Hey allemaal, Ik ben verleden week woensdag (30ste) ongesteld geworden. Wanneer zouden jullie mij aanraden om met de ovulatietesten te beginnen? Doen jullie het dan iedere dag of om de dag? En nog een varagje..Ben je nou op de dag van je ovulatie het meest vruchtbaar? Of de dag ervoor? Thanks
Hoi, Het ligt eraan hoe lang je cyclus is. Je zou even op de bijsluiter moeten kijken, daar staat precies op, op welke dag jij moet beginnen, afhankelijk van je cyclusduur. Ik heb een cyclus van 33 dagen en moet op dag 16 beginnen met testen. Je moet elke dag testen op hetzelfde tijdstip, 4 uur ervoor mag je niet geplast hebben. Ik doe het altijd als ik uit bed kom, er zijn ook vrouwen die rond het middaguur testen. Succes in elk geval!
hoi hoi allemaal ik heb ze vandaag ook gekocht al veel zitten lezen maar ik heb een cyclus van 25 dagen en vrij regelmatig dus zou moeten lukken... ik vraag me af of dit echt voor mensen heeft geholpen want bij de apotheek moest ik 30 euro betalen voor 7 testen ! volgende keer bestel ik dus wel via hier .... succes allemaal hou me op de hoogte !
30 euro is inderdaad duur. Mijn cylcus is net als die van jou vrij regemlatig en kan dus met een doosje 2 maanden vooruit (alleen deze maand niet: opeens pas op dag 16 positief ) Suc6!
Hoi Ik ben vorige week 29 mei ongesteld geworden en ik test al 3 dagen vandaag had ik een licht streepje, ik verwacht morgen een donkere streep ik zou er nu al mee beginnen. je kan ook een vroege eisprong hebben, had ik vorige maand ook op dag 9 had ik een positieve ovu test maar niet zwanger (helaas). succes!
Dank jullie voor de tips! Gister lagen ze idd in de brievenbus. Ik ben maar meteen gaan testen, maar er was geen tweede streep te zien. (pff moeilijk trouwens 4 uur lang niet naar de wc ) Vandaag maar weer een poging denk ik en dan elke dag herhalen. Ik ben erg benieuwd!
ja dat gaat mij ook echt niet lukken hoor 4 uur niet naar de wc ! nou las ik dat je v.a. 10 uur kunt gaan testen en niet je ochtendurine. Als ik nou 1x plas smorgens en dan om 10 uur testen ? is dat een idd... Met de testen van de apotheek is het trouwens 2 uur maarja die zijn 2x zo duur... zal wel moeilijk zijn op mijn werk maar wat moet moet dan maar.... ik heb volgens berekening volgende week woensdag eisprong en wou dan ma di en wo proberen ... is pas 1e keer nl wat denken jullie ?
Ik heb ze ook net besteld via hier (hoe lang duurt het eigenlijk dat je ze binnen krijgt) Maar weet niet precies wanneer mijn ong. begon, omdat ik aan de pil zat en heb 3 weken lang in meer of mindere mate gebloed. Vandaar de testen, dan weet ik ongeveer wanneer we zeker moeten klussen HAHAHA Maar als ik het dus goed begrijp, je moet klussen op t moment dat de test een dikke streep aan geeft?!
Moeilijk is het he? het is voor mij ook de eerste keer, dus ik ben gister maar begonnen met testen en ik ga dat gewoon volhouden totdat ik een dikke streep zie... En gewoon veel klussen hahaha Want wie weet!
PFFFF volgensmij zitten we hier allemaal met zo veel vragen ha ha wat een toestand. Ik heb gewoon geen zin in ziekenhuisverhalen daarom dit nog maar eens proberen maar ik ben benieuwd pff alles voor het jong hoor maar soms grrrrr
Pff zou volgens het mailtje, de testen vandaag moeten krijgen, maar ze zaten helaas niet bij de post! Hoop wel dat ik ze dan morgen krijg! Ben erg benieuwd hoe t werkt.
hey allemaal. Ik heb de testen 3 dagen geleden binnengekregen en ben natuurlijk meteen begonnen met testen. Ik heb nu voor de derde dag maar 1 streep te zien gekregen... Ik wacht in spanning af wanneer ik streep nr 2 zie verschijnen...
VAnaf volgende maand gaan wij voor het eggie, en nu zit ik hevig te tijwfelen of ik ook die ovu-testen zal bestellen. Ik vraag me af of je niet gewoon om de dag kan klussen, dan heb je toch hetzlefde effect. Of is het echt beter te weten wanneer je ei is? Twijfel...twijfel...twijfel....
ja om de dag klussen is het beste zeggen ze. Maar ik wil gewoon graag weten waneer mijn ei is. Vooral om dan even zicht te hebben op mijn cyclus. Eigenlijk puur nieuwschierig. groetjes