Info over innestelingsbloed?

Discussion in 'Zwanger worden' started by KanjerB, May 28, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. KanjerB

KanjerB VIP lid

Apr 24, 2007
    5,097
    0
    36
    Hoi Hoi,

Kunnen jullie mij info geven over innestelingsbloed, Bijvoorbeeld is het echt helder rood of is het gewoon een beetje bruin oud bloed en wanneer krijg je het enz enz kunnen jullie mij hier info over geven ?

2. Wup

Wup Fanatiek lid

Apr 23, 2007
    4,912
    1
    36
    Ben ik ook benieuwd naar! Ik had dit weekend wat bloedverlies. Dacht eerst dat ik ongi geworden was, maar twiijfel nu toch wel...maar wil mezelf ook geen valse hoop geven!

3. Blondie

Blondie Fanatiek lid

Sep 22, 2006
    2,138
    11
    38
    tja je kan een innestelingsbloeding hebben maar de meesten hebben dit niet volgens mij.

Kan varieren van een paar druppen tot een paar maandverbanden vol.

Innestelingbloeding kan bruin of rood zijn.
    Er is niet zoveel over te zeggen. Je kan er ook niet vanuit gaan dat als je wat bloed verliest tussen je ei en je NOD dat dat een innestelingsbloeding is en dat het zeker is dat je zwanger bent..

Heb een vriendin die dacht dat ze ongesteld was (gewoon rood bloed) maar bleek toch zwanger toen het maar 3 daagjes was en toen weer stopte...

Groetjes, Blondie

4. sonja

sonja VIP lid

Mar 5, 2006
    5,270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    ik had een innestelingsbloeding toen ik 6 weken zwanger was (gyn noemde dat een innestelings bloeding) het was in het begin helder rood werd later donkerder en toen bruin het bloeden heeft dik een week geduurd.
    voor dat ik wist dat ik zwanger was en een innesteling had ik geen bloed verlies.
    waarom een gyn bloed verlies in het begin van de zwangerschap ook innestelingsbloeding noemt ? geen flauw idee

5. KanjerB

KanjerB VIP lid

Apr 24, 2007
    5,097
    0
    36
    hmm ok bedankt voor jullie racties veel succes met alles:)

Share This Page