overtijd en geen postieve test

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Diaantje1985, 15 sep 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Diaantje1985

27 okt 2011
    68
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen ladies,

HELP!!

Ik ben 17 augustus 2015 voor het laatst ongesteld geweest, mijn cyclus is altijd stipt om de 25 dagen. Ik had dus 11 september 2015 weer ongesteld moeten worden.
    Nu heb ik ongeveer 2 weken geleden 2 dagen roze afscheiding gehad bij afvegen, weet de precieze datum niet meer. Inmiddels is het de 15de en nog geen menstruatie te bekennen.

MAAR… Ook geen positieve testen, terwijl bij de eerste twee (jongens) ik 2 dagen voor NOD al licht positief testte.

Wel buikkrampen en sinds gisteren lage rugpijn. Bij de eerste twee had ik enorme zere en gevoelige borsten voor NOD en nu niets.

Wat te doen?

2. Prins03

Prins03 Fanatiek lid

13 nov 2012
    3.695
    2
    0
    Ik zou het nog even afwachten. Misschien heb je ineens een langere cyclus. Vriendin van me was laatst een week over tijd, en werd 8 dagen later alsnog ongesteld..

3. Dreamer29

Dreamer29 Fanatiek lid

25 feb 2015
    2.612
    996
    113
    Heb je ovulatietesten gebruikt of een temperaturen gedaan om een eisprong vast te stellen? Het kan zijn dat deze een keertje later geweest is. Ik heb vorig jaar ook een keer een uitschieter gehad... Ik kon ook altijd redelijk de klok gelijk zetten op mijn menstruatie, maar ineens 5 dagen te laat. Toen ik later ovulatietesten ging gebruiken, had ik dit nog een keertje en bleek inderdaad mijn eisprong later. Ik vrees dat je nog even geduld moet hebben! En anders kan je met een aantal dagen altijd opnieuw testen.

4. Martina84

Martina84 Actief lid

25 mrt 2015
    169
    54
    28
    NULL
    NULL
    #4 Martina84, 15 sep 2015
    Laatst bewerkt: 15 sep 2015
    Klinkt bekend helaas. Ik ben nu al 15 dagen overtijd en geen positieve zwangerschapstesten. Ik had andere ovulatietesten gebruikt dan normaal dus dacht dat ze niet goed werkten en na een week mee gestopt. De week nadat ik eigenlijk ongesteld moest worden veel krampen gehad in buik. Steeds negatieve zwangerschapstesten.... een week geleden had ik veel afscheiding (en nieuwe ovulatietesten) dus heb ovulatietest gedaan: knalpositief. Daarna liepen de testen snel af. Dus ik vermoed toch een late eisprong. Als ik volgende week nog niet ongesteld wordt, bel ik de huisarts denk ik. Vervelend he dat wachten? En steeds met dat maandverband in de weer omdat je niet weet of het komt. Ik had het ook gegoogled en schijnt vaker voor te komen. Ik hoop natuurlijk voor je dat het toch raak is! Dat komt namelijk ook voor.

5. Diaantje1985

27 okt 2011
    68
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb geen ovulatie testen gebruikt. Normaal kan ik er echt de klok op gelijk zetten. Durf mijn handen ervoor in het vuur te steken. Maar lijkt erop dat ik gewoon een laat ei heb hihi.

De duivels zullen vanzelf wel komen. Of binnen enkele dagen en anders over 9 maanden hihi

6. Bella28

Bella28 Fanatiek lid

9 apr 2015
    1.261
    315
    83
    Vrouw
    NULL
    NULL

laatst ook gehad werd 2 wkn erna ong.. even afwachten dus

Deel Deze Pagina