eisprong

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door 160406, 10 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 160406

160406 Lid

8 mei 2007
    17
    0
    0
    horeca
    amersfoort
    hallo allemaal

ik heb een vraag ik ben 28 mei gestopt met de pil 30 mei ong geworden nu heb ik uitgerekend dat ik op 10 juni een beetje vvruchtbaar ben en 13 juni eisprong waneer kun je het beste sexen stome vraag mishien maar is het zo dat die dagen erna of ervoor geen niet hebben niet dat we dan niet sexen want we doen het wel alleen waneer we zin hebben maar het is wel makkelijk als je weet hoe en wat en kan je de eisprond voelen en heb je er soms ook meer dan een ik ben benieuwt wat anderen er van denken groetjes

2. Stienke

Stienke Fanatiek lid

15 feb 2007
    2.424
    0
    0
    Adm.medewerker op verzekeringskantoor
    Assen
    Vlak voor of vlak na de eisprong, maar er zijn ook ovulatietesten op de markt dan kun je precies zien wat het geschikte moment is...veel succes!

3. 160406

160406 Lid

8 mei 2007
    17
    0
    0
    horeca
    amersfoort
    dank je wel zon test wil ik eigenlijk niet aan beginnen of het moet heel lang duren ben bang dat ik er dan te veel mee bezig ben dat ben ik zowizo al maar probeer er luchtig over te doen weet iemant dat of je het zelf kan beinvloeden door er te veel op te rekenen of is het gewoon zo van je hebt gluk of niet
    groetjes

4. annika1984

annika1984 Actief lid

9 apr 2007
    116
    0
    0
    verzorgende
    deventer
    Hoi hoi,

Ik heb gelezen dat je ongeveer een week voor je ei al vruchtbaar bent, omdat de zaadjes wel een week kunnen leven in de baarmoeder en daar wachten tot de eisprong komt.
    Maar 1 tot 2 dagen voor je ei ben je het vruchtbaarst. Ik heb over 3 dagen mijn ei en mijn vriend en ik willen eigenlijk ook alleen klussen wanneer we zin hebben maar je wil toch je kansen een beetje vergroten. Ik koop zelf ook geen ovulatietesten dan ben ik er inderdaad ook teveel mee bezig en dat wil ik niet. Ook de vrouw bij de apotheek waarbij ik de ovulatietest eerste wilde kopen raadde het me af omdat wij net bezig zijn. Ze zei: mocht je echt graag willen weten wanneer je precies je ei hebt kan je beter gaan temperaturen. Maar dat doe ik ook niet. Pas als het echt een jaar of langer gaat duren wil ik zoiets gaan doen.

Maar ik wens jou veel succes!

Liefs Annika

5. 160406

160406 Lid

8 mei 2007
    17
    0
    0
    horeca
    amersfoort
    dank je wel voor je antwoordt maar ik heb woensdag me ei en ik zie het wel waneer we zin hebben probeer wel een van ie dagen er voor maar komt het vandaag niet komt het morgen wel ik denk dat die instelling het beste is hoe lang ben jij al bezig groetjes

6. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Goede instelling! Ga lekker genieten van elkaar!

Misschien heb je woensdag je ei, maar kan ook veel later komen.

Succes in ieder geval!

Deel Deze Pagina