Zaaddonor wil uitzending undercover voorkomen

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Foxymama, 13 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Duivinnetje

Duivinnetje Bekend lid

22 nov 2009
    929
    0
    0
    Huh...als mede asperger???
    Heb je ook een kindje van deze donor dan, of ben je zelf zwanger nu van hem.
    Of lees ik dit nu ff verkeerd :D:)

2. mamavan3

mamavan3 Fanatiek lid

24 mei 2007
    1.849
    5
    38
    fulltime huismama
    rotterdam
    #22 mamavan3, 18 okt 2011
    Laatst bewerkt: 18 okt 2011
    Nee helaas wist ik niks van zijn asperger af! En veele andere wensmoeders helaas ook niet.Als ik dat wel had geweten had ik het risico niet genomen om hem als donor te kiezen. Nu heeft hij ons geen keuze laten maken maar ons het opgedrongen :x

3. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Nee, heb zelf ook het syndroom van asperger ;) maar gelukkig heeeeeel wat wijzer dan deze man die dit aan jullie verzwegen heeft. Echt niet normaal dat iemand dat zo verzwijgt :(

4. Duivinnetje

Duivinnetje Bekend lid

22 nov 2009
    929
    0
    0
    Foeiiiii me, schaam me diep.....whahahaha :)
    Syndroom van asperger is breed, heb ik me laten vertellen.
    De 1 heeft dit in ernstige vorm, terwijl de andere er niet zoveel hinder/last van heeft.
    Maar vele info is hier zeker over te lezen op het internet.

Blij om te horen, dat jij wel stukken wijzer bent dan deze jongeman.
    Want hij spoort echt niet!!!....en dit is ff zachtjes uitgedrukt ;)

5. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Wat vreselijk heftig zeg! :(

Ik vraag me het volgende af: de liefde voor je kind is zo onwijs groot, althans, zo ervaar ik het!! :D
    Ik vraag me echt af wat het met je doet als vrouw zijnde als je er zwanger achter komt dat je zwanger van hem bent met de wetenschap wat hij je voorgelogen hebt. Of wat je voelt als je er achter komt nadat je je kindje al gebaard hebt dat wat voor leugens hij je allemaal op je mouw gespeld heeft.

Ik neem aan dat de liefde voor je kind onaantastbaar is. Maar ik vraag me wel af wat het nieuws met je doet... Kun je nog steeds met hetzelfde geluk naar je kindje kijken/over je buik strelen? Misschien een rare vraag, maar ik vroeg het me zo af. Uiteraard zal niemand zeggen: ik houd nu minder van mn kind (althans, dat denk ik ;)) maar het zal wel iets met je doen lijkt me??
    Is er iemand die zwanger van hem is of een kindje van hem heeft gekregen durft te vertellen wat dit met haar heeft gedaan?

6. Fuchsia

Fuchsia Niet meer actief

Hier zijn geen woorden voor!

Duivinnetje, ik heb je verhaal met open mond gelezen net... Ik hoop voor jou dat je snel de liefde van je leven vind om daar een mooi gezinnetje mee te beginnen.

Mamavan3, is er bij jou kindje al bekend of hij/zij ook asperger heeft?

7. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Ben benieuwd naar het programma,

Vraag me wel oprecht af, is er geen veiligere manier om met een donor gematched te worden? Vind het toch wel erg raar, via internet.

8. Duivinnetje

Duivinnetje Bekend lid

22 nov 2009
    929
    0
    0
    Bedankt voor je lieve woorden meis!!! ;)

9. Duivinnetje

Duivinnetje Bekend lid

22 nov 2009
    929
    0
    0
    Ik ben anders ook wel erggg benieuwd nu naar die uitzending, kan bijna niet wachten tot het zondag is :D.
    Maar met name vooral, hoe die uitzending eruit komt te zien, en wat voor leugens die donor Alberto op de mouw heeft gespeld.

