, maar die snap ik effe niet....(blond)....1 keer per maand en zo niet 1 keer per twéé keer per maanden.........?
wat snap je niet? Mijn man en ik hebben slechts 1 keer per maand a' 2 maanden sex. En zodoende heeft hij ook niet zo vaak een zaadlozing. Waarschijnlijk wel iets vaker dan 1 keer per maand, maar niet wekelijks..
Deden jullie het maar eens in de 1 a 2 maanden en toch snel zwanger? Dan geloof ik nl geen bal van dat het 'slecht' zou zijn voor de zaadjes om het langere tijd niet te doen!
Er zal vast een kern van waarheid in zitten. En misschien verteld mijn man ook niet altijd de waarheid is hij om de dag wel aan de ruk haha.. Ik ben ook niet 24 uur bij hem. Maar we douchen altijd samen, dus daar gebeurt het niet. Ik slaap vrij licht, dus ik voel het bed wel schudden hihi! Ik kan me nauwelijks voorstellen dat hij het bij klanten op locatie doet! En daarnaast zegt ie ook wel dat hij er ook niet zo'n behoefte aan heeft om met zijn leuter in zijn handen te zitten. Maar soms moet de druk er wel even af.. dat wel. Maar daar kan makkelijk een week of 2 voor hem tussen zitten. Ik ga er wel vanuit dat hij mij gewoon zegt hoe vaak hij het handarbeid verricht, daar ik er ook geen geheim van maak naar hem..
Oke, nou snap ik het helemaal! Bij ons scheelt het nogal de ene of de andere maand...soms kunnen we dagelijks niet van mekaar afblijven. En soms ook kunnen we prima 2 weken zonder.