Wat zijn jullie ervaringen met innestelingsbloedingen? Hoe lang/veel hadden jullie innestelingsbloeding? Ik heb rond de tijd van de 'innestelingsperiode' 1 druppel bloed gehad tijdens het afvegen, dus 1 x roze veegje. Ik vraag me dus af of het mogelijk is dat dit van de innesteling was? Of kan dit helemaal niet? Tot zover kon ik er niks over vinden, wel dat het veegjes tot een paar inlegkruisjes bloedverlies (meestal bruin) is. Of is het hartstikke mogelijk dat er uit het niets een bloedvaatje kapot gaat (of iets anders) en daar mijn druppeltje bloed aan te verwijten is?
Dat kan allemaal. Maar innestelingsbloed komt vaker niet dan wel voor. En innestelbloed is ook niet iets wat standaard plaatsvindt bij het ontstaan van een zwangerschap. Hier bij beide zwangerschappen geen innestelbloed gehad. Toch hoop ik dat het bij jou innestelbloed was en dat je over een aantal dagen positief mag testen!
Ik heb 1 van de zwangerschappen een innestelbloeding gehad, deze zwangerschap ging uiteindelijk niet goed, maar daar had het bloed niets mee te maken. Het was een beetje rozige afscheiding bij het afvegen. Niets meer dan dat. Een vaatje kan zomaar knappen, dus dat kan de druppel rood ook zijn geweest. Daarnaast kan het zijn dat je progesteronwaarde iets aan de lage kant is geweest, waardoor je baarmoederslijmvlies iets te vroeg begint met "afbreken". Meestal herstelt je lichaam dat zelf wel weer. Bij de goede zwangerschap en de eerste mk was er geen bloed rond innestellingstijd. Ik hoop voor je dat het toch raak was!
Hallo dames. Kan het zijn dat ik gisteren een innestelingsbloeding had. Had wat rose slijm bij het afvegen. 12 mei was mn 1e cyclusdag en volgens de berekening had ik 26 mei mn eisprong. Vorige week 3 x geklust. Zou ik zwanger kunnen zijn.
ik had trouwens bij mij eerste zwangerschap geen innestelingsbloeding terwijl het wel een tweeling was dus ook 2 innestelingen. Bij de laatste zwangerschap dus wel, maar dat werd een miskraam.
2 van de 4 miskramen heb ik een innestelingsbloeding gehad.. zei eigenlijk helemaal niets over "het vervolg" ... Al waren mijn innestelingsbloedingen altijd een paar dagen na NOD. En de gynaecologen zeiden ook dat dat eerder de periode voor innestelingsbloeding was ...