Zaadkwaliteit tijdens VP, hoe zit dat nou?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Ytest, 8 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Zaadkwaliteit tijdens vruchtbare periode als je iedere dag klust!?!?

1. Het maakt niets uit voor zowel kwaliteit als kwantiteit!

2. Hierdoor blijft de hoeveelheid gelijk, alleen de kwaliteit is minder!

3. Het maakt niets uit voor kwaliteit, alleen mindere hoeveelheid!

4. Hierdoor gaan zowel kwaliteit als kwantiteit verloren! Dus beter om de dag!

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Hier precies hetzelfde.
    De kwaliteit van je sexleven is nog altijd belangrijk. ;) En dan blijft het ook het leukst, merk ik ook.
    Dus ja soms zit er wat langer tussen en soms elke dag. So what? We moeten het leuk houden toch? DAN heb je pas kwaliteit!! ;)

2. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    Er zijn inderdaad veel verhalen over hoe vaak wel of niet. Bij mijn eerste zwangerschap keurig om de dag en gelijk raak. Bij de tweede zwangerschap had ik gelezen om de dag tot een positieve ovulatietest en dan 3 dagen achter elkaar. Ook met deze methode zwanger geworden na 3 rondes.
    Nu van alles geprobeerd en al een jaar niet meer zwanger geweest. Bij onze ivf-poging moest mijn man zaad produceren, wat niet echt wilde lukken. De laborante kwam dus nog terug met verzoek of hij het nogmaals wilde proberen. Ik protesteerde toen voorzichtig dat dat toch niet goed kon zijn om gelijk erna al weer zaad te produceren. Maar die laborante zei dat het zaad dan zelfs nog een betere kwaliteit had (maar dat je het uiteraard niet te vaak moest doen). Dus zoals jullie zien, veel meningen.
    Ik denk nog steeds dat plezier in het klussen een heel belangrijke factor is om zwanger te raken!

3. Lotje1986

Lotje1986 Fanatiek lid

2 aug 2012
    1.633
    0
    0
    Gewoon lekker flexibel daarin blijven... Heb je zin dan ga je er tegenaan...
    En heb je geen zin dan een dagje niet toch

4. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Nou ja, als mijn ovulatietest positief is, maak ik wel zin hoor. Tanden op elkaar en gaan :D (zo klinkt het bijna als een marteling hihi)

5. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Haha ja maar zo is het toch? kunnen het moment niet voorbij laten gaan.. :)

6. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Predictor vindt dit:

Je kunt je kansen op een zwangerschap verhogen door 3 keer per week met je partner te vrijen. Bij wie dit niet lukt of na een half jaar nog niet zwanger is, kan gaan vrijen met beleid om de kans op zwangerschap te verhogen.
    De kans op een zwangerschap is het grootst als er vlak voor of op de dag van de eisprong wordt gevreeën. Dan kunnen de zaadcellen het beste naar binnen dringen.
    Als je het voornemen hebt om zwanger te worden, is 2 à 3 keer per week vrijen voldoende. Want zo worden de vruchtbare dagen optimaal benut. De kans is dan behoorlijk aanwezig dat je binnen een half jaar zwanger wordt. Daarnaast voorkom je dat het vrijen een verplicht nummer wordt.

7. Lotje1986

Lotje1986 Fanatiek lid

2 aug 2012
    1.633
    0
    0
    Ik doe niet aan ovulatie testen... Heb mezelf voorgenomen dat pas over een half jaar te doen, als 't dan niet raak is...

Deel Deze Pagina