Morgen moeten we zaadjes van m'n man inleveren. Het heeft even een paar dagen geduurd voor dat hij een afspraak wilde maken. Want hij (ik ook trouwens) vond het zo'n vreemd idee. Tenslotte heb ik de afspraak nog moeten maken. (want stel je voor, dat ze er achter komen wij hij is....?) Want hij bleef het maar uitstellen Nu komt het weer erg gevaarlijk dichtbij. En ziet hij het totaal niet zitten. Hij is er continu over bezig. En ik ga morgen echt niet. Meiden, wat is jullie ervaring hiermee? Is het nog even tot morgen door de zure appel heen bijten. Of moet ik het afzeggen.
Het is even door de zure appel heen bijten. Mijn man vond het ook niet leuk om zijn zaad weg te brengen maar ik denk dat elke man dat heeft. Maar het zkh heeft zich te houden aan geheimhouding. En als ie iemand tegekomt die hij kent ja dan moet ie maar wat verzinnen denk ik. Wij hebben vaak het zaad samen weggebracht. Ik hoop dat je hier wat aan hebt. Liefs Lydia
Ik ben morgen vrij, dus ik ga het wegbrengen. Hij hoeft niet eens in het ziekenhuis te zijn. Maar hij blijft het zo'n raar idee vinden. Is het ook wel... maarre 't is wel voor het goede doel! Zal hem morgen wel bijstaan. Mocht het niet lukken, help ik wel een handje
Hé Corina, Mijn man vond 't de eerste keer ook maar niks. Mannen zien zo'n zaadonderzoek onbewust misschien toch als een soort aanval op hun mannelijkheid.... Aan de andere kant: ik neem aan dat jullie allebei willen weten wat de oorzaak voor mogelijke verminderde vruchtbaarheid zou kunnen zijn? Dat betekent dat jij door de molen moet en hij dus ook. Laat 'm wellicht als steun weten dat je ongeacht de uitslag van 'm houdt. Ik zou niet uitstellen, want volgens mij blijft-ie er dan tegenaan hikken. Gewoon effe doorbijten dus (en 'm morgenochtend rustig de tijd geven om z'n ding te doen, of moet-ie 't in 't ziekenhuis doen?). Mijn man vond het prettiger om 't thuis te doen en dan als een speer naar 't ziekenhuis te racen (mag niet meer dan 1 1/2 uur zitten tussen 'productie' en inleveren bij het fertiliteitslab)... Maar dat verschilt van vent tot vent. Zonodig kun jij 't ook nog brengen (wel op je lichaam houden in een jas- of broekzak, dat 't niet afkoelt), dat scheelt voor hem misschien ook nog. Succes! Groet Martina
Martina Ik denk idd dat mannen het een beetje als een aanval zien. We willen idd graag weten wat de mogelijk oorzaak zou kunnen zijn. Alleen hij denkt dat zijn zaad gewoon goed is. En dat het aan mij ligt, omdat ik steeds niet ongi word. Dus het zal vast voor een groot deel bij mij liggen, maar voor hetzelfde geldt zijn z'n zaadjes ook niet helemaal goed. En dan heb je dat het van 2 kanten niet zo lekker loopt. Heb ik hem ook uitgelegd, en dat er genoeg voorbeelden zijn op het forum waarbij het aan allebei ligt. Nee, hij mag het gewoon thuis doen, in z'n vertrouwde omgving. Gelukkig! Want dan zou het helemaal vreselijk zijn. We wonen zo'n 10 minuten van het ziekenhuis vandaan, dus ik ben er zo. We moeten het tussen 8 en 9 uur inleveren. Mocht niet meer als een uur tussen zitten. We zullen maar op tijd beginnen!
Misschien helpt het als je er samen een beetje om kunt glimlachen? Ik bedoel, ons verhaal is waarschijnlijk hetzelfde als dat van iedereen, maar door er met een beetje humor tegenaan te kijken kun je het jezelf een stuk makkelijker maken. Wens je man succes morgen! Belle, misschien wel een beetje gek.
