Hallo lieve lieve meiden. Zoals sommige mischien al weten. Zijn wij afgelopen vrijdag in genk geweest om onze 2 cryo's terug te laten plaatsen. Ze zijn beide goed ontdooit en goed doorgedeeld. En de 30ste dus terug geplaatst. Ik moest zondag 25 maart als dag 0 houden. Dus dat zou betekenen dat ik nu aanstaande zondag mocht testen. Ik zei de verslaafde tester heb nou dus vandaag dag 5 na tp een testje gedaan. Er lijkt in de verre verte wel een streepje te staan, kan ook dat ik het er gewoon op kijk. De embryologe in genk, gaf ons zo'n 55% kans van slagen. Gezien ons verleden met jolisa. 1ste ivf en tp raak. Plus dat het 2 blastocyst waren. Mijn vraag is nu aan jullie. Hoefde ik vandaag nog geen streepje te zien. En wanneer is het reëel om te testen. Ik heb er zelf wel een heel goed gevoel over trouwens. Maar na dat testje vandaag ben ik toch een beetje teleurgesteld terwijl het gewoon niet kan op dag 5 na tp.
Wat super spannend zeg! Ik ga heel lullig doen maar ... op je testdag! Je hebt w.s. geen medicijnen gebruikt die je test kunnen beinvloeden (Pregnyl) dus een streepje kan er niet zomaar staan natuurlijk. Ik snap dat je het niet kan laten, nu al helemaal niet meer maar probeer het zo lang mogelijk te rekken. Een blastocyst maakt toch niet dat je eerder of zekerder kunt testen? Misschien blijven ze beide plakken...en zie je dat streepje toch wel goed? Kortom, je zult blijven twijfelen, tot er een hele vette streep staat. De kans op die vette streep is het grootst op of vlak voor je officiële testdatum Heel veel succes, nog even op je tanden bijten!
Thx. elmo. Ja zeker is het spannend En ik met mijn gekke kop haha haal het in mijn hoofd om dus vandaag testjes te kopen alvast. 2 doosjes gepakt. Kom thuis en huppa meteen naar de wc. Zo dom hahaha. Ik zou dan zondag mogen testen. Maar is ook dat niet vroeg? Op zijn laatst volgende week vrijdag toch dat is dan 2 weken na tp dat klinkt mé wel reëel. Xxxxxx
De datum die zij jou meegeven moet goed zijn toch? Ik heb me alle keren kunnen inhouden, gelukkig! Al zo vaak gelezen over vage streepjes, te vroeg etc. Je denkt meer te weten na zo'n vroege test maar soms maakt het alles alleen maar erger Probeer te rekken ... of bel gewoon met je zh als je morgen / vrijdag toch een test doet (onder het mom van: zondag zijn jullie niet bereikbaar) Sommige ziekenhuizen laten je komen voor een bloedtestje
Hè hè. Nee geertgen laat je niet komen voor een bloedtest wel jammer. Nou dan zou ik proberen om het vol te houden tot zondag. Hahaha hoop dat het gaat lukken
Wij mochten 12 dagen na een cryo-terugplaatsing testen. Bij een vers embryootje was dit twee weken na de terugplaatsing. Succes!
Spannend weer! En 2 blastootjes nog wel!!! Eeeh, als ik goed tel was het vandaag nog wel te vroeg om een streepje te zien hoor . Wat Elmo zegt, geduld.... Maar ik zou willen dat ik zo sterk als Elmo in mijn schoenen stond, want ik heb al veel te veel zinloos geld aan het KruidV gespendeerd . Ga deze ronde ALS ik een TP heb (duimduim) proberen eens NIET eerder te testen... (word een uitdaging...). Maar spannend joh, het klinkt wel heel positief allemaal, wie weet ga je gewoon een mega-bofkont zijn en blijven de je blastootjes alletwee plakken!!! Zal voor je duimen! xxx
Hè juultje jaaaa ik zag het maandag dinsdag de punctie hè ik hoop zo dat er mooie emmy'tjes uit ontstaan. (ik lees altijd trouw mee hoor!) Jaa zo stom om zo vroeg te testen natuurlijk, net weer getest tuurlijk omo. En daar word je dan zo down van hè. Terwijl mijn lichaam zich wel positief erover voelt. Ik heb het andere doosje in de kast gegooid. Laat maar liggen tot maandag of dinsdag of zo. Vandaag dag 6 na tp. Is toch ook te vroeg. Xxxxxx
Babyhope. ik heb afgelopen maandag mijn tp gehad van 2 blasto's. (5dg na punctie de tp) Ik heb 13 april een date met de bloedbank om te weten of ik zwanger ben. Ik ben ook een testjunk, vooral omdat ik vaak positief test en uiteindelijk niet goed gaat. Ik heb gisteren getest en mijn test was negatief. Ik wilde weten of otriville uit mijn lichaam was en dat is het dus als ik volgende week posiitef test dan weet ik het zeker. Ik las ook dat sommige meiden na 5dg al een pos test hadden en dat maakt mij altijd zo onzeker. Ze zeggen dat een blasto binnen 4dg moet innestelen maar of dat waar is Ik duim voor je
Hè meid. Tegen mij zeiden ze dat een blastocyst binnen 24 tot 48 uur innesteld. Een blastocyst is namelijk klaar om te springen en in te nestelen. Ja je hoort zoveel verschillende dingen erover toch. Ik weet gewoon dat dit te vroeg was om te testen. Maar snap gewoon niet dat ik het dan doe hahaha verslaafd noemen ze dat toch
Ik ga om de dag testen ik ken mezelf ik ben echt een junk qua testen. ik ga voor ons duimen. Ik ben ook heel positief op dit moment
Babyhope, je bent veeeeeeel te vroeg met testen!! Ik mocht 10 dg na TP van 2 blasto's testen. Ik heb toen 2 dagen ervoor getest, dus 8 dg na TP. Toen een positieve test (zie album). Ik had ook begrepen van m'n arts dat de blasto's klaar waren om in te nestelen. Dus binnen 24 tot 48 uur. Nou mijn duimen draaien!!! Voor jou ook Angelica!
Babyhope en en... Hier ongi krampen..bruinverlies en een heel heel licht pos test ben bang en onzeker
Hier afgelopen zaterdag ook een heel heel lichte test ja. Durf nu dus ook niet meer te testen. Officieel mag ik donderdag of vrijdag testen. Heb dus nog naar de kliniek gebeld om het na te vragen. Maar omdat ik zaterdag op dag 8 na tp zo licht teste geloof ik er niet echt in, dat hij nu nog posi word. Bruin verlies is oud hè meid mischien innesteling ik duim nog verder Zou dat kunnen op dag 8 nega en op dag 13 posi?