ik ben doodongerust! HELP!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Moedertjevj, 5 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Moedertjevj

Moedertjevj Fanatiek lid

1 jun 2007
    1.351
    97
    48
    Bediende
    mijn zoontje is heel actief normaal gezien een hele dag door en zelfs 's nachts! maar ik heb hem vandaag amper gevoeld, ik heb hem al gevoeld, maar echt zeer weinig, ik ben dat niet meer gewoon, is dat wel normaal?

zou er iets mis zijn? mss zit de navelstreng rond zijn nekje, ja, ik begin vanalles te denken! :( :(

2. jamy

jamy Actief lid

7 aug 2007
    125
    0
    0
    enschede
    moet je de VK even bellen! Zeker als je minder leven voelt!
    Gewoon bellen!

3. sporty78

sporty78 Actief lid

15 jan 2007
    195
    0
    0
    inderdaad even bellen, probeer zelf rustig te blijven meestal gaat je kleine dan ook weer meer bewegen.

4. Female

Female Niet meer actief

idd gewoon even gelijk je vk bellen. sterkte!

5. Angelina

Angelina Niet meer actief

En als je nu aan de zijkanten van je buik drukt? Zodat hij moet bewegen?

Op zich is het normaal hoor, dat ze de ene dag vaker bewegen dan de andere dag! Maar als je je echt zorgen maakt moet je gewoon even je VK bellen

6. chantilly

chantilly Actief lid

7 mei 2007
    281
    0
    0
    helpdeskmedewerker
    ergens in ut mooie oost'n
    zeker nu de baby groter wordt en minder ruimte krijgt...

7. Moedertjevj

Moedertjevj Fanatiek lid

1 jun 2007
    1.351
    97
    48
    Bediende
    het is dus normaal? ik ben zo ongerust dat ik hier bijna zit te huilen, ik kan niet naar het ziekenhuis, want ik heb geen vervoer! ik ben zoooooooo ongerust, dat heb ik nog nooit gehad!

8. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    ik voel de baby soms ook minder. Misschien dat hij anders is gaan liggen. Mijn vk heeft me op het hart gedrukt, te bellen bij bezorgdheid. Dus gewoon bellen nu. Ze hebben liever dat je 's middags belt dan 's avonds!

9. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Toch even bellen, meis! Zeker als je zo ongerust bent. Misschien is het niet eens nodig om langs te gaan. En anders is er altijd een manier om er te komen, of ze komen bij jou langs.

10. Angelina

Angelina Niet meer actief

Jawel Christy, het is normaal! Je baby heeft inderdaad steeds minder ruimte!

Je moet even relaxen hoor meid! Stress is ook niet goed. Ga even liggen op je rug, adem door je buik, en druk met vlakke handen tegen de zijkant van je buik. Ontspan. Reageert hij dan?

Als je maar beweging voelt een aantal malen per dag. Dan is het goed ;)

11. Elly1979

Elly1979 Actief lid

14 jan 2007
    493
    0
    0
    Account Manager
    Ergens in het mooie Fryslan!
    Hallo!

Zoals de andere meiden al zeiden...bellen!
    Daar zijn ze voor hoor!

Hier is de beeb de ene dag ook drukker dan de andere dag, ach ze heeft ook niet zoveel ruimte meer en dat telt natuurlijk ook mee!
    Dat zal het bij jou ook zijn denk ik.
    Er is zeer waarschijnlijk niks aan de hand, maar nu kan je vk je waarschijnlijk gersut stellen.

Sterkte meid en laat even weten hoe het is afgelopen!

Liefs Elly.

12. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    De baby gaat idd wel minder bewegen. Je moet hem na 32 weken nog 5 keer voelen zegt mijn vk, maar ik zou echt zeker bellen!

Als jij je ongerust maakt is er maar 1 iemand die jou gerust kan stellen en dat is de persoon die jouw zwangerschap begeleidt! Je kan altijd nog een taxi naar het ziekenhuis nemen!

13. Grassprietje

Grassprietje Fanatiek lid

3 dec 2006
    2.328
    0
    0
    tukkerland
    gewoon bellen meid! mijn ongerustheid was ook niet voor niets bij Marit...

14. GhitaThakoerdin

GhitaThakoerdin Niet meer actief

hey meid..

ik heb er geen ervaring mee maar ik heb zelf een angelsound.. daarmee kan je het hartje van je baby beluisteren.. werkt heel simpel en is best goedkoop en te koop bij de kijkshop voor 44.95.. beetje olie erbij en je kunt op zulke momenten even je zorgen weghalen door het hartje te horen.. misschien iets voor jou?

als je er meer over wilt weten mag je me best mailen!

15. Joy72

Joy72 Fanatiek lid

29 nov 2007
    1.045
    0
    0
    Gewoon bellen vaak krijg je dan een extra echo om te kijken of alles goed is .

16. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ze zegt dat ze de baby wel voelt, dan heeft zo'n angelsound ook geen zin. Gisteren kon de verloskundige het hartje van onze baby niet vinden, terwijl de baby druk aan het bewegen was. Zo laat in een zwangerschap heb je weinig aan de angelsound dan vind ik. Het gaat er dan eventueel ook om hoe de harttonen zijn een half uur lang en dat doen ze alleen in het ziekenhuis.

Ik voelde de baby vandaag ook heel weinig, maar heb vanmorgen ook heel erg vast geslapen. En de baby bewoog uiteindelijk wel en dan ben ik wel gerustgesteld. Mocht het nou morgen nog steeds zo rustig zijn, dan ga ik wel bellen. Heb al wel vaker gehad dat het een dag wat rustiger is, zeker als het een paar dagen heel erg druk is geweest. Baby's kunnen dan ook een beetje moe zijn denk ik dan maar ;).
    Maar als je echt gek wordt van ongerustheid, gewoon bellen hoor. Ook al is het 's avonds, dat vinden ze echt niet erg. Daar zijn ze voor.

Deel Deze Pagina