Zwanger maar onzeker

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Bizzy, 4 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bizzy

Bizzy Fanatiek lid

30 okt 2007
    2.828
    2
    36
    thuisblijf moeder
    rotterdam
    Na onze mk in december zijn we nu opnieuw zwanger geworden in de 2 de ronde clomid te hebben geslikt.
    Rond 18 of 20 april verwachte de gyn mij eisprong en hij heeft gelijk gehad 😄
    Alleen ben ik nu best bang dat het weer vekeerd gaat.
    Telkens kijken op het toilet of ik geen bloed spot of bij ieder krampje denken van oh jee....vind het moeilijk te genieten zelfs me ouders durf ik nog niks te vertellen......
    Wanneer komt het vetrouwen in me lijf terug?

2. Gea T

Gea T Actief lid

26 jun 2013
    445
    0
    0
    Hallo Bizzy,

Het is logisch en normaal dat je erg onzeker bent wanneer je een miskraam hebt doorgemaakt. Het vertrouwen zal echt weer moeten groeien. Bij de meeste vrouwen zien we dat wanneer de miskraamperiode voorbij is, dus na de 12 weken, het vertrouwen ook weer terug komt. De meeste verloskundigen en gynaecologen bieden een vroege echo aan bij ca 7 weken. Misschien kan dit ook al voor een beetje geruststelling zorgen. Merk je dat na de 12 weken de onzekerheid en angst nog steeds de overhand heeft maak dit dan kenbaar aan je zorgverlener.
    Veel succes, hopelijk kun je de eerste weken wat afleiding zoeken zodat deze weken snel voor je voorbij zullen gaan!

Groetjes Gea

Deel Deze Pagina