(mogelijk leuk) vergissinkje?!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Nicolevh, 30 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nicolevh

Nicolevh Actief lid

9 mei 2010
    179
    0
    0
    zaandam
    Hoi iedereen,

een tijd terug vroeg ik of het mogelijk was om 4 dagen na je ongi periode al zwanger te raken. Toen werd gezegd dat dit erg moeilijk is en ik bleek ook niet zwanger te zijn.

Nu hebben mijn vriend en ik, terwijl ik 2 maanden van de pil af was, 2 dagen voor mijn eisprong geklust.
    Alleen door een vergissing van mij, ik dacht dat ik nog maar net ongi was geweest, had ik daar helemaal neit bij stil gestaan. dat het dus 2 dagen voor mijn eisprong was.. een week later ongeveer voelde ik ook van alles in mijn buik, net een ongesteldheidsgevoel. Mogelijk was dit dus de innesteling, maar omdat ik nog niet zo lang van de pil af was dacht eerst dat dit nog iets van het ontpillen was.

Omdat ik me dus nogal had vergist heb ik ondertussen de pil een week geslikt, tijdens vakantie. Het was nooit de bedoeling dat ik van de pil af ging, maar door van alles wat er aan de hand was in mijn leven was het niet mijn prioriteit om het te halen..(heel onverantwoordelijk ik weet het)

Ik ben de laatste tijd wel moe en hoofdpijn etc, maar tijdens vakantie dacht ik eigenlijk kwam door het weer etc. Ik heb het alleen nu nog..

Nu ben ik onderhand 5 dagen terug van vakantie en ik wilde graag weten hoe mijn cyclus ongeveer zou moeten verlopen en doordat ik dit dus moest berekenen etc. zag ik in ene in mijn agenda dat ik me dus vergist had. door de vergissing heb ik dus mijn nod gemist op 21 juli. ik ben woensdag meteen gestopt met de pil en nu wil ik weten of ik gewoon moet gaan testen. Of denken jullie dat ik het gewoon allemaal maar moet afwachten?
    Naar mijn idee is er wel de mogelijkheid dat ik zwanger ben, maar is dat wel dus zo!?

is het trouwens schadelijk voor een baby tijdens de zwangerschap de pil (onbewust dus) te slikken?!

xxx.

2. Wat een verhaal... Pil is volgens mij niet schadelijk, dat is het belangrijkste! Snel een testje halen en voor de zekerheid foliumzuur.

3. Nicolevh

Nicolevh Actief lid

9 mei 2010
    179
    0
    0
    zaandam
    Ja ik weet het! behoorlijk oenig allemaal..
    dankjewel voor je reactie!foliumzuur is inderdaad een goede!
    x.

4. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Nou ja, je zal eerst moeten weten of het positief is, anders heeft foliumzuur geen nut :D.

Dus eerst testen en dan foliumzuur. Begrijp ik goed dat een kindje niet gewenst is? Of wel gewenst, maar niet nu?

5. Nicolevh

Nicolevh Actief lid

9 mei 2010
    179
    0
    0
    zaandam
    dat had ik begrepen:)haha
    wel gewenst, zeker gewenst..niet gepland alleen inderdaad.

6. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

ze raden aan om voor je zwanger raakt al aan de foliumzuur te gaan beginnen. ik ben deze maand daar ook mee gstart.

ben wel benieuwd naar je test

7. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    pil is volgens mij niet schadelijk, succes met je test en idd aan het foliumzuur als het zo is!

8. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Ben heel benieuwd naar je test!
    Succes!

9. Nicolevh

Nicolevh Actief lid

9 mei 2010
    179
    0
    0
    zaandam
    dankjulliewel!
    ga morgen testen:)

10. Tese

Tese Niet meer actief

Spannend!

11. lovelyme

lovelyme Fanatiek lid

12 jan 2009
    1.799
    8
    38
    Spannend hoor!!

12. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Ik hoop dat het goed zit voor je! Ik ben een keer tijdens de pil (ongemerkt) zwanger geweest 3 maanden lang. Dat is uitgelopen in een miskraam (toen wist ik pas dat ik zwanger was). De HA zegt dat dit waarschijnlijk door de pil is gekomen.

Vaag verhaal, maar zo even kort opgeschreven als je er meer over wil weten moet je het maar zeggen.

Succes met testen, hoop voor de dat hij positief is.

13. 2g4e

2g4e Niet meer actief

Weet even niet wie het zei maar foliumzuur is wel degelijk goed om te gaan slikken... Toen wij zwanger probeerde te raken, zijn we daarmee gestart. Dus ik zit al bijna 1 jaar aan het foliumzuur! Het wordt juist aangeraden om er tijdig mee te beginnen!

Succes met testen!!!!!

14. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    en Nicolevh????
    Hoe was de test vanmorgen???
    Heeeeel benieuwd ;)

15. Nicolevh

Nicolevh Actief lid

9 mei 2010
    179
    0
    0
    zaandam
    helaas negatief:(

bedankt voor jullie steunende reacties!:)

Deel Deze Pagina