Hoi zwelgje, hoe gaat het met je? Ik hoop dat het wel goed met je gaat, want ik zie heel weinig activiteit in dit topic. Dus bij deze: jufzwelgje heeft te weinig eicellen over. Is er een lieve dame die eicellen genoeg heeft, onder de 40 is, het gezin compleet heeft en er over na willen denken om een andere dame in nood te helpen, dan vraag ik jullie te reageren!!!!! Elke vraag zullen we proberen te beantwoorden! Dus ook als je gewoon iets wilt weten over ECD dan ben je uiteraard welkom! Liefs, Marjah Onderstaande is "gestolen" uit een eerder berichtje van jufzwelgje.
Nou... atatatataaaaaaa! Ik sta ook actief te bedelen op het forum van vriendin, het tijdschrift en daar heb ik een aanbieding gehad van iemand die haar celletjes wil laten bekijken...da's al een stapje dichtbij, joepie.....en nu maar hopen dat ik niet voor niks heel blij ben... ik hou jullie op de hoogte!! Marjah, thanx coor al je lieve support, ik waardeer dat zeer! Liefs juf Zwelgje
Joehoe!!!! goed nieuws zwelgje! Ik hoop dat ze enorm mooi broedapparaat heeft! Oei dit klinkt wel heel raar ...
Ik zag ergens staan dat je je gezin compleet moet hebben. Waarom is dat als ik vragen mag? Kan je na de eiceldonatie zelf niet meer zwanger worden? Groetjes!
Natuurlijk kun je daarna nog gewoon zwanger worden... maar ja het is een behandeling, waarbij er met een naaldje vloeistof met eitjes wordt wggenomen. Helaas kan er bij één op de zoveel een infectie voorkomen. Het zou dan jammer zijn dat jij nu net een eicel hebt wegggeven en dat je vervolgens zelf een eiceldonor nodig hebt. Het is zeldzaam, maar uit voorzorg hebben ze liever donoren zonder/vervulde kinderwens. Liefs, Marjah
Het is niet per se nodig dan via ECD zwanger te worden, maar je hebt ook kans op IVF... er kan een verstopping komen, maar de kans daarop is 0,01%.... En ik hoop ook op een goede 'leg'... hahaha! Fijn is dat ze al bekend is in ons ziekenhuis... Liefs Zwelgje
Momenteel ben ik iets actiever op het forum van Vriendin, alwaar ik mijn oproep ook heb geplaatst en mijn engel heb gevonden.... tot ziens aldaar!