Lieve dames. Ik heb me suf gegoogled en ben niet bepaald wijzer geworden. Ik ben deze tp bezig met progynova en utrogestan. Nu had ik in de eerste week van de utrogestan extreem kwaaltjes ervan. Extreem moe, extreem pijnlijke borsten, krampen van hier tot daar en soms zelf misselijk. Normaal heb ik zelf bijna altijd pijnlijke borsten, maar denk zo 5 dagen voor nod nemen die geleidelijk af tot nod geen enkele pijntje heb. Nu heb ik dat ondanks dat ik utro en progynova gebruik, dat alle symptomen zo goed als weg zijn, nu 14 dpo (28 dec 4daagse tp). Maar mag pas 2 weken na tp testen dus heb nog geen test gedaan, al weet ik bijna 100% zeker dat ook deze ronde mislukt is (en ik heb geen testen in huis ) Maar komt dat dus wel vaak voor dat de symtomen afnemen in zo een extreme vorm? Vorige jaar aug 2017 ook utro gebruikt bij een verse tp. Ook daar namen de symptomen af, al voordat ik gestopt was. Dank jullie alvast voor jullie tijd en moeite om mijn verhaal aan te horen.
Toen ik zwanger was van mn zoontje en ook deze keer waren juist dagen voor nod en op nod dat ik nergens last van had. Kwam erna pas met 5 weken ofzo
Dank je wel. Bij mn eerste dacht ik echt nou dit word niks deze ronde en wilde het met een test uitsluiten en toen was ie gewoon dik positief. Dit keer werd ik niet ongesteld en merkte ook niet dat het zou komen. Ik voelde gewoon niets, maar was wel aan de pil, maar ook dan merk ik t in mn stopweek. En toen toch maar test gedaan en was ook positief. Bij mn miskraam had ik tot 9 weken niks door. Ik weet ook niet meer of mn menstruatie was uitgebleven toen eigenlijk. Ik kwam er achter omdat ik zo misselijk was, maar tegelijk zo'n honger. Toen zei mn moeder, goh ben je niet gewoon zwanger. Maar nog geen week later ging het mis. Dus je hoeft echt niets te merken. Al zijn er genoeg vrouwen die voor nod wel wat merken, maar is echt niet altijd. Dus geef de hoop niet op adhv symptomen
Ik heb tot aan 12 weken utro gebruikt en had nauwelijks symptomen. Vanaf 16 weken weer moeten gebruiken maar nog steeds geen symptomen ( ja een enorme Tetter en een graf humeur)
Oh jeetje wat erg van je miskraam. Dikke knuffel. Ja. Laatste 2 keren heb ik de tp zo doorlopen zonder probleem. Maar toen had ik geen medicatie, dus kon me makkelijk ervanaf zetten. Maar helaas deze maand elke 8 uur die medicatie, is het moeilijk om het te vergeten. Helaas is zijn mijn borsten altijd de tekenen die zeggen dat mijn ongi eraan komt. Ik weet dat ik daar eigenlijk niks op uit moet maken. Ugh, denk dat ik dat niet hoef uit te leggen dank je nogmaals voor je reactie en geniet lekker van je zwangerschap.
Zo. Haha denk dat jij een gelukker bent. Geen symptomen. Lijkt me heerlijk maar ook eng. Helaas kan ik me niet meer herinneren of ik in 2008 uberhout symptomen had. Ook jij dank je wel voor je reactie en gefeliciteerd met je zwangerschap en geniet ervan ❤
Dank je wel. Ja helaas wel. Op de een of andere manier, vooral omdat ik nu vaak met me man praat hierover. Komen we wel meer tot rust omdat, hoe moeilijk het ook is, mocht het niet gebeuren voor ons. Zijn we blij dat we elkaar nog hebben. En wie weet komt mijn andere droom ook nog uit, om een kindje te adopteren. ❤
Adopteren is ook zeer mooi om te kunnen doen. Hopelijk word het een van de twee wensen meis. T is je van harte gegund
Dank je wel Het niet hebben van symptomen was wel eng inderdaad , maar ik heb bij geen van mijn zwangerschappen echt symptomen gehad en daar heb ik me maar aan vast gehouden. Plus het al dan niet hebben van symptomen zegt eigenlijk geen drol.
Ja, helemaal mee eens Ik dacht alleen dat die utrogestan altijd symtomen gaf en het niet zou verdwijnen tot je stop. Maar dat is zeker bij iedereen anders. Ik wilde netjes 2 weken na tp wachten, maar nu zie ik dat ik nog maar 2 progynova pillen heb. Dat wist ik niet eens. Zal toch vandaag of morgen moeten testen nu. Ughh. Zie er wel tegen op zeg, ik wordt liever gewoon ongesteld dan een witte negatieve zwangerschapstest
Hier ook beide gebruikt, niks geen klachten .. nooit gehad ook trouwens van welk medicijn/hormoon dan ook. Wij dachten dat het ook op niks uit liep, vooral omdat die ronde rommelig verliep en ik verre van fit was.. Nu bijna 14 weken onderweg ❤️❤️
Zo te lezen ervaart iedereen het anders. Ik denk dat mijn lichaam misschien gewoon al gewend is geraakt aan de hormonen van de utrogestan. Van de progynova heb ik ook geen klachten gehad, behalve een hele lichtte soort van katerhoofdpijn die niet stoort. Ik heb juist mijn energie weer terug, toen was ik niet vooruit te branden Maar zo mooi dat het gelukt is en ook nog tweelingen. Geniet van je zwangerschap en ook gefeliciteerd ❤
Hi. Ja, ik had dinsdag avond getest en was negatief, zou omgerekend 15 dpo zijn. Dus denk dat het niks is. Helaas
Nee, vorige keer duurde het zeker 5 dagen na stoppen van utrogestan. Hoop dat het deze keer wat sneller gaat.