Wanneer ongesteld na mislukte cryo-poging als je progynova en progest. hebt gebruikt?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door maartje84, 22 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    De titel zegt al genoeg: wanneer kan ik m'n ongi verwachten? En was de daarop komende ongi bij jullie op tijd??

2. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Maartje, mijn ongi kwam na iets van 4 dagen.
    Daarna had ik wel een kortere cyclus.
    Maar of dat nu met de progynova te maken had of dat mijn lijf sowieso een beetje op z'n retour is ;)

3. Elmo

Elmo Niet meer actief

Hier duurde het ook echt een paar dagen (ik ging gewoon twijfelen of de uitslag van het staafje wel klopte). Daarna weet ik niet, had ik een nieuwe tp.
    Weer daarna een hyperstimulatie behandeling en zwanger.

Sterkte / succes!!

4. Sabrien

Sabrien Fanatiek lid

8 aug 2007
    2.098
    0
    0
    Bij mij ook ongeveer 4 dgn na het stoppen!!! Ben nu ook aan het wachten op de ongi!

5. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Hier ook na een paar dagen. Sterkte, jammer dat het niet gelukt is!

6. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Balen zeg :(. Ik werd 2 dagen na het stoppen met medicijnen ongesteld (16 dagen na TP), de cyclus erna was gelijk weer een normale.

7. Elmo

Elmo Niet meer actief

Hoe is het nu Maartje?
    Hoe lang zit je al te wachten...?

8. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Thnx voor jullie reacties!!

Ik heb dinsdagmiddag de laatste progynova ingenomen (2 stuks) en disndagavond de laatste 2 progesteronbollen.

Woensdagochtend negatief getest en dus niets meer gebruikt. Ik zit nu dus op 2 dagen na stoppen. Als ik jullie verhalen zo mag lezen verwacht ik tussen morgen en zondag wel mn ongi.

Heb inmiddels contact met het ZH gehad en zou direct deze ronde weer voor een nieuwe poging mogen (wil mn laatste cryotje van vorige poging liever nog ff in de vriezer laten...) maar heb verstandig gezegd dat we eerst 1 ongi nog gaan afwachten en dus over een maandje gaan starten met een nieuwe poging!!
    En poging met Menopur... Schijnt kwalitatief betere eitjes te maken!!

Ooit moet het toch eens gaan lukken... toch???;)

9. Elmo

Elmo Niet meer actief

Goed van je! Doen waar jij je het beste bij voelt. Het is tenslotte jullie wens en jullie poging.
    Hou vertrouwen meid!!

10. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Ik ben gisteren ongi geworden! Dus uitgaande van een zgn lange cyclus zal ik 17 mei weer ongi wordenen dus weer gaan starten. Ik mag dan een hogere dosering spuiten! Hopelijk meer eieren en meer Emmy's en een mooie zwangerschap als gevolg!!

11. Elmo

Elmo Niet meer actief

Zet hem op meid!
    Goed te lezen dat je positief bent!

Deel Deze Pagina