Ik deed het voorheen altijd onder mijn oksel (Tsja..) en dan was mijn temp. altijd aan de lage kant. Vanochtend heb ik het dus tussen de billetjes gedaan, en nu had ik een temp van 37.3, is dit aan de hoge kant? Liefs Es
Dat ligt aan je temp de hele cyclus, dus ook voor je ei. niet handig om zomaar halverwege een cyclus te switchen.. heb je de helemaal maand getempt?
Muuske, het zegt op dit moment nog niks.. ik kom altijd boven de 37 uit na mijn ei en ben nooit zwanger.
hoi, ja mn temp is deze maand nu aan de hoge kant (heb onder mn oksel getempt. ook vandaag..) en het is van 35.1 gem. (altijd wat aan de lage kant..) gestegen naar 36.4 nu al een paar dagen. Alleen nu las ik dat je beter tussen de billen kunt tempen, dus heb zonet beide gedaan en onder mn oksel was het weer 36.2 en tussen de billen was het 37.3 en dit is toch wel een verschil?
Ja maaaar overdag tempen heeft geen zin! Morgen ochtend eens voor dat je uit bed stap zodra je ogen open zijn!
Maar dat lijkt me sterk, de temp. van vanochtend onder mn oksel komt overeen met die van net.. dus dan zal die van mn billen ook wel kloppen lijkt mij? Nouja, ik probeer het morgenvroeg ook wel even.. maar ik kan dus het beste doorgaan met onder mn oksel? en dan mits niet raak volgende maand switchen?
Nee... dat zie je echt verkeerd. Probeer het maar.. je anus en onder je arm zijn echt 2 hele verschillende dingen. Ik temp al 8 maanden.. morgen ochtend meet je je basale lichaams temperatuur. idd switch pas als je weer opnieuw begint. waar gebruik je de temp voor? eisprong? Want meer geeft het in principe niet aan.
ik kan mn anus en oksels wel onderscheiden gelukkig, dus dat dat 2 verschillende dingen zijn was ik ook uit hihi.. Maar hoe kan het qua oksel getempt. dan nu hetzelfde zijn, is dat toeval? Ik dacht namelijk dat de na mate de dag vorderde en je dingen 'doet' etc je temp. veranderd? Is het trouwens wel zo dat oksel net zo betrouwbaar is? Thnx voor je snelle antwoorden trouwens
wahahahahahhahah zo bedoelde ik het niet whoehhahaha geweldig droog zeg! mijn humor! Kijk.. als je ergens anders dan je anus tempt heb je te maken met factoren van buitenaf. hihihi weet niet goed hoe ik het moet uitleggen. De kamer temp.. lucht van het bewegen.. de termometer heeft ruimte om te bewegen enz.. Als ik bv voor mijn ei zit dan temp ik soms 36.0, s avonds kan dat gerust een graad hoger zijn.. nee de oksel is niet betrouwbaar, zeker niet als je een eisprong wil ondekken.
Hmm.. thnx voor de tips Ik had al een raar gevoel bij mijn temp. bij mn oksels aangezien het altijd zo laag is.. Ga volgende maand maar eens beginnen met de billetjes Maak deze maand wel even af onder de oksel, leuk voor bij de verzameling. Ik heb namelijk de afgelopen tijd het gevoel dat ik de afgelopen 3 maanden verkeerd vrij met mn vriend (Dacht steeds dat ik mijn eisprong voelde, maar begin er aan te twijfelen..) en voor ons is het echt noodzakelijk om het goed te weten i.v.m plannen van het werk van mn vriend. (We hebben maar 2 dagen per week dat ie thuis is..) Dus vandaar even de diepe interesse in het temp. wil natuurlijk wel dat het goed gaat! Nou.. ik ga even met de macaroni aan de gang, heb ontzettende honger.. Heel erg bedankt voor je tips! en een fijne avond/dag nog! Liefs Esra
Nou niet bepaald.. Alleen de afgelopen 8 dagen is mijn temp. echt stukken hoger, maar ik kán naar mijn oude berekenstyle niet zwanger zijn.. want we waren te vroeg/te laat met klussen .. Maar goed, wie weet zit ik er al wel 3 maand naast en is het nu goed gegaan. 1e dag laatste ong. = 9 nov. cyclus = 27 dagen altijd (alleen afgelopen cyclus 26..) Gemeenschap (Laat ik het even netjes houden ) gehad op 19 november.. Liefs
heb je www.fertilityfriend.com wel eens geprobeerd.. daar kun je ze invullen.. dan kun je kijken of ze een ei kunnen vinden voor je.