hallo allemaal, ik zit met een vraag: wij zijn al een tijdje bezig om een 2de kindje te krijgen. tot nu toe dus nog geen succes... nou ben ik heel regelamatig ongie om de 28 dagen. nou had ik afgelopen donderdag (29/3) ongie moeten worden, maar die bleef uit! ik helemaal gelukkig en vrijdag (30/3) getest met een kruidvat test, maar geen 2 streepjes maar nog steeds niet ongie, dus ik denk misschien toch nog te vroeg getest. nou vanmorgen (1/4) afgewacht en nog steeds niet ongie dus maar weer een testje er tegen aan van het kruidvat... en weer geen 2 streepjes! zijn die dingen niet goed of ben ik niet goed? wel heb ik al sinds donderdag met vlagen van die ongie krampen in mijn buik. maar die worden wel steeds minder. en de afgelopen week, maagzuur gehad, en dat heb ik nooit. wat kan ik doen? heeft iemand dit ook eens gehad? of heeft iemand raad...? alvast bedankt! angy
meid ik wil je gee hoop geven, maar ook bij mij was de kruitvat test negatief, terwijl diezelfde dag smiddags een cb test meteen zwanger aangaf... Doe morgen anders eens een cb test!
bedankt voor jullie reacties! ik heb vanmorgen de huisarts gebeld en de assistente zij ook al dat negatief best positief kon worden nog. maar of ik vanmiddag even terug wilde bellen naar de dokter zelf. mijn vriend is ook al op die testen aan het mopperen en zei ook al dat ik maar eens een duurdere moest gaan halen. maar ja dan moet ik nu toch weer wachten tot morgen ochtend... dus ik blijf stiekem toch nog even verder hopen ook nou mijn krampen weg zijn.
ik heb de huisarts aan de telefoon gehad. die zei dat ik nog maar even een paar dagen geduldig moest wachten, het kan heel normaal zijn dat de hormoon pas na 10 dagen zichtbaar is voor een test. en is die weer negatief moest ik langs komen. ppfffff en wachten is nou net mijn sterkste kant niet!
Nou meid.. misschien is het het wachten waard.. nog even, de tijd gaat sneller voorbij dan je denkt.. In ieder geval heeeeeeeeeeeeeel veel succes! Liefs Kiss
Hoi Angy, Ik heb ook hetzelfde als jij. Ik ben nu 3 dagen overtijd en dacht vandaag ja NU ga ik testen. Heb Etos eigen merk gebruikt. Hij gaf negatief aan. Heb heel sterk de neiging om een ander merk te gaan halen maar dat doe ik niet. Ik ga wachten tot eind deze week. Er zit niks anders op dan te wachten helaas. Succes heh! Liefs Vanilia
hallo allemaal ik ben na 5 dagen overtijd toch denk ik begonnen aan mijn ongie... balen maar in ieder geval wel duidelijkheid. bedankt voor jullie reacties en tot gauw weer