Hoi allemaal, zojuist weer eens een ovulatie test gedaan (van de action) en ik denk dat ie positief is Op foto is het streepje iets feller als in het echt maar veel verschil is er niet. Wie kan me vertellen of het een positieve test is? En volgens de bijsluiter moet je 24 uur wachten om seks te hebben maar het moet binnen de 48 uur zijn dus vandaag zou niet mogen tot morgen minimum 8uur savonds, toch?
Ik zou zelf gewoon een ritme van om de dag seks proberen aan te leren in je vruchtbare periode, dan mis je je eitje sowieso niet wat betreft zaadjes. Hij zou nog iets donkerder mogen, maar ik hoor hier wel eens van dames die een lichtere test van de action hadden die toch positief leek te zijn
Bijna positief!! Maar ik zou niet wachten met gezellig maken hoor, waarom zou je dan 24 uur moeten wachten als ik vragen mag? Nog eventjes door testen
Ze zeggen dat de kwaliteit van het zaad minder is als je elke dag seks hebt (dit heeft dan even nodig om weer te optimaliseren). Maar ik laat de kans ook niet gaan, doe het ook elke dag in mijn vruchtbare periode. Wel zorg ik dat er minimaal 24 uur tussen zit, mocht er een kern van waarheid inzitten. Dan zijn ze niet helemaal recreatief aan het zwemmen