Betreft veiligere manier???..... dan moet je echt gaan voor de donorbank, dan ben je bijna 100% safe.
    Ik geloof best dat er wel serieuze donoren te vinden zijn op het internet, maar ja.... waar vind je die :(:(:(
    Ik heb er weinig vertrouwen hierin iig.

10. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

helaas een heel stuk minder dan 100% denk ik zo..

als zo'n malloot als in undercover in NL sperma wil doneren aan de spermabank ( omdat hij er op kickt) en een psychologisch onderzoek krijgt kan hij het zo manipuleren als hij wil. mensen met asperger ( cirqua 95%) is meestal bovengemiddeld intelligent, en als je ECHT zou willen zou je de psychologische testen best kunnen omzeilen. als ik zou willen ( maar gelukkig ben ik NIET zo ziek als die malloot) zou ik alle psychologische testen kunnen omzeilen. niemand, maar dan ook niemand zou zo op het oog zeggen dat ik asperger (en adhd) heb als ik mijn ''masker'' op zou zetten ( waar mensen met asperger meester in zijn)

daarbij zijn er ook meer dan genoeg donoren met bijv autisme/adhd/schizofrenie die niet weten dat ze zelf autistisch/schizofreen etc zijn en dat ook nergens geregistreerd staat, en deze mensen doneren dan ook uiteindelijk, en geven ook zo hun autisme,schizofrenie,adhd,etc door.

het komt dan natuurlijk veel en veel minder vaak voor dan dat je bijv op internet een zaaddonor zoekt, maar ik denk dat zoiets nooit waterdicht is, en dat er helaas altijd mensen bij zijn die de boel beliegen/manipuleren of zelfs niet weten dat ze autistisch of een andere aandoening hebben die niet via een bloedonderzoek te testen valt, of via een simpele psychische screening :(

11. Bam

Bam Fanatiek lid

17 aug 2011
    1.032
    0
    36
    Midden Nederland
    ALS de donor op de hoogte is dat hij een erfelijke aandoening heeft, dan is het ook bij de huisarts bekent. Zo'n persoon zou nooit donor kunnen worden. Want ze screenen de donoren echt wel.
    Tuurlijk zijn er ook mensen waar een erfelijke ziekte later pas tot uiting komt of waar lichte vorm van hdad, asperge etc nooit is vastgesteld.
    Ja dat voorkomt je niet. Dus 100% safe is het niet, maar zeker wel 99%.
    Zo'n malloot uit undercover had nooit donor bij een sperma bank kunnen worden.

Ik vind het wel jammer dat zo'n persoon een slecht beeld geeft over donoren. Er zijn zoveel mannen die gewoon een paar vrouwen/stellen willen helpen, die wel eerlijk zijn en niet 20 kids verwekken. Helaas hoor je daar weinig over.
    Door deze donor wil ik het dus eerst via een kliniek proberen, omdat ik bang ben dat er nog meer zoals hij rondlopen.
    Hoe weet je zeker dat je wel met een eerlijk persoon te maken hebt?

Ben benieuwt naar de uitzending zondag.

12. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

8 jul 2009
    7.504
    139
    63
    Vanavond komt ie op tv!
    Wie kijkt er ook?

13. Rosa5

Rosa5 VIP lid

21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    Ik ga vanavond zeker kijken!

14. Bam

Bam Fanatiek lid

17 aug 2011
    1.032
    0
    36
    Midden Nederland
    Ik ook !!!

15. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    hoelaat komt die uitzending en op welk net, zit net te kijken op tvgids maar daar staat dit programma niet tussen...

16. Fuchsia

Fuchsia Niet meer actief

SBS6 om 21,30 dacht ik!

17. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    Ik ga ook zeker kijken.

18. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Ik ga ook kijken!

19. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

oh ik was het bijna vergeten! ik ga het kijken hoor!

20. verrassingsei

verrassingsei Fanatiek lid

24 jan 2010
    1.751
    0
    0
    ik heb m al gereserveerd op mn decoder!

Deel Deze Pagina