Hoihoi Dit is mijn eerste ronde met gonalf f voor stimulatie iui. Omdat ik al best krampen had in m'n buik en eierstokken kreeg ik vandaag al een fm ombrengen zien hoe ik reageer.. Ik prik sinds dag 3 dagelijks 75eh Er waren vandaag op cd7 al meerdere folikels van 9 en 10mm te zien Vrijdag weer terug nu vroeg ik me Af gaan deze nu allemaal doorgroeien? Want dat is niet de bedoeling natuurlijk Of groeien er meestal minder echt door.. Spannend weer allemaal zo Ben benieuwd naar jullie ervaringen
Ik heb een hoge dosis moeten spuien omdat ze met een lage dosis te langzaam groeien, maar zie mijn banner! Vind het prettige spuiten overigens vergeleken decapeptyl!
Ik spuit Fostimon, maar dat werkt allemaal ongeveer hetzelfde. Op cd 10 had ik follikels van 15,5mm, 14mm, 12mm, 12mm en 11mm. Ik schrok behoorlijk van deze 5 follikels, omdat ik er vorige ronde maar 1 had met dezelfde dosering. 2 dagen later weer een fm gehad, ik mocht gewoon door spuiten met dezelfde dosering. Toen zaten er 2 van 17,5mm en 1 van 15,5mm. De rest was verdwenen. Die avond heb ik pregnyl mogen zetten. Als follikels onder de 14mm zijn kunnen ze nog krimpen en/of verdwijnen. Waarschijnlijk zullen ze niet allemaal doorgroeien.
Ik prik net als jij Gonal-f (ook gestart op CD3 en dagelijks 75). Alleen ik zit op CD 6 nu en heb pas a.s. maandag (CD 10) een echo. Ben heel erg benieuwd, omdat dit mijn eerste maand met Gonal-f is. De eerste twee dagen had ik 's ochtends buikpijn (ik prik 's avonds rond een uur of half 6), maar verder gaat het wel. Hopelijk gaat dit ons brengen waar we al zolang van dromen!
Het blijft lastig; het kan zijn dat ze allemaal doorgroeien maar dat hoeft niet.. Daar heb je niet veel aan he? Het is vervelend. Idealiter groeit er 1 (hooguit 2) door en kun je rustig verder maar als er teveel doorgroeien, wil de arts meestal de poging afbreken want dan is er overstimulatie. Je weet pas of ze doorzetten als ze boven de 12 zijn.
Wat spuiten jullie lage dosis. Ik heb 125mg gespoten. Ik werd er moe van en mijn lichaam (uitscheiding) en kleding ging ervan stinken.
Ja klopt! Maar eerst IVF, die mislukt was. En ICSI was wel gelukt! Ik kon geen IUI doen, mijn vriend is verminderd vruchtbaar. Mocht alle pogingen met IUI niet lukken, dan is IVF/ICSI de uitkomst.
Nee, ik bedoel als Gonal-f maar werkt. Dan maakt het niet meer uit dat het stinkt (want ik vind het ook stinken).
Hier helaas de poging afgebroken had vandaag op cyclusdag 9 al 6 follikels van 13 en 14mm pffff nu stoppen met spuiten en afwachten wanneer ongi komt en dan op dag 3 uitgangsecho en indien goed dan starten met 37,5 ehIndien niet goed nog een maand extra overslaan wat ik niet hoop
Ik heb geen last gehad van de gonal. Ik heb een ivf poging gehad en spoot hiervoor 350. Wel soms een blauwe plek, maar dat kan ook van de decapeptyl zijn geweest, dat is een wat dikkere naald.
Is niet grappig. Als je goed lees had ik bij IVF een mislukte poging gehad omdat de Gonal F pen defect was. Ik had 13 eitjes waarvan geen 1 bevrucht was. Als je zo'n pen wilt hebben...