Hai meiden, Na 15 maand "gewoon" proberen heb ik me vrijdag voor de kerst gemeld bij mijn HA met de vraag of wij hulp kunnen krijgen met het zwanger worden...En dat vond hij geen probleem. Direct een afspraak gemaakt om de zwemmers van mijn man te laten onderzoeken..dat gebeurt 9 januari. Vandaag een envelop van het ziekenhuis met een stapel vragen formulieren en een boekje met andere info. Direct alles ingevuld en weer terug gestuurd..en nu maar weer afwachten... Ik ben benieuwd wat er als eerst gaat gebeuren.. ik hoop dat we in 2007 allemaal zwanger worden! Groetjes Mariska
hoi meid goed gedaan! hopelijk is alles goed en ben je alsnog snel zwanger zonder mmm ik wens je veel succes en een goed en gezond en vruchtbaar 2007 toe
Ook UMCG? Heb ik super goede ervaring! Ik hoop dat er niet veel voor nodig moet zijn om jullie zwanger te krijgen! Welkom hier in ieder geval! Liefs Elmo
Hai, Ja wij zijn ook naar het umcg gestuurd. Volgens de HA de beste oplossing... Fijn dat ik verneem dat jij daar goede ervaringen hebt Elmo Groetjes Mariska
Na 15 maanden is het hoog tijd ja om onderzoeken te doen waarom het nog niet raak is. Het is even schrikken als je alles lees wat jullie te verwachtten staan maar ik moet zeggen dat als je klaar ben met de eerste onderzoeken dan weet je wel waar jullie staan en dan heb je in ieder geval meer zekerheid, vind ik persoonlijk. Maar ik hoop voor jullie dat je voor de MMM positief mag testen en dan al lekker zwanger ben. Succes en liefs van Jolie
Hoi! Erg dapper en verstandig dat je deze stap hebt gezet! Ik ga mijn HA dinsdag ook bellen, aangezien mijn cyclus zo vreselijk onregelmatig is! Hopelijk gebeurt er voor ons allen een wondertje in 2007! Liefs, Moosje
Welkom, Ben ook op jouw leeftijd voor het eerst naar het ziekenhuis gestuurd voor onderzoeken... De eerste afspraak was best spannend in de zin van 'wat gaan ze vinden'. Sterkte.