inderdaad, een kliniek is ook verre van 100% waterdicht! er lopen ook genoeg malloten rond die niet eens weten dat ze zelf wat mankeren. ken genoeg mensen waarvan ik 1000% zeker weet dat ze autisme hebben o.i.d maar geen diagnose hebben. deze mensen doneren ook gewoon sperma en hebben dus ook gewoon autisme, maar staat het niet op papier. van de 100 donoren die sperma doneren en volgens de papieren niks mankeren zitten er zeker wel een stuk of 10 ( als het er niet meer zijn) tussen met eventueel toch autisme/adhd/schizofrenie, etc, alleen dan weten diegene het niet en geven ze het toch door in dit geval wist de donor van zijn autisme af en heeft het bewust verzwegen. ik wist bijv pas op mijn 20e van mijn autisme en adhd ( en superveel autisten ( vooral aspergers) krijgen pas erg laat een diagnose) stel ik was een man en zou sperma gedoneerd hebben, en ik kom een paar jaar later pas achter mijn autisme en adhd? dan is het ook al te laat en heb je veel mensen zwanger gemaakt die achteraf een hoge kans hebben op autisme/adhd als ik op mijn 20e ( voor mijn diagnose) gedoneerd zou hebben ( als ik een man was) dan had niemand, maar dan ook niemand vermoed van mijn autisme en adhd, ook geen enkele kliniek, dat weet ik zeker. je ziet niks aan mij, heb een vrij hoog iq, ben vrij sociaal, vlotte babbel, maak gewoon oogcontact, etc.niemand in mijn omgeving had van mijn autisme of adhd afgeweten als ik het ze niet zelf had verteld. nu verbazen mensen zich er nog over dat ik autisme en adhd heb omdat je het gewoonweg niet ziet of merkt aan mij. neemt niet weg dat deze man van gister echt een zieke zieke geest is om het zo te verzwijgen :x:x maar ook al tref je een donor in een kliniek, dan nog is het nooit helemaal safe
ohhhhh heeft ze een naamsverandering ondergaan haha! Sorry dat wist ik niet. PRoudmama: hoe gaat t met riley en chanelly? Ik ben Roos89 van de okt mamas
@rono het gaat goed met de kids, als je iets meer wil weten graag even pb anders wijk ik hier teveel af van het onderwerp. xx
Hi Foxymama, Ik heb me laten vertellen dat die BAM geen juridische stappen tegen die donor kunnen ondernemen. Contract = misschien wel een contract... Maar als je het echt officieel wil laten doen, moest je dit vast laten leggen bij de notaris, en dan kun/kon je wel stappen tegen die donor ondernemen. Helaas kunnen die moeders nu totaly niks beginnen
Vaag, want van wat ik lees op internet is dat zo'n contract wel bindend is (net zoals een mondelinge overeenkomst), want als het niet bindend was, kon elke moeder ook gewoon alimentatie en dergelijke aanvragen en de donoren ook bezoekrecht eisen. FAQ Kid-Kids vraag 21 - 30
hoi meiden ik ben 1 van de onherkenbare uit de uitzending en vanwege crematie gisteren nu pas tijd te reageren op alles. Ik ben zelf niet echt naief te noemen of zo hoor, maar deze man was echt wel iemand die erg betrouwbaar overkwam. hij had het nooit over sex, geld etc en had goede verhalen. zijn leugen had hij immers al zo vaak verteld dat het zijn waarheid is geworden kennelijk of zo. ik ben dus zwanger van hem nu ruim 21 weken. en ja tuurlijk doet het me wat en is er kans dat mijn jochie in mijn buik erfelijk belast is maar ik kan daar nu niets mee hoop op het beste en zal toch wel van het kind houden natuurlijk. betreft die sites eraf halen idd niet handig want er zijn genoeg donoren die wel gewoon uit goede wil willen helpen en ik geloof niet dat dit bij een spermabank niet had kunnen gebeuren en wellicht was het dan nog moeilijker geweest om alles in kaart te brengen en op de vraag of er iemand iets tegen wil gaan beginnen gerechtelijk gezien. Er zijn er wel die willen, maar dit schijnt heel moeilijk te zijn DAAROM EEN OPROEP IEDEREEN DIE EEN KIND VAN HEM HEEFT / VERWACHT OF IEMAND DIE ZO'N PERSOON KENT GRAAG BIJ MIJ EEN PB ACHTERLATEN. IK PROBEER NAMELIJK EEN ZO COMPLEET MOGELIJKE LIJST TE MAKEN EN TE ACHTERHALEN WIE ER EVT IETS TEGEN ZOU WILLEN DOEN WANT IK WEET DAT ER MOEDERS ZIJN DIE DAT WILLEN EN DAN INFORMATIE WEDEROM IN TE WINNEN BIJ MIJN ADVOCATE OM TE ZIEN WAT DE MOGELIJKHEDEN ZIJN NU NA DE UITZENDING EN MET EEN GROEP(JE)
SBS 6 - Programma Video's - Detail pagina - Undercover in Nederland - 57. Spermadonor - Undercover in Nederland (57)