Wij hebben dit vorige week moeten ondergaan. Ik heb alleen zelf de zwemmers weggebracht naar het zh. Dat vond ie nog niet erg. Alleen de dag erna dat we naar de ha konden voor de uitslag vond ie niet fijn. We hebben in de auto al afgesproken dat wat de uitslag ook zou zijn: We gaan lachend naar binnen en we komen lachend weer naar buiten! Van tevoren had ik em al verzekerd dat zolang er nog maar een aantal goede tussen zitten (al zijn het er maar een paar) dat er dan niks aan de hand is. Dan kunnen ze nog zoveel doen en hij vind het belangrijk dat ie geen nare en pijnlijke onderzoeken moet ondergaan. Nou, dat komt goed uit want dat is voor mij En omdat ik er best nuchter mee om ga vind ie het helemaal niet erg dat de uitslag voor ons niet zo goed is uitgevallen. Ik ben allang blij dat er in ieder geval actieve zaadcellen aanwezig zijn!
Oh... maar die humor gebruiken we ook wel hoor Anders zou je het niet volhouden. Bij ons duurt het even voordat we de uitslag krijgen. Ik moet nl. pas op de 22ste dag van m'n cyclus bloed laten prikken en daarna pas weer een afpsraak maken bij de gyno. Dus die uitslag duurt nog wel een poosje voor we die horen. Thanks meiden! Ben zo blij dat ik af en toe mijn hartje hier kan luchten. En jullie ons steunen waar nodig is. Heerlijk vind ik dat.
Vriendlief heeft netjes alles op het toilet in (en niet eens wat naast) het potje gedeponeerd. Komt íe bij de balie van het lab, staat daaar zo'n huppeltje die vraagt wanneer het gedeponeerd is. Hij, kijkend op zijn horloge: "Drie minuten terug." Zij een rode kop en je kon mij achteraf wegdragen.... Moet er wel bij zeggen dat hij militair is en op oefeningen/uitzendingen toch regelmatig aan sex uit het vuistje doet. Zou het schelen?
Mijn man had dit dus helemaal niet (kan je dus helaas niet helpen) hij was erg positief.. baalde zelf ook stevig van 14 maanden vruchteloos (maar wel lekker) klussen. dus toen de gyn zei, zaadjes inleveren, koos hij ook nog eens voor de dichtstbijzijnde dag om het in te leveren. Ik heb ook een handje geholpen hoor! hihihi
Mijn man vond het gelukkig ook geen probleem. Hij wilde net zo graag dan ik weten waarom het maar niet wilde lukken. Ik wens jullie heel veel suc6!
Mijn hub doet het zo in "het Kamertje", hup op commando Maar we zijn dan ook al echte diehards hoor! Hij heeft het nooit echt een punt gevonden, gelukkig! Maar meneer Elmo is ook een uitzonderlijke held natuurlijk Elmo
Wij kregen vandaag te horen dat hubbie eraan moet geloven.... Gelukkig vind ie het geen enkel probleem....tis wat onwennig....dat wel...maar hij vind ook dat we dan tenminste gericht bezig zijn om uit te zoeken hoe of wat... Ik zei al...ik bedenk wel een leuk fantasietje voor je...
Wij moesten afgelopen vrijdag inleveren, ik had het er moeilijker mee dan hij. Ik vond het zo erg dat hij in een potje moest zo zielig omdat het tot nu toe 100% aan mij ligt. Maar hij had het zo gedaan ik stond versteld haha en zonder de morsen helemaal goed. Potje tussen me borsten gedaan en naar het ziekenhuis wel samen want dat hebben we afgesproken dat we alles samen doen. Morgen krijgen we de uitslag van hem en van mij ben best zenuwachtig aan het worden... groetjes!
Nou meiden wat viel dat mee! Ben blij dat ik gewoon doorgezet hebt. Gisteravond heb ik er bewust niets meer overgezegd. En hij is er ook niet meer over begonnen. En vanochtend wel even spannend, maar ging prima hoor! Het was zo gepiept, heb hem wel geholpen hoor! Dus nu is het voor ons afwachten. Denise85 Spannend! Heb je inmiddels de uitslag al?
JAJA de uitslag was gelukkig goed. Niet helemaal perfect maar ja dat hoeft ook helemaal niet het was ruim ruim voldoende dus dat was echt een opluchting. Nu hoeven we alleen nog naar mij de kijken en ik krijg nu clomid dus hopelijk slaat dat aan! hou me op de hoogte hoe de uitslag bij jou was! groetjes
Goed nieuws dat de uitslag van je vriend goed is, perfect bestaat niet hoor! Met jou komt het vast ook wel goed. Succes verder.