Geen 2e streep ovu test??

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door suus28, 17 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suus28

suus28 Lid

30 jul 2007
    52
    0
    0
    Ben sinds 2 dgn aan het testen met de clear blue digitale ovulatie test.
    Dit op aanraden van het ziekenhuis. Wanneer ik een positieve test heb krijg ik een cryo terugplaatsing (mits ze goed ontdooien maar dat is een ander verhaal) Nu heb ik 2 dagen een negatieve test dat geeft hij dus digitaal aan. Maar op dat staafje wat in het apparaatje gaat staat 1 blauwe streep en verder niks. Ik verwacht elk moment mijn ei-sprong dus had op zijn minst een dun 2e streepje verwacht. Is dit normaal bij de test. Iemand ervaring??

2. september08

september08 Fanatiek lid

20 okt 2008
    3.356
    4
    38
    er moet een 2e streepje komen. Maar het is bij iedereen verschillend hoe en wanneer...
    Kan zijn dat je vandaag niets ziet en morgen een knallende streep hebt.
    Of kan het misschien zijn dat je je ei later of eerder hebt?

3. JufM

JufM Lid

16 feb 2009
    11
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs
    Ik heb deze maand ook voor het eerst met ovulatietesten gewerkt. Maar ik vind het helemaal niks! Heb 7 dagen getest, maar daarvan waren er 2 testen waarbij een licht 2e streepje te zien was, de rest alleen het controlestreepje... Ik snapte er niet veel van: die 2 dagen waren niet eens achter elkaar! Dus of ik nou de verkeerde testen had, of dat mijn ovulatie eerder was of later... Geen idee...

4. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    ik heb voor de zwangerschap van mijn zoontje ook deze testen gebruikt en kreeg 7 :( op rij...
    geen eisprong gevonden dus... maar was die ronde wel mooi zwanger

5. suus28

suus28 Lid

30 jul 2007
    52
    0
    0
    Tja, ik heb geen keus. Moet weten wanneer mijn ei-sprong is anders kunnen we niet verder.
    Vanmorgen was er overigens wel een2e streepje te zien dus het gaat de goede kant op. Voordeel van die digitale test is dat hij volgens mij wel duidelijk is. Hoop morgen op een positieve test dan kunnen we naar het ziekenhuis bellen.

6. september08

september08 Fanatiek lid

20 okt 2008
    3.356
    4
    38
    Ja vervelend als niet weet wanneer je ei is..
    Weet er alles van, ik zat ook veel later als dat ik zelf dacht...
    Even volhouden dan, komt hij vast snel te voorschijn! Succes

Deel Deze Pagina