Zaaddonor wil uitzending undercover voorkomen

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Foxymama, 13 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fuchsia

Fuchsia Niet meer actief

Ik zit al klaar

2. ikke84

ikke84 Fanatiek lid

28 feb 2010
    3.062
    507
    113
    ik kijk ook

heb hier wel een sterke mening over ik zou nooit en dan ook nooit een spermadonor via het internet willen, dit omdat het nooit waterdicht is. ok een bank ook niet helemaal 100 procent maar dat is altijd beter dan iemand die een leuk lul verhaaltje plaats op internet en het zijn met name de naieve vrouwen volgens mij die hij pakt de wens is dan zo groot en hij kan mooi praten

ik hoop dat hij behalve het asperge syndroom niet ook nog andere afwijkingen heeft je weet maar nooit en idd volgesn mij is dat altijd bij een huisarts op te vragen

3. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Ik zit er ook klaar voor.... Ben benieuwd naar de aflevering!

4. vlindermoeder

vlindermoeder Fanatiek lid

30 mrt 2009
    2.601
    1.059
    113
    Hier
    ik ga nu ook even kijken

5. augurkjes

augurkjes Niet meer actief

staat hier ook aan. Best bizar dat er ook vrouwen/meiden van dit forum hier gewoon voor komen. Pfff best schrikken gewoon!

6. Gooischemama

Gooischemama Fanatiek lid

4 aug 2010
    1.642
    1
    0
    Hilversum
    Tja die donor heeft natuurlijk flink ze best gedaan om zo veel mogelijk vrouwen te bezwangeren en op dit forum komen de dames van alle kanten vandaan.

Heftig dit hoor
    Voor de dames die er iets mee te maken hebben (met die klojo) heel veel sterkte

7. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Jeetje tis net bezig.. ik zit nu al zo:$:$:$

Vind het zo erg voor de dames die van hem een kindje hebben:(

8. Gooischemama

Gooischemama Fanatiek lid

4 aug 2010
    1.642
    1
    0
    Hilversum
    +1000

Zieke vrucht man

9. vlindermoeder

vlindermoeder Fanatiek lid

30 mrt 2009
    2.601
    1.059
    113
    Hier
    moesten die vrouwen eigenlijk geld betalen?

10. verrassingsei

verrassingsei Fanatiek lid

24 jan 2010
    1.751
    0
    0
    helemaal mee eens;)

11. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Wat eenb walgelijk mannetje is het zeg! HOE kun je zoiets nou niet vertellen echt ik kan er met mn pet niet bij!!

12. Femsiejj

Femsiejj Niet meer actief

Ohhh wat een vent zeg. Je zal maar een kindje van hem hebben of zwanger zijn....dan wil je hem toch wel wat aan doen.

13. Samarinde

Samarinde Fanatiek lid

15 dec 2010
    1.485
    0
    0
    Wat een nutteloze zak hooi van een vent zeg, bahbahbah.

14. proudmamavan2

proudmamavan2 Niet meer actief

er vroeg iemand of de wensmoeders geld moesten betalen voor zijn ''diensten'' ik heb alleen reiskosten moeten betalen, ik ben een van de moeders die aan het programma mee heeft gewerkt.

15. Bam

Bam Fanatiek lid

17 aug 2011
    1.032
    0
    36
    Midden Nederland
    Een donor mag nooit geld vragen. Alleen maar vergoedingen voor kosten die hij maakt. Bijvoorbeeld reiskosten of medische testen.

Maar wat ik wel erg vind is dat die man op het eind zegt dat hij aan de minister? gaat voorleggen om die sites eraf te halen waar wensmoeders en donoren met elkaar in contact kunnen komen.
    Ik denk dat dat het probleem alleen maar groter maakt.
    Alsof alle donoren zo zijn als deze l*l. Er zijn zoveel goede donoren die enkele vrouwen alleen maar willen helpen.
    Hij zei ook dat vrouwen naar een kliniek moeten gaan.
    Maar een kliniek komt niet iedereen voor in aanmerking.
    Of je bent alleenstaand, te jong, te oud, etc. Zo zijn er nog wel meer redenen die niet altijd terecht zijn waardoor vrouwen geweigerd worden.
    De wachttijden zijn ook zo lang dat niet alle vrouwen nog tijd hebben om op een wachtlijst te gaan. (oke hadden ze misschien eerder aan moeten denken?)

Dit is echt weer zo'n verhaal dat die ene slechte het voor de goede verpest!
    Ik ben zelf bij een kliniek ingeschreven. Puur uit veiligheid door dit verhaal, maar ik sluit een donor via internet nog niet uit. Dit omdat je dan weet hoe de "vader" van je kind eruit ziet en eventueel foto's kan laten zien aan je kind etc. Ik zou dan niet een geheel anonieme donor willen. En IK heb genoeg succes verhalen gelezen. Ook vrouwen die 3 kinderen van dezelfde donor hebben zodat het volle broers/zussen zijn.

