hoi allemaal, wij hebben een zoontje van 13 maanden, nu zijn we sinds ongeveer 3 maanden bezig voor een 2e. ik ben 14 juni ongesteld geworden naar een cyclus van 28 dagen. sinds 5 dagen ben ik elke dag heel erg misselijk. toen ik vanmiddag bij een kennis van ons kwam die ik niet vaak zie, vroeg ze mij ben je zwanger?? ik zo niet dat ik weet hoezo. omdat mij ogen anders stonden dan anders zei ze. gisteren een test gedaan negatief wel te verwachten want is veelste vroeg alleen nu zit ik wat moet ik nu!! kan iemand mij raad geven wordt gek van de misselijkheid. groetjes gwenda
het vroegst kan je testen ongeveer 2 dagen voordat je ongi moet worden.. nu al testen heeft echt geen zin.. dus nog even wachten
Nee is op dit moment echt nog veel te vroeg! Ik teste positief 4 dagen voor NOD met de gewone KV testen.
Geduld is een schone zaak. Ik teste met deze zwangerschap pas met week 8 positief. Iedereen om mij heen inclusief ikzelf wist het daarvoor al dat ik toch echt zwanger was ondanks de negatieve testen, dus tjah.. Ik denk wel dat jeje nu al voor je NOD niet te blind moet staren op testen waar je vroeg mee positief kan testen. Het zegt allemaal nog niks voor je NOD.
nee precies ik was bij onze eerste al op dag 31 en toen kwam ik erachter, we waren op vakantie geweest naar aruba daar wel steeds erg misselijk geweest. toen we thuis kwamen getest en toen meteen positief. vind het nu toch wel weer erg spannend en heb gewoon nog even geduld. gelukkig ben ik niet de enige en is het een gezonde ziekte.
Van wat ik gelezen heb zijn er wel dames die voor hun nod al positief testen met kruidvat 2 voor 5 euro testen. Maar meer dan 5 dagen ervoor heb ik nog niet gelezen. Zelf heb ik geen ervaring met positief testen maar hoop dat in de toekomst wel te doen. Ik heb trouwens ook gelezen dat 7 dagen na je innesteling het vroegst is om een positieve terug op te krijgen. Als je uitgaat van wanneer je misselijk bent geworden kan je het 7 dagen later proberen, maar kans is natuurlijk dat je vals negatief test. Voel je je zwanger?
bij onze eerste heb ik ook getest met kv 2 voor 5 maar toen was is al over tijd. ik mag volgens de kalender pas over 10 dagen testen. dus denk echt dat ik geduld moet hebben. ik voel me wel anders als anders en het lijkt erg op toen ik op vakantie was en zwanger was van de eerste alleen wist ik dit pas naar de vakantie. ik ben hele dagen door misselijk, steken in me buik en krampen. was net even bij de da en toen had ik het met de verkoopster over vroege zwangerschaps testen en die zei ook dat ik moest wachten. zij zei wel dat het al wel kan dat je klachten hebt dan is je lichaam gevoeliger voor hormonen.
Ja wat lijkt een week dan lang te duren hé maar 'anders dan anders' voelen kan natuurlijk nog van alles zijn, maar als je het al een keer hebt meegemaakt en je herkent het, zou ik daar toch ook wel wat vertrouwen in hebben toch? is er in je smaak en iets eigenlijk al iets veranderd?
Je bent al zo'n 5 dagen misselijk? Dan heb je of een heeeeel vroeg ei gehad of grieperig? Volgens het gemiddelde (met 28 dagen) heb je je ei rond dag 14 gehad. Dat zou betekenen dat je al vanaf eisprong misselijk bent. Lijkt me niet dat die misselijkheid van een eventuele zwangerschap komt. Meestal beginnen de kwaaltjes na innesteling. Vaak zelfs pas na nod. Succes met wachten!
Gefeliciteerd met je zwangerschap! Wat waren jou symptomen dat je zo vroeg ging testen dan ? En vanaf wanneer kreeg je die?
stopcontact, de misselijkhied die ik heb kan misschien van een eventuele zwangerschap zijn omdat het kan dat mijn lichaam sterk op hormonen reageerd. ik vind het toch altijd lastig waarneer je je eisprong hebt want ik denk niet dat elk lichaam hetzelfde is en ook precies volgens de kalender de eisprong heeft. dus het is gewoon afwachten nog en we zien wel!! de misselijkheid is ook smorgens en savonds het ergste de rest van de dag nog wel maar dan iets minder!!
demi77 gefeliciteerd met je zwangerschap geniet ervan. die test predictor early heet die zo of is hij van clear bleu?
jojo, jij kan ook een vroege test doen om het uit te sluiten je hebt nog maar 4 dagen te gaan dus morgen kan je dan zowiezo testen. spannend hoor hou je me wel even op de hoogte?