Pff ik heb de zenuwen in mijn buik Nog maar de 2e poging om zwanger te worden Moet nog 2 weken wachten voor ik weet of ik deze maand zwanger ben. Vorige maand hebben we niet echt berekend wanneer mijn vruchtbare dagen waren omdat het bij onze 1e ook bijna gelijk raak was. Maar kan natuurlijk bij een 2e kind altijd langer duren... Wat zou het toch makkelijk zijn als je overal roze of blauwe stippels zou krijgen op je lichaam als je zwanger was.. haha hoefde je niet eerst af te wachten iedere maand en weet je ook gelijk of je een jongen of meisje krijgt Maarja, ik ga proberen om rustig af te wachten Wie is er nog meer aan het afwachten??
Toevallig net vandaag ongesteld geworden, dus ik moet eerst weer op vruchtbare dagen wachten en dan maar weer zien! Dit was ronde 1 en dus nu op naar de 2e ronde. Maar ken het, je hoopt toch dat het meteen raak is. Even wachten dus nog.
ik ben ook volop aan het wachten.. zitten in ronde 1,dus ik weet eigenlijk niet goed hoe mijn cyclus is.. als het een cyclus is van 28 dagen is mijn eerste nod zondag.. altijd zo spannend!
Vrijdag is mijn nod. Gisteren even getest maar zoals verwacht wit. Ik voel helemaal niks anders als anders. Vorige maand en de maand ervoor mankeerde ik van alles. Nu helemaal niks. Afgelopen donderdag kreeg ik veel puistjes in mijn gezicht. Maar nu ook weer bijna weg. Dus ik ben ook aan het wachten. Was inderdaad wel makkelijk geweest als je stippels kreeg hihih Ps zit in ronde 4
Ik voel ook nog niks bijzonders maar ja, k moet nog iets minder dan 2 weken tot mijn NOD dus kan nog komen. Bij mijn dochtertje kon ik het destijds merken aan gevoelige borsten, echt overduidelijk gespannen borsten zeg maar. Verder heb ik toen niks gevoeld.
Afgelopen vrijdag en zaterdag waren mijn vruchtbaarste dagen.. dus toen hebben we flink geklust en zondag ook Nu even een dagje rust haha
Zelfs dat voel ik niet. Dus volgende ronde weer, denk ik. Hoop voor je dat het raak is zal ook wel snel zijn als je nu al iets zou voelen, toch? Hoop voor je dat het wel snel gebeurd. Ik kan namelijk niet wachten. Wilde op mijn 20ste al graag kinderen. Ivm school deed ik het niet. Nu inmiddels 23 en heel gelukkig, dus de kleine is van harte welkom hihih.
Je hoeft dat natuurlijk niet persé te voelen he maar omdat dat bij mijn 1e zwangerschap zo was zit ik me daar nu zo op te concentreren haha. En idd.. het is bij mij nog wel erg vroeg om al iets te voelen. Jong moeder zijn is super! (ik ben 22)
Hier ook op 't wachtbankje van ronde 2! (sinds MMM...) Wat is dat fijn om eindelijk ook te kunnen zeggen, haha! Ik hoop voor alle wachtenden dat het raak is!
Ja dat snap ik dat je daar dan op zit te wachten. Ik heb nog niks om ergens mee te vergelijken. Hopelijk komt het snel, wachten duurt helaas lang. Maar inderdaad als ik jonge moeders zie lopen met kinderen, ben ik stiekem jaloers. Ook in mijn omgeving komt de een na de andere mij vertellen dat ze zwanger zijn. Ik ben super blij voor ze, maar wel jaloers en word ik boos op mezelf. Mijn over buurvrouw die heeft spiraal laten verwijderen niet eens ongesteld geworden en meteen zwanger. Ik zei meteen tegen haar, als het bij mij lang duurt kom ik jou vervelen hihih. Ik wil zo graag!
Hihi inderdaad! Helaas zit er niks anders op dan te wachten Gister ben ik bevallingsfilmpjes gaan kijken op youtube.. Nou dan raadt je het zeker al, heerlijk gejankt haha
pfff hier ook hoor.. ik zit te wachten op een eisprong.. ik hoop dat ik gauw weer zwanger ben.. nu ik weet hoe het is, is het verlangen veel groter geworden..
ja was idd even verdrietig.. maar ga er nu weer volop voor tenminste als ik een keer een eisprong krijg
Sinds gisteravond ben ik af en toe misselijk en heb hoofdpijn... Zou nog wel wat vroeg zijn om nu al symptomen te hebben die op een zwangerschap duiden he? Vorig weekend waren mijn vruchtbare dagen en toen hebben we een paar keer 'geklust' Zou ik dan nu al misselijk enzo kunnen zijn van een evt. innesteling? Ik wil mezelf niet weer valse hoop geven... maar ik voel van alles van binnen
Ik voelde vorige ronde ook van alles en er was niks. Wil natuurlijk niet zeggen dat bij iedereen het zelfde is. Maar op elk klein dingetje ga je letten. Dat heb ik zelf ook heel erg. Ik probeer me daar echt van af te sluiten(heel moeilijk), maar dat moet jij ook echt proberen beauty2012 Nou had ik gisteren hele erge steken links onder in mijn buik omdat ze er met messen in aan het steken waren. Kon niet rechtop staan. Vriendin van mij keek mij raar aan, ik zei meteen dat ik ongesteld moest worden hihih (ze mogen het nog niet weten) Vanmorgen getest en ik zag een licht streepje. Mijn vriend zag het ook, maar die wil de streep beter zien voor hij het geloofd. Dus morgen vroeg weer testen hoop dat hij duidelijker is geworden.
Marchathje, wat spannend! Mannen zijn altijd wst serieuzer daarin. Hier ook Ik duim voor je voor morgen! Zondag is mijn NOD en in tegenstelling tot de vorige maanden heb ik amper kwaaltjes. Wat steken in tepels soms. That's it! Spannend weer!