Even een vraagje hoor, ik heb zojuist best veel wittig taai slijm gevonden op mijn wc papiertje, ook heb ik de heledag al een zeurderig gevoel in mijn zij rechtsvoor zo'n beetje. Kan dit duiden op de ovulatie? Ik heb dit nog nooit eerder gevoeld dus het is voor mij nog allemaal vreemd.... Alvast bedankt voor jullie reakties....
Misschien dat je eisprong eraan zit te komen, het lijkt me nog geen vruchtbaarslijm, dat hoor niet heel erg taai te zijn.
taai wittig slijm betekent juist dat je niet vruchtbaar bent. als je ei eraan komt is je slijm doorzichtig, dun en erg rekbaar.
Bedankt voor jullie reacties, ik denk dat ik een verkeerde opvatting heb van taai.... Ik bedoelde dat als ik het tussen mijn vingers wreef het slierten werden als ik mijn vingers uit elkaar haalde... Beetje vreemd verhaal maar goed ik hoop dat jullie het snappen
Als je draden kunt trekken tussen je vingers, is het vruchtbaar slijm! Dus dat betekend dat je ei eraan gaat komen! Klussen maar! Succes!
En over welke termijn hebben we het dan ongeveer tot mijn ei? Vind alles wel spannend hoor, maar goed dat het klussen niet erg is om te doen