Laten we hopen dat dit een verhaal opzich is en niet dat ALLE donoren van internet zo zijn.
    Sowieso moet je eerst via mail een beetje de donor leren kennen.
    Als ze niet serieus zijn haken ze na 2 mailtjes vaak ook wel af.
    Een goede donor zal ook nooit over sex beginnen.
    (al slaan die laatste zinnen niet op deze donor, hij pakte het heel anders aan)

Hopelijk schrikt dit hem (en andere slechte donoren) af en blijven die sites ook gewoon bestaan.

16. Duivinnetje

Duivinnetje Bekend lid

22 nov 2009
    929
    0
    0
    Zow.... dat was ff heftig vanavond, maar vele dingen wist ik echter al.
    Alleen erg jammer dat ze vele stukken eruit hebben geknipt :(
    Nu maar hopen dat de meiden hiermee gewaarschuwd zijn, en die NIET met hem in zee gaan.

Ik vond het wel ff lachen dat mijn stukkie interview soms niet overeen kwam met de ondertiteling :D
    Maar ik was die dag ook zoooo zenuwachtig, en van de zenuwen kwam ik soms mn woorden niet meer uit, hihi.
    Je krijgt natuurlijk niet dagelijks te maken met een camera op je snuit.... en dat je helemaal omgetoverd wordt tot onherkenbare!

Ik wil alle BAM die nu (nog) zwanger van hem zijn, of al een kindje van hem hebben heeeeeeeel veel sterkte toewensen.
    Toi toi toi....

Liefs

17. ikke84

ikke84 Fanatiek lid

28 feb 2010
    3.062
    507
    113
    Kan alleen maar mede leiden hebben met de kinderen of de kinderen die nog komen.

18. Helemaal mee eens, dat vond ik ook echt een stomme opmerking van die man. Dan moeten banken ook maar geen internetbankieren meer aanbieden, want straks worden ze gehackt, en dan moeten marktplaats en eBay ook maar van het internet af, in verband met alle oplichters ;)

Maar goed, deze man is natuurlijk echt ontzéttend ziek. Juist omdat hij er geen geld voor krijgt. Dan gaat het hem inderdaad echt alleen maar om het zoveel mogelijk kinderen verwekken bij zoveel mogelijk vrouwen. Echt absurd hoor.

Nu vind ik het ook wel érg naief om het te geloven, als iemand je zegt dat 'alles wat op google staat over asperger' niet waar is.. Maar goed, die man was blijkbaar erg overtuigend, anders waren er sowieso nooit zoveel vrouwen in z'n 'eerlijkheid' getrapt..

19. Foxymama

Foxymama Niet meer actief

Ik ben tijdens min zoektocht zelf ook in contact geweest met desbetreffende donor en dit is op niets uitgelopen. Achteraf gezien heb ik veel "geluk" gehad.
    Deze donor komt via de email in elk geval zeer betrouwbaar over, dus ik snap zelf ook wel waarom er zoveel vrouwen met hem in zee zijn gegaan.

Wel wil ik nog opmerken dat het via een kliniek ook niet 100% safe is. Daar wordt grotendeels alleen getest op HIV en soa's en niet op eventuele erfelijke afwijkingen (als deze nog niet vastgesteld/bekend zijn) dus iemand met een bepaald syndroom die dit goed kan verbergen en waarvan het niet goed is vastgelegd (en laten we niet vergeten dat niet alles goed vastgelegd is) kan zich daar ook gewoon aanmelden en worden goedgekeurd. Daarnaast kan er bij een potentiele donor ook ACHTERAF dingen vastgesteld worden.

Momenteel ben ik zelf zwanger van een donor welke ik ook via internet heb gevonden en kan alleen maar positief zijn over mijn ervaring.

Je hebt veel moeders met een grote wens, maar vele zijn ook TE goed gelovig en willen te snel, waardoor ze niet zien met wat voor soort mannen ze te maken hebben (ook in relaties trouwens).

Heb trouwens wel eerst gekeken of ik het via een kliniek kon doen, maar vanwege mijn leeftijd (onder de 30) en mijn woonplaats kwam ik haast nergens voor in aanmerking.
    Dus als de regering dit probleem wil oplossen moeten ze eens kijken naar de eisen welke klinieken de vrouwen allemaal opleggen, zodat ze niet via internet met dit soort figuren in contact komen.

Ben trouwens wel benieuwd of er moeders zijn die gerechtelijke stappen gaan ondernemen tegen de donor, aangezien hij wel een contract heeft getekend en bepaalde eisen daarin niet is nagekomen.

20. Foxymama

Foxymama Niet meer actief

en heel top van de mama's die hieraan hebben meegewerkt. Zij het onherkenbaar of herkenbaar!
    Respect!

Deel Deze Pagina