Afgelopen dinsdag avond een druppel helder rood bloed, gisteravond en vandaag wat draadjes oud en donker bloed. Verder niks te vinden in mijn maandverband. Zie het alleen bij afvegen. Is dit al als ongi te zien of moet je dan toch echt helder bloed hebben? Heb so wie so nooit een erge ongi maar wel altijd met helder bloed. Heb maandag nog een negatieve test gehad en zit er aan te denken om morgen weer te testen. Wat denken jullie?
Hoi Molly27, ik heb er nog geen ervaring mee maar aangezien je al een paar dagen overtijd bent is dit een goed teken toch Misschien morgen of van het weekend inderdaad nog een keer testen en dan hopen op een knalpositieve test !
Ik heb bij mijn voige zwangerschap getest terwijl ik bloedverlies had. En ik had toen een positieve test en ze is nu bijna 6 jaar! Ik volede me anders en mijn ongi was anders dan anders. Bij mijn eerste had ik ook wat (oud) bloedverlies. spannend!!
volgens mij word onder ongi verstaan als het echt helder rood is en geen bruin of oudbloed als het nu wegblijft zou ik morgen of overmorgen nog is testen! wie weet succes xx
Tja, bij mijn eerste heb ik nog 4 dagen gebloed. Een echte ongi met alles erop en eraan. Toch was ik toen zeker al 3 weken zwanger. Twee weken later getest, en twee strepen. De dag erna bloed laten nemen en uit de resultaten bleek dat ik 5 weken ver was... begrijp er nog steeds niet veel van. Een innesteling kan het volgens mij niet (meer) geweest zijn. Misschien nog van de pil (tweede ronde)
Ik zit momenteel ook in ronde 11. Na mijn pilstop ben ik iedere maand anders ongesteld. Wel een regelmatige cyclus, maar dan 4 dagen bloedverlies, dan maar 1,5 dag, dan veel, dan weinig... pfff soms weet ik niet of ik het voor menstruatie aan moet zien, en dan is het lastig je cyclus bij te houden. Bij mij is het belangrijk dat ik precies weet wanneer de menstruatie begint, aangezien ik op de 3e cyclusdag moet beginnen met spuiten. Maar soms is het zo weinig, of alleen bruinverlies, dat ik het niet precies weet... Nu zit ik weer in hetzelfde schuitje, morgen nod en nog geen ongi te bekennen. Wel het bekende ongigevoel en wat bruinverlies. Herkent iemand dit, en is wel zwanger geworden met bruinverlies en ongikrampen?
Ok, dank voor jullie reacties. Ik wacht nog even af en dan ga ik gewoon weer testen. Heb wel erg last van mijn borsten, maar of dat van de naderende ongi komt of van zwangerschap dat weet ik niet.