zaadonderzoek

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door lucky, 2 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lucky

lucky Actief lid

22 jun 2006
    494
    0
    0
    wij hebben vandaag de uitslag van het zaadonderzoek van mijn man gekregen. De dokter belde op om te zeggen dat het weer niet goed was en mijn man doorgestuurd zou worden naar de uroloog. Nog geen vijf minuten later belde hij terug om te zeggen dat hij contact had gehad met de uroloog en bleek dat hij naar de verkeerde cijfers had gekeken. Het zaad is gewoon goed en zelfs nog iets beter dan goed. Het vorige onderzoek wees precies hetzelfde uit, dus hebben we voor niks acht weken in onzekerheid gezeten. Hij raadde wel aan om naar mijn huisarts te gaan en een afspraak voor een gynaecoloog te vragen. Ik ben er best wel een beetje ondersteboven van. Ik wilde het gewoon even kwijt, groetjes lucky.

2. jettje

jettje Fanatiek lid

30 jan 2007
    1.541
    0
    0
    zv-er
    Hoi Lucky,

Ik begrijp best dat je ondersteboven er van bent.
    Vervelend dat je zolang in onzekerheid heb gezeten en nu moet je nog langer wachten. Hopelijk kan de gyn jullie wel goed helpen.
    Sterkte met alles!

Groetjesss Jetje

3. lucky

lucky Actief lid

22 jun 2006
    494
    0
    0
    Dank je wel voor je antwoord, in principe is het natuurlijk wel een goed bericht dat het zaad van mijn man goed is. Alleen mag ik nu voor onderzoeken, de huisarts van mij doet daar gelukkig niet moeilijk om en zal ons wel doorsturen. We blijven nog optimistisch maar soms is het wel erg moeilijk. Groetjes lucky.

4. hairdresser

hairdresser Fanatiek lid

29 jun 2006
    1.409
    0
    0
    misschien ben je nu wel zwanger en zijn de onderzoeken niet nodig

5. lucky

lucky Actief lid

22 jun 2006
    494
    0
    0
    Laat we het hopen :)

6. KimJ

KimJ Lid

31 mrt 2007
    59
    0
    0
    Verzorgende
    Oegstgeest
    Jee wat vervelend allemaal

Hopelijk komt het gauw goed en zijn al die onderzoeken niet nodig. Lijkt me erg vervelend allemaal.

Wens je veel succes en je man natuurlijk ook.

Greets Kim

7. lucky

lucky Actief lid

22 jun 2006
    494
    0
    0
    Dank je wel. We blijven gewoon proberen en als ik donderdag nog niet ongi ben gaan we er een test tegen aangooien.

8. KimJ

KimJ Lid

31 mrt 2007
    59
    0
    0
    Verzorgende
    Oegstgeest
    Nou ik hoop het voor je. Al die testen zijn ook niet goedkoop maar ik zal voor je duimen.

Greets

9. lucky

lucky Actief lid

22 jun 2006
    494
    0
    0
    Ik weet het, daarom heb ik er ook nog maar een liggen, ik probeer het nog een paar dagen uit te zingen.

Deel Deze Pagina