Lieve Jiska, Kan me je ongerustheid heel goed voorstellen maar na 1 keer kijken kunnen ze nog niet direct zeggen of het IVF/ICSI gaat worden! Daar zijn meerdere onderzoeken voor nodig! Hier had manlief geen levende zaadcellen bij de eerste onderzoeken daarna geopereerd aan spatader toen was het na drie maanden gelukkig goed genoeg voor ICSI. Maar wonder boven wonder na de eerste hormoonspuiten van onze eerste ICSI behandeling werd ik niet ongesteld en zie nu! Wonderen bestaan en er is veel mogelijk! Heel veel succes! liefs nina
Lieve Jiska, Kan me je ongerustheid heel goed voorstellen maar na 1 keer kijken kunnen ze nog niet direct zeggen of het IVF/ICSI gaat worden! Daar zijn meerdere onderzoeken voor nodig! Hier had manlief geen levende zaadcellen bij de eerste onderzoeken daarna geopereerd aan spatader toen was het na drie maanden gelukkig goed genoeg voor ICSI. Maar wonder boven wonder na de eerste hormoonspuiten van onze eerste ICSI behandeling werd ik niet ongesteld en zie nu! Wonderen bestaan en er is veel mogelijk! Heel veel succes! liefs nina
Hoi Nina, Wat bijzonder dat jullie zo spontaan zwanger zijn geworden! Ik hou die mogelijkheid zeker ook nog open maar ben zeker ook iemand die er maar zo nuchter mogelijk tegenaan kijkt. Dan weet ik waar ik rekening mee kan houden... Maar het is inderdaad wat je zegt, we wachten de 2e (en 3e?) check af en ga dan pas echte conclusies trekken hoe of wat. Jij een hele voorspoedige zwangerschap toegewenst!
In het eerste deel van de zaadlozing zitten de meeste zaadcellen; let op dat dit deel niet verloren gaat. Ja hoor, en dat gedeelte belandde bij ons op de lakens !
Achteraf gezien gewoon STOM, STOM om het toch in te leveren... Maar ja, we waren al blij dat er wat in dat potje zat . M'n mannetje vind het behoorlijk irritant allemaal dus we hadden echt zo iets van: inleveren maar en we zien wel verder. Nu kunnen we het natuurlijk sowieso nog een keer gaan doen. Oké, het voordeel is dat het nu de volgende keer nog beter kan zijn!
Ja dat begrijp ik wel hoor, het is allemaal spanend, je wil dat potje gewoon inleveren. Maar je ziet.. het leverd veel stress op en straks is er niks aan de hand.
wij hebben dat ook gehad Jiska, en er kwam toen zeer matig uit de test. ik schrok daar echt van toen we buiten stonden zei me man: oh ja, ik moest je nog vertellen...het stickertje zat nog in het potje... en die heb ik eruit gehaald en er opgeplakt maar er zat ook sperma aan hahaha nouja.. met die uitslag waren we trouwens nog steeds goed genoeg voor IUI.
Tja, het is wat zo'n test. M'n mannetje zag er behoorlijk tegenop maar achteraf gezien hebben we er ook wel erg om moeten lachen. Ik zei nog tegen hem: 'De kracht waarmee je het naar binnen spuit is in ieder geval ruim voldoende!' want hij spoot zo over dat potje heen . Wij hopen stiekem dat bij een tweede check IUI ook mogelijk is... Jullie heel veel succes gewenst!