He meiden, Vandaag weer ongesteld geworden... super balen. Tijdens het schoonmaken (moest mijn frustratie eventjes kwijt) dacht ik, je zou een keer in de zoveel tijd haast wel iets kunnen afspreken met zwangerschapsforum-leden uit jouw stad/regio, om een keertje gezellig uit eten te gaan ofzo. (En dat hoeft helemaal niet duur overigens) Uiteraard dan alleen de leden die nog in de race zitten De dames die zwanger zijn geworden in de tussentijd hebben natuurlijk pech! Het is eens een keer wat anders dan ouwehoeren op zo'n zwanger worden forum Het twee grootste nadelen die ik me kan bedenken wat mij (als het mijn idee niet zou zijn) mij tegen zou houden, zijn dat het geld kost én dat je niet meer anoniem bent (tenzij je op voorhand afspreekt niet je nickname te zeggen). Het is maar een ideetje, ik dacht: ik gooi het eens in de groep! Qua planning enzo, daar heb ik verder nog niet over nagedacht, maar misschien kan er eerst eens gepolst worden! (Misschien denken jullie wel: wat een stom idee, heb je geen prive leven ofzo?!?!) haha Ik zou zeggen: laat de reacties maar komen!
Ja, lijkt mij ook wel leuk. Maar inderdaad wel per regio, want als ik er veel kilometers voor moet gaan rijden........ dan wordt het al weer wat minder leuk..... hihi. XXAnna
Hoi iedereen! Nou de meningen zijn tot nu toe verdeeld zie ik, hoewel op dit moment meer dan de helft van jullie het leuk lijkt. Leuk 8) En uiteraard wel per regio (of zelfs ben stad) omdat er hier zoveel leden zijn. Met een groep van honderd man ofzo gaat ook weer zo lastig uit eten
leuk! anoniem zijn is voor mij niet zo belangrijk, waarom zou ik eigen regio is idd wel handig, limburg is niet echt om de hoek bijvoorbeeld hihi
Leeuwarden en limburg is niet echt naast de deur voor mij? Is of het midden van het land een oplossing of echt regio gebonden? Hier is Haarlem
Nee, Leeuwarden Limburg is zo'n beetje de verste afstand die je je kan bedenken in Nederland Maar ja, je zou dit natuurlijk ook in Limburg kunnen afspreken met Limburgse leden!
Ik zou heel graag willen maar het is voor mij wel heel erg ver. Maar misschien als ik in NL ben en jullie hebben een uitje dan ben ik van de partij.