Ha meiden, Ik heb even een vraagje aan jullie! Ik heb vanmorgen getest en binnen de tijd zag je een licht 2e streepje! Hij was licht maar je kon hem goed zien! Na een half uur verdween dit streepje weer! Hebben jullie dat ook weleens meegemaakt? Ik beschouw hem nu als negatief! Ik heb in het verleden vaker getest en dit heb ik nog nooit meegemaakt! Ik snap er gewoon niks van! Me banner klopt trouwens niet, ik moest afgelopen vrijdag ongi worden, maar er is nog niks te bekennen hier!
hoi hoi, Vervelend dat je nu zo in de onzekerheid zit, maar denk toch wel dat je zwanger bent anders kan die streep er niet komen te staan. Wat voor merk zw test had je gebruikt? Morgen nog een testje meid maar voor nu alvast een voorzichtige proficiat! Zijn er bij jullie niet winkels open zodat je er 1 kan halen? gr vruchtje
Een tweede lijn is volgens mij positief! Na een half uur verdwijft een streepje weer, tenzij je nagellak over de teststrip smeert. Ik zou nog een keer testen!
Ha Vruchtje, ik heb die van matcare van deze site gebruikt! Ik heb er nog 2 liggen, dus dan kan ik morgenochtend nog een test doen! Ik heb er een foto van gemaakt met me telefoon, me vriend zag het ook! Ik heb bij alle 2 de mk's de testen van kruidvat gebruikt en daar bleef de streep staan! Daarom vind ik het zo raar! Veel liefs tatty teddy
Verdween die bij jou ook dan lastminutemama? Omdat bij me 2 mk's het streepje wel bleef staan! Blijft vreemd vind ik
Hoe kan ik hem hier op krijgen? Ik hem via me tel gemaakt, heb wel een progammetje op me pc voor foto's van me tel! Ik ben niet zo heel technis met de pc hihi! Weet jij hoe ik dat moet doen?
Wat vreemd, maar ik denk niet dat het streepje er zomaar komt! Moet toch wel ergens wat HCG in je lichaam zitten!
Tatty, heb je niet zo'n kabeltje of infra-rood verbinding dat je je foon aan de pc kunt koppelen? Dan zou je hem hier in je album kunnen uploaden. Ik zou trouwens een nieuwe test vanmiddag doen en niet wachten op morgenochtend.
haha ja he! Ik heb me tel nu aan me pc gekoppelt, dan moet ik eerst volgens mij die foto via dat progammatje uploaden naar me eigen album van de pc toch?
Nee...woensdag een mooi kruis op een Clearblue gescoord en die heb ik meteen voorzien van nagellak! Ik hoorde wel dat sommige testen vanzelf blijven staan maar: een streep is een streep! Ik zou meteen even een andere test doen, weer twee strepen en je kan (alcoholvrij) gaan proosten!
Als je onderin jouw bericht klikt op 'Album' en daarna op 'Uploaden' kun je met 'bladeren' wel direct naar je verbonden telefoon en daar de foto van af plukken denk ik.
ja, na een half uur was hij weer weg! Me andere testen die ik bij me mk's had bleven staan! Vreemd he!