Hallo, mijn vriend heeft afhelpen maandag zijn zaad ingeleverd voor onderzoek en we belde vandaag voor de uitslag en dat bleek niet ok.... Wat er is kan de assistent mee niet zeggen dus we zitten een beetje in het duister te tasten over het hoe en wat ...is er iemand die de waardes enz begrijpt. ...ik heb een verslag naar snap er niks van en de gyn belt me nog wel naar waarschijnlijk pas volgende week. ... Wie heeft er een beetje verstand van? groetjes
Beetje, can i try to help? MamavanH heeft er meeste verstand van, maar bij gebrek aan beter kan ik je even helpen...
Ps was het fertiliteitsarts of dokter? Dokters zeggen: slecht zaad als fertiliteitsarts zegt: is okay.... Kijken heel anders
Dat is goed, of je schrijft ze hier neer Ik ben geen kenner, alleen een ervaringsdeskundige, mits ze zelfde afkortingen gebruiken als op die van ons
zo lief dat je met me mee wil kijken de ha zei niet helemaal ok de fertiliteitsarts weet ik nog niet die moest het zowieso verder met ons bespreken. ... aangezien ik ook al vruchtbaarheidsproblemen heb kwam deze wel even hard binnen. ..
Kan het niwt goed lezen ivm ipad kleine letters Maar volgens mij heeft ie 54 miljoen zaadcellen per ml Is prima, minimaal is 20 miljoen Beweeglijkheid is 28 plus 21 is 49 Minimaal nodig is 50% beweeglijk Ligt er nu wel aan of ze hiermee a&b kealiteit bedoelen (goed en redelijk beweeglijk of goed en matig, van de eerste 2 is 50% nodig) Ph waarde is 8,3 is okay. Liefst tussen 7,3 en 8,2 Goede gezonde zaadcellen is 5% Niet schrikken, dit is geheel normaal!!!! Minimum is 4% Mijn man heeft 2, dat is wat minder, maar bij hem beweegt weer 80% Laten we zeggen dat hij geen olympische zwemmers heeft, maar de bronzen medaille moeten ze kunnen halen! Geen stress!!! Hier zijn vrouwen van wie de man maar 100.000 zaadcellen in totaal heeft etc )) Komt goed, richt je op jou!! Succes
ah hartelijk dank! ik snap niet waarom de assistent dan zegt dat het er niet goed uit ziet. ...dalijk een hoop drukte om niks...