Hallo dames, Vandaag uitslag progesteronwaarde gekregen: 23,9 Ik weet dat het in ieder geval een eisprong betekent, maar vanaf 30 heb je pas een goede eisprong... Zijn er dames die toch zwanger zijn geworden met zo'n lage waarde? Dit is onze 1e IUI-poging en pas 2e eisprong in meer dan een jaar tijd... Ben zó onzeker....en had zo'n goede hoop dit keer!! Liefs
Jouw waarde is echt niet heel laag hoor! Tuurlijl kan altijd alles beter en hoger, maar je hebt zeker kans op een zwangerschap.
De progesteronwaarde zegt niks over een zwangerschap. Een goede waarde geeft alleen aan dat je een mooie eisprong hebt gehad. En met een goede eisprong heb je kans op een zwangerschap. Dus je maakt zeker kans, succes!
Dames, Bedankt voor jullie reacties...geeft me weer een beetje hoop... Fijn, zonnig weekend allemaal. Liefs
Ik had bij de zwangerschap van mijn zoontje een prog van 25.... Het is dus heel goed mogelijk! Ook al eens een prog van 90 gehad en niet zwanger....... Het zegt dus niets over je zwangerschapskansen helaas! Veel succes met de wachtweken!